نورگیر سقفی مدرن

نورگیر سقفی مدرن

نورگیر سقفی مدرن چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر حیاط خلوت یا استخر دارید، اگر دلتان یک آشپزخانه پرنور می‌خواهد، اگر دلتان می‌خواهد نور دلنشینی در محل کارتان خستگی را از تنتان بیرون ببرد و یا اگر می‌خواهید به عنوان یک فرد باسلیقه در دکوراسیون منزلتان معروف شوید این مقاله برای شما نوشته شده است.
اگر در فیلم‌ها دقت کرده باشد در بیشتر خانه‌های آمریکایی از نورگیر سقفی استفاده شده است. دلیل آن هم به مزایای این نورگیرهای جذاب مربوط می‌شود. همه افراد دوست دارند فضای داخل ساختمانشان بزرگتر به نظر برسد، پنجره‌های سقفی با بزرگتر جلوه دادن فضای سقف از کف فضای دکوراسیون داخلی منزل را بزرگتر نشان می‌دهند.

مزایای نورگیرهای امروزی در دکوراسیون داخلی

1. نور طبیعی در فضای داخلی افزایش می‌یابد.
2. منجر به بزرگ نشان دادن ارتفاع سقف از کف می‌شود.
3. باعث بزرگ جلوه دادن فضای داخلی می‌شود.
4. کار روشن سازی محوطه و تامین نور محیط را انجام می‌دهد.
5. به عنوان عایقی مناسب در برابر باد و باران و صدا عمل می‌کند.
6. جریان هوای خنک به داخل از همان مجرایی که نور را وارد فضا می‌کند.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر سقف پاسیو

نورگیر سقفی مدرن 

تعویض نورگیر قدیمی و جایگزینی آن با نورگیر سقفی مدرن

نورگیرهای قدیمی تنها باعث روشن شدن و نور بیشتر در فضای داخل می‌شدند. مشکلی که در نورگیرهای قدیمی وجود داشت این بود که منجر به افزایش گرمای نور خورشید در تابستان و از دست دادن گرما در زمستان می‌شدند. فناوری‌های جدیدی که در ساخت نورگیرهای مدرن سقفی، نورگیر حبابی و سقف حیاط خلوت به کار رفته باعث حل این مشکل شده است.
رنگ‌های جذب گرما و پوشش‌های عایق بندی شده قسمت کوچکی از مزیت‌های نورگیرهای مدرن است. در ساخت نورگیرهای جدید یک ماده شفاف به عنوان عایق در بین چند لایه شیشه به کار گرفته می‌شود تا یک مونتاژ حرارتی کارآمد در ساخت نورگیرایجاد شود.

همچنین بخوانید!  قیمت سایبان پنجره باران گیر

اگر منزلتان استخر دارد یا ایده ساخت استخر در منزل را دارید، با نصب انواع نورگیر حبابی و نورگیرهای سقفی اتوماتیک به راحتی می‌توانید یک استخر سرباز را در منزلتان داشته باشد، تنها با زدن یک دکمه روی ریموت شما می‌توانید از شنا کردن و حمام آفتاب لذت ببرید.

همچنین بخوانید: سقف حیاط خلوت برقی

نورگیر سقفی مدرن 

انواع مختلف نورگیرهای سقفی مدرن را بیشتر بشناسید

1. نورگیرهای ثابت، از دوطرف به سقف متصل هستند و قابلیت باز و بسته شدن را ندارند که بیشترین کاربرد این مدل از نورگیرها در پشت بام است.
2. نورگیرهای بازشو، که خود به دو دسته نورگیر باز شو به کمک فنر و بازشونده به کمک ریل دندانه‌دار تقسیم بندی می‌شوند.
3. نورگیرهای مدرن دوجداره نیز در بازار وجود دارد که از دولایه شیشه تشکیل شده که علاوه بر حذف صداهای اضافی باعث متعادل‌تر شدن فضای داخل می‌شود.
4. نورگیرهای حبابی، از نوع دیگر نورگیرهای سقفی است که شکل متفاوتی دارد و جنس آن از فایبرگلاس است. کلا نصب نورگیر حبابی به علت شکل خاصی که دارد فضای متفاوتی به وجود می‌آورد.
5. نورگیرهای هرمی دقیقا شبیه به اسمش است.

قیمت نورگیرهای سقفی با توجه به مساحت، طرح و مواد اولیه به کار رفته در آن با هم متفاوت است.

نورگیرهای سقفی را در کجای منزل یا محل کار استفاده کنم؟

در هر قسمتی که شما خواستار آن باشید که نور بیشتری در آن‌جا جریان داشته باشد می‌توانید از نورگیر استفاده کنید. در سقف پاسیو، سقف آشپزخانه و حمام برای جریان هوا می‌توانید از نورگیرهای سقفی طرح جدید استفاده کنید. در قسمت ورودی ساختمان و راه پله‌ها که سایه‌های جذابی را ایجاد می‌کند می‌توانید با نصب نورگیر روشنایی را به منزلتان دعوت کنید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین نوع سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو، نورگیر سقفی و… با کارشناسان پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا از به روز ترین قیمت ها و نحوه نصب و اجرای انواع نورگیر حبابی و سقفی نیز مطلع شوید.

همچنین بخوانید!  پوشش سقف حیات خلوت نور گیر حبابی

همچنین بخوانید: انواع سقف پاسیو ارزان

نورگیر سقفی مدرن 
قیمت نورگیر سقفی مدرن

اجرای نورگیر سقفی امروزه با متریال های جدید مدرن کاربردی و آسان شده است که این سادگی باعث دوچندان شدن زیبای محیط شما میشود قیمت نورگیر های مدرن نسبت به ابعاد و نوع متریال و نحوه ساخت نورگیر سقفی مانند دیگر نورگیر ها متفاوت است.

سوالات متداول نورگیر سقفی مدرن

قیمت نورگیر های مدرن نسبت به ابعاد و نوع متریال و نحوه ساخت نورگیر سقفی بستگی دارد.
فناوری‌های جدیدی که در ساخت نورگیرهای مدرن سقفی، نورگیر حبابی و سقف حیاط خلوت به کار رفته باعث حل این مشکل شده است. رنگ‌های جذب گرما و پوشش‌های عایق بندی شده قسمت کوچکی از مزیت‌های نورگیرهای مدرن است. در ساخت نورگیرهای جدید یک ماده شفاف به عنوان عایق در بین چند لایه شیشه به کار گرفته می‌شود تا یک مونتاژ حرارتی کارآمد در ساخت نورگیرایجاد شود.
1. نورگیرهای ثابت، از دوطرف به سقف متصل هستند و قابلیت باز و بسته شدن را ندارند که بیشترین کاربرد این مدل از نورگیرها در پشت بام است. 2. نورگیرهای بازشو، که خود به دو دسته نورگیر باز شو به کمک فنر و بازشونده به کمک ریل دندانه‌دار تقسیم بندی می‌شوند. 3. نورگیرهای مدرن دوجداره نیز در بازار وجود دارد که از دولایه شیشه تشکیل شده که علاوه بر حذف صداهای اضافی باعث متعادل‌تر شدن فضای داخل می‌شود. 4. نورگیرهای حبابی، از نوع دیگر نورگیرهای سقفی است که شکل متفاوتی دارد و جنس آن از فایبرگلاس است. کلا نصب نورگیر حبابی به علت شکل خاصی که دارد فضای متفاوتی به وجود می‌آورد. 5. نورگیرهای هرمی دقیقا شبیه به اسمش است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام