نورگیر حبابی ضد حریق

نورگیر حبابی ضد حریق

نورگیر حبابی یکی از بهترین سازه هایی است که می توان در ساختمان های مختلف نصب کرد. این سازه به طور مستقیم وظیفه دریافت نور را برعهده دارد. خوشبختانه سقف پاسیو را می توان در شکل های مختلفی تهیه کرد که هر کدام آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. ضد حریق بودن یکی از بهترین ویژگی های نورگیر حبابی است که نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف می کند. در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل به بررسی نورگیر حبابی ضد حریق بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 معرفی انواع نورگیر حبابی ضد حریق

با تنوع  محصولات  نورگی های  ضدحریق  لازم است  دراین مقاله  به چند  نوع از این نورگیر های حبابی  بیشتر آشنا شوید.!

  • -نورگیر حبابی ضدحریقی جک دار
  • -نورگیر حبابی ضدحریق اتوماتیک
  • -نورگیر حبابی ضد حریق پیش ساخته
  • -نورگیر حبابی ضد حریق رنگی

نورگیر حبابی ضدحریق اتوماتیک

هر ساختمانی نیاز به نور مناسب دارد که باید تامین آن به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. به همین علت امروزه شاهد آن هستیم که سقف حیات خلوت به شکل های مختلفی ساخته شده و در نهایت عرضه می شود. نورگیر حبابی ضد حریق اتوماتیک یکی از بهترین محصولات حال حاضر بازار است که نصب آن در هر خانه ای امکان پذیر خواهد بود. بزرگترین مزیتی که در این سازه دیده می شود همان ضدحریق بودن آن است که به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

این سقف پاسیو به دو شکل مختلف معمولی و اتوماتیک تقسیم می شود. هر کدام از این موارد در زمان مخصوص به خود کاربرد خواهند داشت که شما می توانید در اولین فرصت از آن ها استفاده کنید. به طور قطع نمونه اتوماتیک آن از ارزش بالایی برخوردار است زیرا زحمت شما را برای باز و بسته کردن پنجره کاهش خواهد داد. ذکر این نکته ضروری است که این نورگیرها توسط برندهای مختلفی تولید می شود که هر کدام از آن ها در نوع خود با کیفیت هستند. در نهایت این شما هستید که باید این گزینه ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را برای خود تجربه کنید.

همچنین بخوانید!  ورق کامپوزیت چیست و در چه مکان های کاربرد دارد

نورگیر حبابی ضد حریق

نورگیر حبابی ضد حریق پیش ساخته

وقتی که درباره نورگیر سقفی صحبت می کنیم، باید فاکتورهای مختلفی را درباره آن بررسی کنیم که اهمیت بسیار بالایی دارد. نورگیر حبابی به دلیل زیبایی که دارد بیش از سایر گزینه ها مورد توجه قرار می گیرد. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از نورگیر حبابی ضد حریق استفاده نمایید. خوشبختانه برخی از این سازه ها به صورت پیش ساخته هستند. از همین رو شما این فرصت را دارید که آن را به صورت آماده بر روی سقف قرار دهید. در این حالت میزان زحمت شما نیز بسیار کمتر خواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از افراد از این محصول استفاده می کنند که شما هم می توانید در این دسته قرار بگیرید. نورگیرهای بحابی بیشتر از جنس پلی کربنات ساخته می شوند. نکته مهم این است که پلی کربنات بسیار سبک است. همین مورد سبب می شود که میزان خطر آن نیز نسبت به شیشه بسیار کمتر باشد. این در حالی است که در نورگیرهای قدیمی بیشتر از شیشه استفاده می شد که مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه داشت. با توجه به توضیحاتی که داده شد، حتما برای خرید و نصب نورگیر سقفی عوامل مختلف را به خوبی بررسی کنید.

نورگیر حبابی ضد حریق

نورگیر حبابی ضد حریق رنگی

یکی از جذابیت هایی که در نورگیر حبابی ضد حریق وجود دارد این است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد. به همین علت دست شما برای خرید انواع آن ها کاملا باز خواهد بود و از این جهت هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. این نکته را از یاد نبرید که نورگیر حبابی ضد حریق باید حتما در بهترین کیفیت ممکن خریداری شود. به همین علت اعتبار فروشنده و نصاب نورگیر سقفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. طبق آمارهایی که تا به حال ارائه شده است، تعداد زیادی از مردم برای ساختمان های خود از نورگیرهای حبابی ضد حریق استفاده کرده اند.

همین عامل سبب شده است که آن ها بهترین نور ممکن را دریافت کننند و از این نظر بیشترین لذت ممکن را ببرند. با توجه به ضد حریق بودن این سازه‌‌ ها، در صورت بروز آتش سوزی هیچ صدمه ای به آن‌ ها وارد نمی شود پس خودتان را برای یک خرید با کیفیت و مهیج آماده کنید. ذکر این نکته ضروری است که نورگیر سقفی حبابی مقدار بیشتری از نور را در مقایسه با نورگیرهای معمولی دریافت می کند. به همین علت حتما به این فاکتور توجه کافی را داشته باشید تا بهترین انتخاب ممکن را صورت دهید.

همچنین بخوانید!  سقف کناف چیست ؟

قیمت و اجرای نورگیر حبابی ضدحریق

یکی از سوالات مهمی که درباره نورگیر سقفی پرسیده می شود این است که نصب آن چگونه صورت می گیرد. بررسی ها نشان می دهد که در طی سالیان اخیر میزان تقاضاها برای نصب این نوع از سقف های پاسیو افزایش یافته است. به همین علت باید بهترین راه را برای رفع نیاز پیدا کرد. قیمت نصب و اجرای این سازه به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید همه آن ها را مدنظر قرار داد. به طور مثال ابعاد نورگیر یکی از مواردی است که باید به صورت تخصصی به آن پرداخت.

این نکته را فراموش نکنید که سقف حیاط خلوت باید به طور حرفه ای نصب گردد. از همین رو تیم‌ های نصب کننده این سازه نیز تعرفه های مختلفی دارند. به همین علت باید قبل از اجرا نسبت به گرفتن تعرفه ها اقدام کنید تا از قیمت ها در این بخش اطلاع داشته باشید. ذکر این نکته ضروری است که تعمیر و نصب نورگیر سقفی به صورت ویژه توسط گروه حرفه ای پوشش ساز انجام می شود پس از این جهت هیچ نگرانی به خود راه ندهید.

سخن پایانی
نورگیر حبابی  یک سازه بی نظیر است که می توان آن را در سقف بسیاری از ساختمان ها به کار برد. این نورگیر از نظر کیفیت در رتبه عالی قرار می گیرد که تا چند سال بهترین کاربرد را نشان می دهد. این نکته را فراموش نکنید که نورگیرهای حبابی دارای تنوع زیادی هستند پس حتما بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید. گروه پوشش ساز با سال ها تجربه دقیق به شما اجازه می دهد که نصب این سازه را با بهترین کیفیت انجام دهید. بلافاصله بعد از تماس گروه شروع به کار کرده و فرایند نصب نورگیر سقفی را با سرعت بالایی انجام می دهند.

نورگیر حبابی ضد حریق

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام