طراحی و اجرای سقف کاذب حیاط خلوت

طراحی و اجرای سقف کاذب حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار، باد و باران یک امر ضروری در خانه ها محسوب می شود و افراد زیادی طرفدار سقف برای حیاط خلوت هستند. امروزه برای پوشش سقف حیاط خلوت از متریال های مختلف با کیفیت های متفاوتی استفاده می شود. در این مقاله در مورد انواع پوشش سقف حیاط خلوت و هزینه آن صحبت خواهیم نمود.

متریال های کاربردی پوشش سقف حیاط :

  • -پارچه (برزنتی)
  • -ایرانیت فلزی
  • -ایرانیت سیمانی
  • -ورق پلی کربنات
  • -ایرانیت فایبرگلاس

همانطور که می دانید  از بهترین پوشش سقف حیاط خلوت می بایست از نورگیر استفاده کرد که از  جنس های متفاوتی وجود دارد. علاوه بر جنس های مختلف، شما می توانید نورگیر سقفی خود را به صورت ساده و یا به صورت نورگیر حبابی نیز انتخاب نمایید.

سقف کاذب حیاط خلوت و سقف پاسیو

سقف پاسیو و حیاط خلوت امروزه یکی از اجزاء اصلی ساختمان ها در طبقات همکف واقع شده است. بیشتر افراد برای حفظ حریم شخصی، زیباتر نمودن محل زندگی و یا عناوین مختلف سعی در پوشش این قسمت از فضای ساختمان را دارند.

اما در کل سقف کاذب حیاط خلوت بر اساس نیاز مشتری و نوع کاربرد و همچنین با توجه به طراحی داخلی ساختمان به طرح های گوناگونی ساخته می شود.
قیمت سقف کاذب حیاط خلوت نیز بر اساس نوع متریال مصرفی و متراژ مکان تعیین می شود. در این قسمت به انواع مصالح مصرفی برای پوشش این قسمت از ساختمان خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید: نصب و اجرای نورگیر

طراحی سقف حیاط خلوت

-سقف حیاط خلوت به صورت ورق پلی کربنات

معمولا حیاط خلوت در ساختمان برای استفاده از نور طبیعی ساخته می شود. اما با پوشش سقف پاسیو می توان در هدر رفت انرژی و همچنین زیبایی ساختمان استفاده بهینه نمود.

بیشتر افراد از این قسمت از فضای ساختمان برای قرار دادن گلدان های طبیعی استفاده می نمایند. اگر این قسمت مجهز به نورگیر سقفی پنجره های بازشو نیز باشد کاربرد بیشتری برای تهویه مناسب ساختمان و استفاده از هوای بیرون دارد.

برای پوشش سقف کاذب حیاط خلوت می توان از انواع متریال های موجود در بازار استفاده نمود. پلی کربنات یکی از این متریال ها می باشد.

در گذشته از شیشه برای پوشش این مکان استفاده می شد. اما به دلیل ایجاد خطرات احتمالی هنگام وزش باد و یا وقوع اتفاق دیگر از شیشه برای این کار استفاده نمی شود.

پلی کربنات یک پوشش عالی برای این قسمت از ساختمان است.

همچنین بخوانید: خرید سقف پاسیو ارزان قیمت و شیک

مزایای استفاده از پلی کربنات در سقف کاذب حیاط خلوت

این نوع ماده بسیار سبک بوده و امروزه برای پوشش بسیاری از سقف ها استفاده می شود. از جمله موارد استفاده از پلی کربنات می توان به موارد زیر اشاره نمود.
سقف سوله، سقف پارکینگ، سقف پاسیو، سقف استخرها، سقف طلقی برای حیاط، سقف مراکز تجاری و…

از مزایای سقف کاذب حیاط خلوت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • -سبکی بیشتر نسبت به شیشه
  • -عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب
  • -کاربرد به عنوان سقف دو جداره و یا چند جداره.
  • -مقاومت بالا در برابر ضربات و آسیب های احتمالی.
  • -شفاف بودن مانند شیشه و قابلیت نوردهی به مکان.

همچنین بخوانید: سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

طراحی سقف حیاط خلوت

-سقف حیاط خلوت به صورت نورگیر حبابی

امروزه با پیشرفت در زمینه های مختلف مواد و مصالح ساختمانی شاهد به بازار آمدن هر روزه محصولات جدید هستیم. پوشش های حبابی که به عنوان نورگیرهای کوپل نیز شناخته می شوند از جمله این محصولات است.

این نوع محصول دارای ویژگی های بسیار بیشتر نسبت به نوع پلی کربنات است. برای همین در صنعت ساختمان از این نوع پوشش نورگیر حبابی برای سقف کاذب حیاط خلوت استفاده می شود که بسیاری از مردم آن را با نام سقف حبابی حیاط خلوت می‌شناسند.

اگر شما نیز برای سقف پاسیو خود به دنبال یک محصول ویژه هستید، می توانید از سقف حیاط خلوت حبابی برای این کار استفاده نمایید. در ادامه به توضیح درباره مزایای پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی برای سقف کاذب می پردازیم.

همچنین بخوانید!  آشنایی با کاربرد نورگیر سقفی

مزایای استفاده از پوشش های حبابی

از مهمترین ویژگی های این محصول زیبایی بیشتر آن نسبت به پوشش پلی کربنات است. اگر چه قیمت پوشش پلی کربنات نسبت به قیمت پوشش نورگیر حبابی به صرفه تر است. اما به علت زیبایی چشمگیر این پوشش که به دکوراسیون داخلی منزل کمک زیادی می نماید. استفاده از این محصول طرفداران بیشتری دارد.

جنس پوشش حبابی از نوع ورق های اکریلیک است و جنس پایه های آن از فایبرگلاس ساخته شده است. هر کدام از این مواد دارای کیفیت و ویژگی های خاصی است که به زیبایی بیشتر پوشش حبابی برای سقف کاذب حیاط خلوت می افزاید.

استحکام نورگیر حبابی

در مقایسه با نورگیرهای صاف و مسطح، نورگیرهای حبابی یک سر و گردن بالاتر هستند. شکل گنبد مانند این سازه موجب شده تا استحکام ورق پلکسی گلس به مراتب بیشتر شود. به این ترتیب بادهای شدید نیز نمی تواند به سازه آسیب بزند. از طرفی شکل خمیده و ناصاف نورگیر کمک می کند تا انبساط و انقباض به راحتی انجام شده و فشاری روی سازه وارد نشود. به این ترتیب سال های سال می توان ار داشتن یک نورگیر کارامد بهره برد.
برای مشاوره ساخت و تعمیر سقف کاذب نورگیر از طریق شماره: 09123389262ا قدام کنید.

سقف کشویی حیاط خلوت

سقف کشویی حیاط خلوت موجب شده تا فضای شما در تمام فصول و شرایط آب و هوایی قابل استفاده می گردد و به راحتی امکان بهره گیری هرچه بیشتر از فضا فراهم خواهد شد و در هنگام مناسب بودن هوا در صورتی که مدل سقف متحرک برقی را انتخاب کرده باشید به سادگی با ریموت کنترل سقف باز و بسته خواهد شد.

سقف متحرک برقی یا دستی:

سقف متحرک کشویی در دو نوع برقی و دستی تولید شده که با توجه به امکان دسترسی دشوار به سقف برای باز و بسته کردن پیشنهاد ما سقف کشویی برقی بوده که علاوه بر مدرن بودن آسودگی را برای شما فراهم خواهد آورد.

قیمت سقف حیاط خلوت کشویی:

قیمت سقف کشویی بسته به نوع سقف متحرک انتخابی متفاوت بوده و در صورتی که مایل به انجام هر کدام از این نوع سقف ها می باشید همین حالا می توانید با کارشناسان پوشش ساز مشورت بگیرید تا بهترین نوع سقف متحرک را برای محل مورد نظر خود اعمال کنید

همچنین بخوانید: سقف حیاط خلوت برقی

طراحی سقف حیاط خلوت


نوع بازشوها در سقف کاذب حیاط خلوت

هنگامی که برای پوشش نورگیر سقفی حیاط خلوت و سقف کاذب به دنبال محصولات ویژه هستید. نباید فراموش نمایید که برای بازشوهای این قسمت نیز باید به دنبال یک راه کار باشید.

امروزه برای این نوع پوشش ها انواع بازشوها به کار برده می شود. که هر کدام دارای مزیت ویژه ای است. در ادامه به توضیح هر نوع بازشو خواهیم پرداخت.

-بازشوی فنری

این نوع نورگیر کاربردی بسیار آسان دارد و به سهولت باز و بسته می شود. این کار به تهویه مناسب محل، کمک زیادی می نماید.

-بازشوی دندانه دار

این نوع بازشوها کارایی بهتر و بالاتری دارند. اما در صورت تمایل برای بهتر شدن کارایی آن می توان از نوع نورگیر دو جداره آن استفاده نمود. این نوع قابلیت عایق صوت و حرارت بهتری نسبت به نوع اول دارد. همچنین در برابر صدمات احتمالی مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد.

-سقف کشویی حیاط خلوت

یکی دیگر از انواع سقف های بازونده را می توان سقف کشویی حیاط خلوت در نظر گرفت که بسیار پر کاربرد می باشد و گزینه ای مناسب برای سقف پاسیو طبقه اول در ساختمان هاست. سقف کشویی را می توان با استفاده از مصالح مختلف و در حالت های بازشونده متفاوت طراحی و پیاده سازی کرد.

نواع سقف کاذب طلقی و ویژگی‌ها آن‌ها

در بین انواع سقف کاذب، سقف کاذب طلقی بیشترین کاربرد را دارد و تقریباً در همه فضاها می‌توان از آن استفاده کرد. در سقف کاذب طلقی، از طلق‌های پلاستیکی به عنوان پوشش سقف استفاده می‌شود. طلق پلاستیکی در واقع، محصولی است که از پلاستیک فشرده شده با مقاومت بالا ساخته شده و جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه می‌باشد.

ویژگی های سقف کاذب طلقی

در این نوع از سقف‌های کاذب امکان نورپردازی از بالای سقف وجود دارد با توجه به رنگ‌های مختلف این پوشش، می‌توان به راحتی رنگ سقف را با رنگ کاشی‌های دیوار و سایر وسایل هماهنگ کرد.

این نوع ورقها به دلیل دارا بودن خصوصیاتی چون شفافیت و مقاومت ضربه های بالا، خواص فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی، انعطاف پذیری عالی و نشکن بودن مصارف بسیاری زیاد و گوناگونی در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی دارند و در گروه پرمصرف ترین پلیمرها قرار دارند.

همچنین بخوانید!  استفاده از پنجره های بلند برای نوردهی بهتر به داخل

از ویژگی‌ دیگر این نوع سقف کاذب می‌توان به طور خلاصه سبکی، مقرون به صرفه بودن، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی مانند اسیدها و انواع پاک‌کننده‌های خانگی، مقاومت زیاد در برابر ضربه نسبت به شیشه، شستشوی آسان (حتی با بارش باران)، قابلیت عبور دادن نور از خود، درصد جذب رطوبت پایین و انتقال حرارت پایین را نام برد.

انواع سقف کاذب حیاط خلوت

برای ایجاد نورگیر سقفی حیاط خلوت می توان به صورت های مختلفی اقدام نمود. اما اگر شما در این امر دچار مشکل انتخاب هستید بهتر است که قبل از اقدام به هر کاری با یک طراح داخلی زبده مشورت نمایید و نسبت به نوع پوشش و یا متریال سقف کاذب با افراد خبره مشورت نمایید.

استفاده از انواع سقف کاذب به صورت ساده، شیبدار، ترکیبی و یا مسطح می تواند زیبایی ویژه ای به این قسمت از فضای ساختمان شما ببخشد. مدل های مختلفی از انواع نورگیر های ساده و یا نورگی حبابی، سقف کشویی حیاط خلوت و یا سقف حیاط خلوت برقی نیز وجود دارند که شما می توانید بهترین نوع را متناسب با نوع سازه و نیاز ساختمان تهیه و اجرا کنید.

برای اطلاع از انواع نورگیرهای تولیدی توسط شرکت پوشش ساز و دریافت مشاوره در خصوص بهترین نوع نورگیر متناسب با سازه و ساختمان خود، با مشاوران ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

ثبت سفارش نورگیر سقف حیاط خلوت ارزان به تیم پوشش ساز

شرکت پوشش ساز به طور تخصصی در زمینه انواع نورگیرها، بارانگیر و سقف های پارکینگ و پاسیو فعالیت دارد و شما می توانید به راحتی و در هر جایی که باشید با مشاوران ما در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت و دریافت نمایید. هم چنین برای اجرا و نصب نورگیر می توانید از تیم اجرایی پوشش ساز بهره مند شوید.

تیم متخصص پوشش ساز به ارائه با کیفیت ترین و مرغوبت ترین نورگیرها می پردازد و شما می توانید فارغ از اینکه در کجا قرار دارید، سفارش داده و تحویل بگیرید. از این رو شما می توانید برای سفارش خرید سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران و یا سقف حیاط خلوت کرج با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا بتوانید از مشاوره تخصصی در زمینه سازه مورد نظرتان بهره مند شوید و مناسب ترین گزینه را برای نصب و اجرا انتخاب نمایید.

برای اطلاع از نحوه دریافت سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران، سقف حیاط خلوت در تهرانپارس و حتی سقف حیاط خلوت کرج با ما در ارتباط باشید.


سوالات متداول در خصوص سقف کاذب حیاط خلوت:

مدل های مختلفی از نورگیر را می توان برای سقف پاسیو و طبقه همکف طراحی کرد که این موارد را می توان متناسب با نیاز سازه و خواسته مشتریان و هم چنین با تغییر در اندازه و مواد و مصالح در ساخت نورگیر استفاده کرد. شما می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع سقف و نورگیر را با قیمت مناسب از تیم پوشش ساز درخواست نمایید. با ما درارتباط باشید.
سقف حیاط خلوت با توجه به نوع کاربری آن می تواند انواع مختلفی را شامل شود که از جمله می توان به مدل کشویی، برقی، ساده و حبابی آن اشاره داشت. انتخاب مناسب ترین نورگیر برای سازه را تنها می توان زیرنظر کارشناسان انجام داد. از این رو می بایست متخصصین برای بازدید از محل حاضر شوند و شما را در انتخاب یاری رسانند. به همین دلیل نمی توان بیان داشت که کدام نوع بر دیگری برتری دارد. زیرا هر یک کارایی خاص خود را شامل می شوند.
تیم پوشش ساز سعی دارد تا بهترین محصولات و خدمات را به تمام هموطنان در هر جایی که باشند ارائه دهد، از این رو شما می توانید برای سفارش از شرق تهران تا غرب و حتی کرج، با کارشناسان پوشش ساز در ارتباط باشید. در این صورت نگرانی در خصوص تفاوت قیمت سقف حیاط خلوت در کرج یا تهران نخواهید داشت و قیمت مشخصی را برای سفارش خود دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید: انواع سقف بالکن و تراس

طراحی سقف حیاط خلوت

5/5 (2 Reviews)

6 دیدگاه برای “طراحی و اجرای سقف کاذب حیاط خلوت”

  1. میلاد گفت:

    سقف حیاط خلوت ما خیلی خوب کار شده ممنون از خدماتتون

    1. nasiri گفت:

      سلام ممنون از لطف شما

  2. بهی خطیب گفت:

    سلام وقت بخیر ایا شما در بالن سایبان متخرک هم اجرا می کنید.
    هزینش به چه صورتی است؟

    1. nasiri گفت:

      سلام جهت اطلاعات بیشتر با شماره:09032004702 تماس حاصل فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام