انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت

انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت

امروزه بسیاری از مردم به دنبال آشنایی با بهترین انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت هستند تا از این طریق بهترین این سازه ها را انتخاب و تهیه کنند. از مهمترین مدل های سقف حیاط خلوت می توان به اشکال هرمی و گنبدی اشاره کرد.

انواع نورگیر پاسیو و حیاط خلوت

آیا شما نیز به دنبال آشنایی با پرفروش ترین و باکیفیت ترین انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت هستید؟ آیا می دانید که برای خرید و استفاده از نورگیر حبابی بایستی از کجا اقدام کرد؟ شما می توانید مطالب درج شده در این وب سایت را تا آخر مطالعه کرده و جالب ترین اطلاعات را در خصوص نورگیر سقفی به دست آورید.

سقف پاسیو یکی از بهترین و پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در کل جهان می باشد و شما می توانید تنوع بسیار بالایی از این محصولات را در ویترین فروشگاه های مختلف مورد مشاهده قرار داده و با توجه به نیازی که دارید، مناسب ترین و ایده آل ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید.

البته توصیه می شود که قبل از خرید این محصولات در خصوص انواع مدل نورگیر های پاسیو و  سقف حیاط خلوت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید تا بتوانید بهترین این سازه ها را تهیه کنید.

از پرفروش ترین مدل ها و انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • _ نورگیرهای سقفی قوسی شکل
  • _ نورگیرهای سقفی هرمی شکل
  • _ نورگیرهای سقفی گنبدی شکل
  • _ نورگیرهای سقفی حبابی شکل
همچنین بخوانید!  کاربرد ورق پلی اتیلن در پوشش سقف گلخانه ها

هر یک از انواع نورگیرهای سقفی، از کاربرد و ویژگی های بسیار باشکوهی برخوردار می باشد و شما می توانید بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از انواع مدل نورگیر های پاسیو و حیاط خلوت توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: بستن سقف حیاط خلوت با نورگیر سقفی

lightwell 1

 

نورگیرهای سقفی قوسی شکل

یکی از باشکوه ترین و بی نظیرترین انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت مربوط به نورگیرهای سقفی قوسی شکل می باشد که جنس مربوط به این محصولات از پلی کربنات و ورق های آکرولیک بوده و شما می توانید برای سقف های مراکز تجاری و پاساژها این مدل از نورگیرها را مورد استفاده قرار دهید. اگر شما هم قصد خرید بهترین انواع مدل نورگیر های پاسیو و حیاط خلوت را دارید، می توانید نورگیرهای مذکور را در اولویت های خود قرار دهید.

 

نورگیرهای سقفی هرمی شکل

اگر شما نیز به دنبال راهنمای آشنایی با باکیفیت ترین و بهترین انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت هستید، می توانید اقدام به بررسی ویژگی های مربوط به نورگیرهای سقفی هرمی شکل داشته باشید. این مدل از نورگیرها در طرح های متفاوتی ساخته و طراحی می شوند و همین امر سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید باکیفیت ترین انواع این نورگیرها باشند. شما می توانید از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود، در خصوص انواع مدل نورگیر های پاسیو و حیاط خلوت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

همچنین بخوانید!  قوانین آپارتمان نشینی چیست و شامل چه مواردی می شود

 

همچنین بخوانید: بهترین تولید کننده نورگیر حبابی

patio lightwell
 

 

نورگیرهای سقفی گنبدی شکل

از دیگر محبوب ترین مدل ها و انواع مدل نورگیر پاسیو و حیاط خلوت می توان به نورگیرهای سقفی گنبدی شکل اشاره کرد که مناسب برای استفاده در سقف گلخانه ها بوده و شما می توانید مدل های متفاوت مربوط به این محصول را از همین وب سایت ما مورد مشاهده قرار دهید. البته توجه داشته باشید که از نورگیرهای گنبدی شکل برای راهروهای ورودی ساختمان ها نیز استفاده می کنند و به این سبک معماری، سبک رومی گفته می شود که امروزه از طرفداری بسیار بالایی در نزد بسیاری از افراد برخوردار می باشد.

 

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر سقفی

lightwell

 

نورگیرهای سقفی حبابی شکل

ما در فروشگاه پوشش ساز سعی بر آن داریم تا در خصوص انواع مدل نورگیر سقفی و حیاط خلوت، بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و شما را در خرید و استفاده از باکیفیت ترین این محصولات راهنمایی کنیم.

از دیگر پرفروش ترین انواع مدل نورگیر های پاسیو و حیاط خلوت می توان به نورگیرهای حبابی شکل اشاره کرد که از زیبایی و طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار می باشد و شما می توانید با خرید این سازه ها، میزان نور ورودی به سقف حیاط خلوت خود را افزایش دهید.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات و خدمات ما و همچنین اطلاع دقیق از قیمت محصولات می‌توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره واتس اپ ارتباط برقرار کنید.

 

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام