سقف کشویی پاسیو

سقف کشویی پاسیو

معمولا در ساختمان های چند طبقه بخشی به نام پاسیو قرار می گیرد که هدف از این کار رساندن نور طبیعی به واحدهای ساختمانی است. برای قسمت بالای پاسیو باید یک سازه مخصوص قرار داده شود تا بتواند از آن محافظت کند. به همین منظور در این قسمت یک سقف کاذب ایجاد می کنند که به سقف پاسیو مشهور است. با توجه به اینکه سقف پاسیو دارای انواع مختلفی است، بهتر است که از سقف کشویی پاسیو استفاده کنید که نسبت به سایر موارد از کیفیت بیشتری برخوردار می باشد. برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

همچنین بخوانید: سقف کاذب شیشه ای پاسیو

سقف کشویی پاسیو

همچنین بخوانید: قانون استفاده از پاسیو در آپارتمان

بررسی ویژگی های سقف پاسیو کشویی

استفاده از سقف پاسیو کشویی به شما این امکان را می دهد تا در هر شرایط آب و هوایی بتوانید از نورگیر مناسب برخوردار شوید. اگر شما از نمونه کشویی سقف پاسیو استفاده کنید، به آسانی می توانید که آن را باز و بسته کنید. این سازه می تواند به دو شکل دستی یا برقی باشد که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. در نمونه دستی شما به صورت دستی سقف را کنار می زنید که تا هوا به خوبی وارد پاسیو شود. البته شما این کار را زمانی انجام خواهید داد که آب و هوا شرایط خوبی داشته باشد و به دنبال یک راه مناسب برای تهویه باشید.

به طور قطع استفاده از نمونه برقی راحت تر است و با استفاده از یک ریموت می توانید که آن را باز و بسته کنید. این موضوع را به یاد داشته باشید که حتما باید از سقف کشویی باکیفیت و مرغوب استفاده کنید تا سال های بیشتری در دسترس شما قرار بگیرد. خوشبختانه این یک سازه مدرن است که با استفاده از آن تا سال ها نیازی به خرید دوباره نخواهید داشت پس خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد. جنس این سازه می تواند با توجه به شرکت سازنده آن متفاوت باشد که باید آن را در نظر بگیرید.

برخی از سقف های کشویی از شیشه ساخته می شوند که البته تعداد آن ها در حال حاضر کاهش پیدا کرده است. از طرفی محصولات دیگری نیز وجود دارند که از پلی کربنات ساخته شده اند. به صورت کلی پلی کربنات به دلیل داشتن وزن سبک و مقاومت بالا بسیار مورد توجه است و می توانید به صورت ویژه از آن بهره ببرید. فراموش نکنید که این سازه می تواند به دو صورت رنگی یا شفاف تولید شود که هر کدام از آن ها در نوع خود اهمیت دارند.

همچنین بخوانید!  طلق نورگیر حبابی

انواع مترال سقف پاسیو کشویی

سقف کشویی پاسیو موجب شده تا فضای شما در تمام فصول و شرایط آب و هوایی قابل استفاده میگردد و براحتی امکان بهره گیری هرچه بیشتر از فضا فراهم خواهد شد و در هنگام مناسب بودن هوا در صورتی که مدل سقف متحرک برقی را انتخاب کرده باشید به سادگی با ریموت کنترل سقف باز و بسته خواهد شد.

سقف متحرک برقی یا دستی:

سقف متحرک کشویی در دو نوع برقی و دستی تولید شده که با توجه به امکان دسترسی دشوار به سقف برای باز و بسته کردن پیشنهاد ما سقف کشویی برقی بوده که علاوه بر مدرن بودن آسودگی را برای شما فراهم خواهد آورد.

سقف پلی کربنات

سقف کشویی پلی کربنات بهترین گزینه برای سقف کشویی حیاط خلوت یا پاسیو بوده.
ورق پل کربنات با داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه وفشار از طرفی سقف کشویی پلی کربنات سازه سبکترو به صرفه است.

قیمت سقف کشویی

قیمت سقف کشویی بسته به نوع سقف و انتخاب شما متفاوت بوده چنانچه قصد اجرای هرکدام از این نوع سقف ها میباشید می توانید همین حالا با کارشناسان پوشش ساز تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید: سقف اماده برای پاسیو

سقف کشویی پاسیو

قیمت سقف پاسیو کشویی

امروزه سقف های کاذب مانند نورگیر سقفی و نورگیر حبابی به بخش جدایی ناپذیری از ساختمان ها تبدیل شده اند و می توان آن ها را به وفور مشاهده کرد. با توجه به کاربردهای فراوان انواع سقف های سبک، سعی شده است که قیمت آن ها نیز برای مشتریان به بهترین شرایط ممکن برسد. موارد زیادی بر روی قیمت نهایی اجرای سقف پاسیو کشویی تاثیرگذار هستند. اولین عامل مهم در مورد قیمت مربوط به ابعاد خواهد بود. هر چقدر که سقف پاسیو دارای اندازه بزرگتری باشد،‌ به همان نسبت نیز قیمت آن بالاتر می رود. مورد بعدی نوع این سازه خواهد بود. به طور قطع سقف پاسیو کشویی برقی دارای قیمت بیشتری نسبت به نمونه دستی آن خواهد بود.

همچنین بخوانید!  کاربرد ورق پلی اتیلن در پوشش سقف گلخانه ها

امروزه شرکت های زیادی در حال تولید این سازه ها هستند که شما می توانید از بین آن ها بهترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کنید. معمولا نمونه های رنگی نیز نسبت به موارد ساده قیمت بالاتری دارند که باید این مورد را هم مدنظر خود داشته باشید. فراموش نکنید که میزان عرضه و تقاضا در بازار نیز به صورت مستقیم بر روی قیمت تاثیر می گذارد. خوشبختانه با وجود تمام نکات گفته شده، قیمت سازه هایی همچون سقف حیات خلوت و سقف پاسیو به مناسب ترین حالت ممکن رسیده است که شما می توانید از این طریق به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سخن پایانی
با توجه به اینکه امروزه آپارتمان نشینی در همه شهرهای بزرگ وجود دارد، میزان دریافت نور طبیعی برای واحدهای طبقه پایین کاهش پیدا می کند. از همین رو برای حل کردن این مشکل معمولا در ساختمان ها پاسیو را قرار می دهند. در حال حاضر انواع سقف پاسیو کشویی به بازار آمده است که امکان نصب آن ها در همه ساختمان ها وجود خواهد داشت. اجرای این سازه به دلیل سبک بودن در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد که شما هم می توانید از این فرصت ویژه به نفع خود بهره ببرید و سازه مورد نظر خود را بخرید. کافیست با شماره :09123389262 تماس بگیرید.

سوالات مداول سقف کشویی پاسیو

قیمت نهایی اجرای سقف پاسیو کشویی تاثیرگذار هستند. اولین عامل مهم در مورد قیمت مربوط به ابعاد خواهد بود. هر چقدر که سقف پاسیو دارای اندازه بزرگتری باشد،‌ به همان نسبت نیز قیمت آن بالاتر می رود. مورد بعدی نوع این سازه خواهد بود. به طور قطع سقف پاسیو کشویی برقی دارای قیمت بیشتری نسبت به نمونه دستی آن خواهد بود.
سقف کشویی برقی سقف کشویی دستی سقف کشویی سقف پلی کربنات
استفاده از سقف پاسیو کشویی به شما این امکان را می دهد تا در هر شرایط آب و هوایی بتوانید از نورگیر مناسب برخوردار شوید. اگر شما از نمونه کشویی سقف پاسیو استفاده کنید، به آسانی می توانید که آن را باز و بسته کنید. این سازه می تواند به دو شکل دستی یا برقی باشد

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام