بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

نورگیر حبابی یا کوپل ازنورگیر سقفی قدیمی محسوب میشود که شامل مصالح ساختمانی است که امروزه از آن به جای ایرانیت و فایبر گلاس برای پوشش سقف قسمت هایی از ساختمان نظیر سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و… بهره می برند. این نوع نورگیر کاربرد بسیاری داشته و به عنوانی یکی از بهترین گزینه های برای پوشش سقف های قدیمی به شمار می آید. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را راجع این نوع نورگیر و مزایای استفاده و خرید آن از بهترین تولید کننده با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

آشنایی با نورگیر کوپل یا نورگیر حبابی

ساختار یک نورگیر حبابی به عنوان یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی در حالت کلی متشکل از 3 جزء مختلف نظیر حباب آکرلیک، پایه فایبر گلاس و المان های اتصال و بازشو می باشد. این نوع نورگیر را معمولا برای پوشش سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو طراحی و به کار می گیرند و سطح گنبدی شکل آن باعث می شود که علاوه بر استفاده از نور طبیعی خورشید، آب را به هنگام بارش باران و برف بر روی خود نگاه نداشته و همچنین برخلاف سقف های نورگیر پلی کربنات مانع انتقال و پخش صدا به هنگام برخورد قطرات باران با آن می شود.

همچنین بخوانید: سقف نورگیر کوپل

بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

کاربرد نورگیر حبابی در سقف ساختمان

همانطور که اشاره شد؛ طراحی نورگیر کوپل یا حبابی به گونه ای است که بر اساس سایز و ابعاد مورد نیاز مشتری، آن را به عنوان یک سقف آبند نورگیر سقفی می شناسند کد در جهت پوشش سقف فضاهایی نظیر پاسیو، استخر و … بکار گرفته می شود. ازهمین رو در زمان ها و شرایط مختلف سال می توان با خیالی آسوده و راحت از نور طبیعی خورشید بهره کافی را برد.

این مدل از نورگیر سقفی را می توان در قالب رنگ بندی های متنوع و درسایز و ابعاد مختلف از بازار تهیه کرد و برای حفظ خصوصیت آببندی آن به منظور عدم نفوذ آب به فضای مورد نظر از ایزوگام کمک گرفته می شود. در برخی از مواقع نیز به منظور تهویه هوا می توان آن را باز کرد و از هوای مطبوع بیرون لذت برد.

همچنین بخوانید!  تاریخچه استفاده از نورگیرها در معماری

جالب است که بدانید پایه فایبر گلاس نورگیر کوپل یا حبابی در برابر صدا و حرارت به عنوان یک عایق بسیار مناسب عمل می کند و اجازه اتلاف انرژی و یا انتقال صدا را از محیط بیرون به داخل و بالعکس نخواهد داد. از دیگر کاربردهای نورگیر حبابی می توان به پوشش سقف گلخانه، پارکینگ، مراکز تفریحی و ورزشی، مراکز تجاری و … اشاره کرد. همچنین این نورگیرها به گونه ای طراحی شده اند که از امکان دید مستقیم همسایگان به قسمت های داخلی ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.

انواع نور گیر سقفی حبابی

انواع نورگیر حبابی در سایز و رنگ های متنوع به عنوان سقف کاذب سازه ها و ساختمان های تاریک و فاقد نور تولید می شوند تا به وسیله آن بتوان به نحوی روشنایی فضای مورد نظر را تامین و هوای داخل آن را نیز تهویه و تعویض نمود. در یک دسته بندی کلی انواع نورگیر سقفی را بر حسب تنوع شکلی آن می توان به صورت نورگیرهای مربع مانند، مستطیلی، مخروطی، کمانی و گنبدی نام برد که هر یک از آن ها با توجه به استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده اند. با توجه به نوع ساختمان و کاربرد و سلیقه شما می توان هر یک از این نوع نورگیر ها را در رنگ های مختلف مات و شفاف برای انعکاس و نفوذ نور خورشید به محیط داخلی سازه بکار گرفت.

همچنین بخوانید: عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

خرید از بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

امروزه شرکت ها و تولیدکنندگان بسیاری در حوزه طراحی و ساخت انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی فعالیت می کنند و تلاش دارند با رعایت اصول و استانداردهای تعیین شده در این زمینه، محصولی با کیفیت و تضمین شده را بر اساس خواست و نیاز مشتری تولید نمایند. نورگیر های حبابی به صورت دو جداره ساخته می شوند و برای خرید آن تنها کافی به سایت پوشش ساز مراجعه کرده و بعد از مشورت با کارشناسان و دریافت راهنمایی های لازم برای ثبت سفارش و خرید نورگیر با مشخصات مورد نظر خود، با پرداخت هزینه مربوطه آن را درب منزل تحویل و در قسمت مورد نظر نصب می نمایید.

همچنین بخوانید!  برسی سایه روشن سایه بان+انواع آن

تیم متخصص و مجرب پوشش ساز با سالها تجربه در این زمینه به ارائه با یفیت ترین خدمات و محصولات می پردازد که شما می توانید از مشاوره کارشناسان ما برای نورگیر مناسب سازه و ساختمان خود بهره مند شوید و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. برای کسب اطالاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

قیمت نورگیر کوپل یا حبابی

هزینه ای که هر شخص بابت سفارش خود برای تهیه نورگیر حبابی باید بپردازد به فاکتورهای مختلفی نظیر میزان فضای محیط و سایز نورگیر، شکل و نوع آن، قابلیت باز و بسته شدن و … بستگی دارد. از همین رو بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای استفاده از نورگیر حبابی و قیمت آن بر اساس کاربرد و انتظارت خود، با کارشناسان ما در این مجموعه ارتباط برقرار کرده تا شما را بهتر راهنمایی نمایند.

همچنین بخوانید: انواع سقف پاسیو

بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

سوالات متداول بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

هزینه ای که هر شخص بابت سفارش خود برای تهیه نورگیر حبابی باید بپردازد به فاکتورهای مختلفی نظیر میزان فضای محیط و سایز نورگیر، شکل و نوع آن، قابلیت باز و بسته شدن و … بستگی دارد.
ساختار یک نورگیر حبابی به عنوان یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی در حالت کلی متشکل از 3 جزء مختلف نظیر حباب آکرلیک، پایه فایبر گلاس و المان های اتصال و بازشو می باشد.
طراحی نورگیر کوپل یا حبابی به گونه ای است که بر اساس سایز و ابعاد مورد نیاز مشتری در مکان های جهت پوشش سقف نظیرنورگیر سقفی، پاسیو، استخر و … بکار گرفته می شود.
انواع نورگیر حبابی در سایز و رنگ های متنوع به عنوان سقف کاذب سازه ها و ساختمان های تاریک و فاقد نور تولید می شونددر یک دسته بندی کلی انواع نورگیر سقفی را بر حسب تنوع شکلی آن می توان به صورت نورگیرهای مربع مانند، مستطیلی، مخروطی، کمانی و گنبدی تقسیم میشود.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام