ابعاد نورگیر حبابی سقف

ابعاد نورگیر حبابی سقف

حیاط خلوت جزئی از خانه است و به دلیل وجود گرد و غبار فراوان و انواع آلاینده های محیطی علیرغم استفاده مکرر از آن مکان مورد علاقه هیچ یک از اعضای خانواده نیست و گروه پوشش ساز با ساتفاده از محصولات بسیار با کیفیت خود و گروه حرفه ای که دارد با ایجاد و پیاده سازی نورگیر حبابی باعث می‌شوند علاوه بر جذب نور طبیعی خورشید باعث جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی و غرد و غبار می شود.

نورگیر حبابی در اندازه های مختلف و مدل های گوناگون تولید شده و عرضه می‌شود در ادامه این مقاله شما را با انواع آن مزایا و همچنین ابعاد نورگیر ساز حبابی آشنا خواهیم کرد تا اظلاعات بیشتر اقدام خرید آن کنید.

نورگیر حبابی چیست؟

نورگیر های حبابی تولیدی شرکت پوشش ساز با توجه به استاندارد های جهانی ابعاد مناسب تولید میشوند که هر کدام نسبت به مکان های خود کاربرد دارد. که انواع آن را در ادامه شرح میدهیم.

  • نوگیر های حبابی مربعی شکل
  • وگیر های مستطیل شکل
  • مسطح
  • قوسی
  • گنبدی
  • مخروطی

این نوع اشکال برای انتقال نور طبیعی به زندگی خصوصی بسیار مناسب هستند و اغلب به عنوان نورگیر ساختمان ها استفاده می شوند. و همچنین می توانیم از نایلون حبابی در استخرها، پارکینگ ها و … از روش های پیشرفته در صنعت استفاده کنیم.

کاربرد نورگیر حبابی

از این نوع پوشش در مکان های مختلفی استفاده می شود از جمله: سقف حیاط خلوت، پنجره، بالکن، پنجره شیروانی، گلخانه ها و مواردی بی شمار دیگری کاربرد دارد که با توجه به قیمت های مقرون به صرفه آن ها امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. برخی از ویژگی آن عبارت‌اند از:

  1. از شفافیت بالایی برخوردار هستند که توانایی عبور نور خورشید تا 92 را دارند
  2. به علت جنس آن ها در برابر ضربه تا 9 برابر شیشه مقاومت بیشتری دارند
  3. عایقی مناسب در برابر اشعه فرابنفش
  4. جنس آن ها طوری تولید میشوند که ضد رطوبت هستند
  5. از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و در مدل های مختلف قابل دسترسی هستند
  6. به ویژه در برابر تغییرات محیطی مانند رطوبت، گرما و سرما مقاوم است
  7. مجهز به سیستم بازشو و امکان تمیز کردن آسان
  8. قابلیت دو جداره برای کاهش آلودگی صوتی محیطی
  9. اجرا و نصب آسانی دارند
  10. سبک و طراحی زیبایی دارند و بسیار لوکس هستند
  11. قیمت مناسب و معقول
همچنین بخوانید!  نورگیر سقفی چوبی

نورگیر حبابی به چند نوع تقسیم بندی میشوند

در برخی از موارد افراد نسبت به نوع درخواست خود و مطابق نیازشان در انتخاب نورگیر حبابی عمل میکنند در ابتدا باید عرض کنیم که نورگیر های حبابی سقفی دارای دو نوع سقفی بازشو و ثابت هستند که هر کدام از انها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند و در مکان های مختلف کاربرد دارند.

نورگیر حبابی سقفی بازشو

نورگیرهای متحرک برای تهویه هوا و تامین نور طبیعی از سقف عالی هستند. نمونه های موجود را می توان از نظر باز و بسته شدن و داشتن هزینه عایق خوب در بازار کنترل کرد و برای افرادی که میخواند سقفی متحرک داشته باشند تا هوا به داخل جریان داشته باشد بسیار گزینه مناسبی میتوانند باشند.
نوع بازشو خود شامل دو نوع بازشو به کمک فنر و بازشو به کمک میله های دندانه دار است که نوع دوم کارایی بیشتری دارد.

همچنین بخوانید: پوشش سقف حیات خلوت نور گیر حبابی

ابعاد نورگیر حبابی سقف

همچنین بخوانید: بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

نورگیر حبابی سقفی ثابت

برای کسانی که فقط انتقال نور مهم است و نیازی به باز و بسته شدن سقف ندارند تا تهویه هوا بهتر انجام شود نورگیر های ثابت گزینه بسیار مناسبی هستند که باید نسبت به مشاوره در انتخاب آن تردید نکنند. این نوع از نوگیر سقفی به علت هزینه مقرون به صرفه بسیار کاربرد دارد.

همچنین می توان گفت نورگیرها در دو نوع نورگیر دوجداره به بازار ارائه می شوند که دارای آپشن های زیادی هستند. این نوع نورگیر بسیار بادوام بوده و نسبت به باد مقاومت بالایی دارند.

ابعاد نورگیر حبابی سقفی

برای پوشش سقف پاسیوخانه ها با توجه به نوع سازه به ابعاد مختلف حباب نیاز داریم. نورگیر حبابی دارای 18 نوع سایز است که کوچک ترین آن 40در40 هستند و تا سایز 200در150 وجود دارند که این بزرگترین اندازه در مدل خود است.

همچنین بخوانید!  سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

نسبت به هر فضا و مدل جایگیری آن باید از نورگیر های مختلفی بهره ببریم که کارشناسان پوشش ساز با اندازه گیری و نسببه مکان شما این مورد را بررسی کرده و اعلام میکنند که باید چه مدلی از آن را تهیه نمایید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با نورگیر های حبابی سقفی آشنا کنیم و علاوه بر مزیت های آن ها و مدل های مختلفی که در بازار موجود هستند ابعاد نورگیر های حبابی سقفی را نیز شرح دادیم که در کدام اندازه ها موجود هستند برای اطلاعات بیشتر از نحوه کاربرد و قیمت آن میتوانید با شماره : 09123389262 با بخش پشتیبانی و فروش تماس بگیرید.

سوالات متداول ابعاد نورگیر حبابی سقف

در برخی از موارد افراد نسبت به نوع درخواست خود و مطابق نیازشان در انتخاب نورگیر حبابی عمل میکنند در ابتدا باید عرض کنیم که نورگیر های حبابی سقفی دارای دو نوع سقفی بازشو و ثابت هستند که هر کدام از انها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند و در مکان های مختلف کاربرد دارند. نوگیر های حبابی مربعی شکل وگیر های مستطیل شکل مسطح قوسی گنبدی مخروطی
از این نوع پوشش در مکان های مختلفی استفاده می شود از جمله: سقف حیاط خشلوت، پنجره، بالکن، پنجره شیروانی، گلخانه ها و مواردی بی شمار دیگری کاربرد دارد که با توجه به قیمت های مقرون به صرفه آن ها امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
برای پوشش سقف پاسیوخانه ها با توجه به نوع سازه به ابعاد مختلف حباب نیاز داریم. نورگیر حبابی دارای ۱۸ نوع سایز است که کوچک ترین آن ۴۰در۴۰ هستند و تا سایز ۲۰۰در۱۵۰ وجود دارند که این بزرگترین اندازه در مدل خود است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام