انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

سقف های پاسیو، نورگیر سقفی می باشند که در حیاط خلوت و یا داخل خانه های ویلایی گذاشته می شود تا در تمام ساعت های روز نور را از فضای بیرون به داخل منتقل کند. سقف پاسیو ارزان دارای انواع مختلفی است و بر اساس اندازه، نوع و کیفیت قیمت های متفاوتی دارد‌.

اگر طرفدار سقف پاسیو ارزان هستید می توانید با در نظر گرفتن کیفیت پاسیوی مناسب را جهت نصب در منزلتان انتخاب کنید. امروزه سقف های پلی کربناتی و نورگیر حبابی از پرطرفدارترین سقف های پاسیو می باشند‌.

سقف پاسیو چیست؟

اگر بخواهیم معنی لغوی پاسیو را مطرح کنیم باید بگوییم پاسیو به معنای نورگیر می باشد و سقف پاسیو و یا سقف حیاط خلوت، سقفی است که حالت نورگیری دارد و در طول روز نور بیرون را به داخل خانه منتقل می کند و باعث روشن تر شدن خانه با نور طبیعی می گردد. معمولاً سقف پاسیو در حیاط خلوت ها و مکان هایی که برای پرورش گل و گیاه تعبیه شده است کار می شود.

سقف پاسیو، سقفی شفاف جهت عبور نور به داخل می باشد. سقف پاسیو انواع مختلفی دارد و افراد می توانند بر حسب نیاز و سلیقه سقف های پاسیو خود را انتخاب نمایند. پاسیو ها معمولاً در خانه های ویلایی و حیاط دار کاربرد بیشتری دارند. برای رساندن نور به داخل خانه علاوه بر پاسیو، پنجره ها نیز نقش مهمی دارند اما از آنجا که جهت تابش نور خورشید در طول روز تغییر می کند سقف پاسیو ارزان بهترین گزینه برای رساندن نور از بیرون به داخل خانه می باشد‌.

همچنین بخوانید: ساخت نورگیر ساختمان برای نور رسانی بهتر

نورگیر سقفی-انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

مزایای سقف پاسیو ارزان

همانطور که می دانیم سقف حیاط خلوت و پاسیو از تابش نور مستقیم به داخل خانه جلوگیری می کند و این ویژگی باعث می شود که از پوسیدگی و خراب شدن لوازم خانه به دلیل تابش نور مستقیم جلوگیری گردد‌.

یک سقف پاسیو و نورگیر سقفی، فضای پاسیو را از باد و باران محافظت می کند و محیطی را فراهم می سازد که افراد بتوانند در روزهای بارانی و یا روزهای گرم و آفتابی به راحتی از پاسیو استفاده کنند‌.

در برخی از سقف های پاسیو از شیشه هایی استفاده شده است که اشعه مضر خورشید را از خود عبور نمی دهند و استفاده کنندگان را از خطرات احتمالی آن حفظ می کنند. خنک کردن‌ خانه در روزهای بسیار گرم تابستان نیز از مزایای یک سقف پاسیو ارزان می باشد.

سقف حیاط خلوت ارزان

در اجرای سقف حیاط خلوت می توان پوشش سقف حیات خلوت در مدل های مختلف مثل سقف کشویی حیاط خلوت با قیمتی مناسب توسط مجموعه پوشش ساز قابل اجرا است.

همچنین بخوانید: نورگیر سقف متحرک شیشه ای

نورگیر سقفی-انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

انواع مدلهای سقف پاسیو ارزان

مدلهای سقف پاسیو انواع مختلفی دارد و افراد می توانند با توجه به سلیقه و نیازی که دارند نوع مورد علاقه خود را در انواع نورگیر سقفی ساده و یا نورگیر حبابی انتخاب کنند. در یک تقسیم بندی پاسیوها به دو نوع شیشه ای و پلی کربنات تقسیم می شوند.

همچنین بخوانید!  عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

از انواع این سقف ها می توان به سقف پاسیو ریلی و یا ثابت اشاره کرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. در سقف پاسیو طبقه اول نیز می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین نوع نورگیر متناسب با نیاز ساختمان خود با مشاوران پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و هم چنین از آخرین قیمت سقف پاسیو نیز مطلع شوید.

نوع شیشه ای پاسیو ها دارای اسکلتی از جنس آلومینیوم و شیشه های سکوریتی هستند. در نوع پلی کربناتی به جای شیشه های سکوریتی از پلی کربنات ها استفاده می شود. پلی کربنات ها همانند شیشه شفاف هستند.

امروزه به دلیل دوام بالا و ایزولاسیون بهتر پلی کربنات ها نسبت به شیشه از پاسیو های پلی کربناتی استفاده می کنند. ایزولاسیون بالای پاسیو های پلی کربناتی باعث می شود که حرارت کمتر بین دو محیط جابجا گردد.

یک مزیت دیگر پاسیو های پلی کربناتی این است که این پاسیو ها در هنگام شکستن و خرد شدن بر اثر ضربه یا زلزله حالت تیز و برنده پیدا نمی کنند و باعث وارد شدن صدمه به افراد نمی گردند سقف حیاط خلوت و پاسیو از لحاظ نوع ساختار نیز به نورگیر سقفی ثابت، متحرک و نورگیر حبابی تقسیم می شوند‌.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی بازشو

نورگیر سقفی-انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

قیمت سقف های پاسیو

همانطور که می دانید قیمت سقف حیاط خلوت پاسیو بسته به نوع، طرح و اندازه آن می تواند متفاوت باشد. هر چه اندازه سقف پاسیو بزرگ تر باشد به همان مقدار قیمت آن نیز افزایش می یابد. اگر تقاضای طرح خاص و متفاوت و پیچیده داشته باشید باید در نظر بگیرید که قیمت نیز بالاتر خواهد بود. جنس و نوع سقف پاسیو هم در قیمت بسیار تأثیر گذار می باشد.

برای مثال پاسیو های پلی کربناتی نسبت به پاسیوهای شیشه ای یا سکوریتی دارای قیمت بالاتری می باشند. سقف های حبابی و متحرک نیز به نسبت سقف های ثابت از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به دلیل اینکه متغیر های زیادی می تواند قیمت پاسیو ها را تحت تأثیر خود قرار دهند نمی توانیم قیمت مشخصی را برای آن ذکر کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه و قیمت خریدف نصب و اجرا با مشاورین ما در پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سقف های پاسیو ارزان

همانطور که گفتیم قیمت سقف پاسیو به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر بخواهیم یک سقف پاسیو ارزان در محلی تعبیه کنیم می توانیم از پاسیوهای شیشه ای استفاده کنیم هرچند که این سقف های پاسیو به دلیل معایبی که نسبت به پاسیوهای حبابی و پلی کربنات دارند کنار گذاشته شده اند.

پاسیو های پلی کربنات نیز قیمت کمتری نسبت به سایر پاسیو ها دارند اما باید توجه داشته باشید که اگر در سقف پاسیو ارزان از مصالح بی کیفیت به دلیل ارزان بودن استفاده شود ممکن است در آب بندی مشکل داشته باشد و باعث شود آب باران به داخل عبور کند و عمر پاسیو ها کاهش یابد.

همچنین بخوانید!  نورگیر جک دار چیست و چه ویژگی هایی دارد

برای اطلاع دقیق از قیمت سقف های پاسیو و برآورد قیمت تقریبی آن می توانید با قرار دادن اطلاعاتی از اندازه پاسیوی درخواستی و سلایق خود در اختیار کارشناسان پوشش ساز با آنها مشاوره انجام دهید.

البته توصیه ی ما به شما این است که در هنگام نصب سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو از بین قیمت و کیفیت ترجیح خود را کیفیت قرار دهید چرا که ممکن است با نصب پاسیوی بی کیفیت بعدها مجبور شوید هزینه ی دیگری را برای تعمیر و یا تعویض پاسیو در نظر بگیرید. که نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت بلکه صرف زمان و وقت نیز علاوه بر هزینه ی مادی، هزینه ی دیگر آن خواهد بود.

 

سوالات متداول سقف پاسیو

پاسیو به معنای نورگیر می باشد و سقف پاسیو و یا سقف حیاط خلوت، سقفی است که حالت نورگیری دارد و در طول روز نور بیرون را به داخل خانه منتقل می کند و باعث روشن تر شدن خانه با نور طبیعی می گردد. معمولاً سقف پاسیو در حیاط خلوت ها و مکان هایی که برای پرورش گل و گیاه تعبیه شده است کار می شود.
• جلوگیری از تابش نور مستقیم به داخل خانه • محافظت از فضای پاسیو در برابر باد و باران • خنک کردن‌ خانه در روزهای بسیار گرم تابستان. • در برخی از سقف های پاسیو از شیشه هایی استفاده شده است که از عبور اشعه مضر خورشید جلوگیری می‌کند.
از انواع این سقف ها می توان به سقف پاسیو ریلی و یا ثابت اشاره کرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. در سقف پاسیو طبقه اول نیز می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد. سقف‌های پاسیو از لحاظ نوع ساختار نیز به نورگیر سقفی ثابت، متحرک و نورگیر حبابی تقسیم می شوند‌.
• امروزه به دلیل دوام بالا و ایزولاسیون بهتر پلی کربنات ها نسبت به شیشه از پاسیو های پلی کربناتی استفاده می کنند. ایزولاسیون بالای پاسیو های پلی کربناتی باعث می شود که حرارت کمتر بین دو محیط جابجا گردد. • یک مزیت دیگر پاسیوهای پلی کربناتی این است که این پاسیو ها در هنگام شکستن و خرد شدن بر اثر ضربه یا زلزله حالت تیز و برنده پیدا نمی کنند و باعث وارد شدن صدمه به افراد نمی گردند.
جهت خرید انواع سقف پاسیو ارزان قیمت و مناسب با محیط ساختمانی خود به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید و یا با شماره واتس اپ 09123389262 در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی اتاق خواب

نورگیر سقفی-انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها

3/5 (2 Reviews)

12 دیدگاه برای “انواع سقف پاسیو ارزان و قیمت آن ها”

  1. کامران گفت:

    لطفا قیمت پاسیو با ولی کربنات برای من ایمیل کنید
    با تشکر

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر برای استعلام قیمت از صفحه تماس باما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    2. nasiri گفت:

      سلام برای استعلام قیمت با شماره 09123389262در تماس باشید.

  2. صفری گفت:

    سلام و عرض ادب لطفه در مورد قیمت مسقف کردن حیاط خلوت حدودا 15 متر مربعی شیشه ای و ریلی راهنمایی بفرمایید سپاس

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر شما می توانید با کار شناسان ما با شماره 09123389262 سوالات خود را بپورسید

    2. nasiri گفت:

      سلام می توانید با شماره 09123389262 در تماس باشید.

  3. علی نژاد گفت:

    سلام وقت شما بخیر. مساحت حیاط خلوت بنده ۲*۲ متر می باشد. تصمیم دارم تا آن را توسط پلی کربنات مسقف ساده (حبابی نباشد) نمایم. این سقف باید دارای سه خصوصیت زیر باشد:
    ۱.دارای ناودان بوده تا به هنگام بارندگی، آب باران توسط آن و از طریق لوله خرطومی به داخلی کف شوی حیاط خلوت هدایت شود.
    ۲.نصف سقف متحرک باشد. طوری که در مواقع لزوم بتوان نصف متحرک سقف را بر روی نصف ثابت حرکت داد و بر روی آن نصفحه ثابت قرار داد.
    ۳.چون زیر این سقف، کولر آبی قرار گرفته، بنابراین لازم است تا سقف حدود یک متر بالاتر از سقف کولر نصب و اجرا شود تا برای سرویس کولر دچار زحمت و مشکل نشوم.
    با این اوصاف و توضیحی که خدمت شما دادم لطفا در صورت که برایتان نصب این مقدار از مساحت مقدور می باشد، بفرمایید که قیمت تمام شده ای که باید هزینه نمایم چقدر است. البته در نظر داشته باشید که بنده کارمند دانشگاه هستم و واقعا پرداخت این هزینه برایم مشکل است و اگر لازم نبود دست به انجام آن نمی زدم. اما ناچارم.خواهش بنده از شما این است که لطفا تا جای امکان طوری حساب نمایید که کمتر دچار هزینه شوم. با تشکر

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا جهت مشاوره با این شماره : 09032004702 تماس بگرید.

  4. بهبود گفت:

    سلام
    حیاط خلوت به عرض ۳متر و طول ۱۰ متر دارم
    هم برای انواع مدلها و هم برای اینکه یه قسمتی ازش قابل تحرک باشد و دارای آبریز هم باشد چه پیشنهادی دارین

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر جهت اطلاعات بیشتر از طریق شماره: ۰۹۰۳۲۰۰۴۷۰۲ با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

  5. نسرین گفت:

    پاسیو من 3*3 متر هست در ساختمانی 6 طبقه اکثرا کبوترها در بام و هره پنجره های لانه کرده و کثیف کاری می کنند . چطور می شود سقف با امکان عبور نور و رفع مزاحمت پرنده ها و … طراحی کرد با این توضیح که سقف تنها کثیف شدن سقف و مشکل مضاعف تولید می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام