عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

پوشش نورگیر سقف حیاط خلوت

امروزه بسیاری از ساختمان ها در قسمت پشت ساختمان دارای یک حیاط خلوت است که معمولا توسط طبقه اول مورد استفاده قرار می گیرد. این فضا در گذشته در بیشتر ساختمان های مسکونی در نظر گرفته می شد و از آن برای روشنایی فضاهای پشتی سازه ها استفاده می شد. اما حیاط خلوت با دارا بودن محاسن زیاد از امنیت ساختمان کم می کرد و اغلب افراد به خاطر ورود آلودگی از این قسمت و همچنین کاهش ایمنی منزل سعی می کردند که با پوشش های مختلف این قسمت از سازه را مسقف نمایند.

نورگیر سقفی و یا نورگیر حبابی از جمله پوشش هایی است که امروزه برای پوشش این فضا مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه ایجاد سقف متحرک بر روی این قسمت باعث شده است که در طی روز بتوان از نور طبیعی به سادگی استفاده نمود و در صورت نیاز نیز با ریموت یا به صورت دستی سقف بسته شده و از ورود باران و برف و آلودگی به داخل منزل جلوگیری شود. اما این سقف ها دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت سقف متحرک حیاط خلوت بسته به چند عامل مختلف متفاوت است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

عوامل مختلفی باعث می شود تا هزینه ساخت سقف حیاط خلوت افزایش یا کاهش یابد. از جمله این عوامل می توان به چند مورد مهم اشاره نمود:

  • متریال
  • برقی یا دستی بودن
  • متراژ سقف
  • لوازم و تجهیزات و همچنین یراق آلات
  • رنگ و طرح مورد نظر

همچنین بخوانید: سقف نورگیر کوپل

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

متریال قابل استفاده در سقف حیاط خلوت

-متریال پلی کربنات در سقف متحرک

در بعضی از سازه ها از متریال پلی کربنات به جای شیشه و یا پارچه جهت پوشش سقف استفاده می شود. اینگونه سقف ها نیز قابلیت متحرک بودن را داشته و به راحتی با یک موتور می توان آن را باز و بسته نمود.

همچنین بخوانید!  نورگیر سقف متحرک شیشه ای
-متریال شیشه در سقف های متحرک

این نوع سقف بیشتر برای فضاهای بسیار بزرگ قابل استفاده بوده و برای فضاهایی مانند حیاط خلوت توصیه نمی شود.

-متریال آلومینیومی

این نوع سقف ها نیز برای پوشش حیاط خلوت بسیار مناسب هستند. به سادگی قابل تنظیم بوده و حرکت آن نیز به صورت محوری می باشد.

برقی یا دست بودن سقف

بسته به این که سقف متحرک چگونه باز و بسته شوند قیمت سقف متحرک حیاط خلوت متفاوت است. بعضی از سقف ها با استفاده از یک موتور الکتریکی کوچک به سادگی توسط ریموت کنترل می شوند. اما در بعضی دیگر باز و بسته کردن سقف تنها با دست انجام می شود.

همچنین بخوانید: انواع سقف پاسیو

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

متراژ سقف متحرک

به علت محدودیت در ساخت سقف های متحرک تنها از این نوع سقف می توان در فضاهایی تا متراژ مشخصی استفاده نمود. به همین سبب متراژ سقف در قیمت سقف متحرک حیاط خلوت بسیار موثر است.

رنگ و طرح مورد نظر

بعضی از افراد برای ایجاد هماهنگی بیشتر در سازه خود از طرح ها و رنگ های متفاوتی در سقف متحرک استفاده می نمایند. برای همین سفارشی سازی سقف با طرح و رنگ مورد نظر مشتری بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت تاثیر زیادی دارد.

تجهیزات و یراق آلات

توجه نمایید که در این سقف ها از یراق آلات و لوازم جانبی زیادی جهت کاربری بهتر استفاده می شود. برای همین استفاده از این تجهیزات با کیفیت بالا اگر چه بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت اضافه می کند اما تا سال ها خیال شما را از کیفیت کار انجام شده راحت می نماید.

همچنین بخوانید!  انواع سقف بالکن و تراس

برای نصب سقف متحرک بر روی فضاهای مختلف سازه خود با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت می توانید به سایت پوشش ساز مراجعه فرمایید. شما می توانید برای دریافت مشاوره بهترین نوع نورگیر سقف پاسیو و حیاط خلوت و یا دیگر انواع نورگیر در سازه و ساختمان خود، با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: ورقه های پلی کربنات چند جداره در ساخت نورگیر

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام