هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

حیاط خلوت امروزه حتی در سازه هایی بلند مرتبه نیز در نظر گرفته می شود اما این فضا تنها برای طبقه اول قابل استفاده است. به همین علت پوشش این قسمت برای این طبقه دارای اهمیت زیادی است. هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با توجه به چند مورد تعیین می شود که به بررسی این موارد می پردازیم.

مسقف کردن حیاط‌ خلوت

معمولا حیاط خلوت یکی از قسمت های مهم در هر سازه است که به دلیل تامین نور طبیعی در طول روز بسیار مورد توجه سازندگان سازه ها است. اما به همان نسبت که این فضا در تامین نور طبیعی نقش دارد از امنیت سازه کم می کند. به همین دلیل افراد ساکن در سازه ها اقدام به مسقف نمودن این قسمت با انواع متریال می نمایند.

مسقف کردن حیاط‌ خلوت مدتی است خیلی رایج شده است . این محصولات به دلیل نوع ساختی که دارند دارای انعطاف‌پذیری نسبی بوده و می‌توانند مقاومت خوبی در برابر ضربات فیزیکی و مواد شیمیایی از خود نشان دهند. ازاین‌رو می‌توانند گزینه خوبی برای پوشش سقف باشند. نورگیر حبابی و نورگیر سقفی از مهم ترین محصولاتی است که امروزه در کارگاه ها تولید و برای پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرند.

اما هر کدام از انواع این پوشش ها با توجه به چند نکته مهم تعیین قیمت می شوند. از مهم ترین مواردی که بر هزینه مسقف کردن حیاط خلوت تاثیر دارد می توان به این موارد اشاره نمود.

هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با پلی کربنات

در گذشته برای پوشش حیاط خلوت یا پاسیو از نورگیرهای شیشه ای استفاده می شد. هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با این متریال بسیار پایین بود و اغلب مالکان از این نوع پوشش استفاده می نمودند. اما به دلیل خطرات و آسیب هایی که این نورگیرها در زمان بروز عوامل طبیعی نظیر باد و یا ضربه ایجاد می نمودند استفاده از آن کمتر شد و در بعضی از مناطق نیز کاملا منسوخ شد. جایگزین این نورگیرها متریال هایی از جنس پلی کربنات شد که به دلیل مقاومت بالا و زیبایی ظاهری در میان مصرف کنندگان از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است.

مسقف كردن پاسيو

اجرای سقف پاسیو در ابعاد و متریال گوناگون در آپارتمان ها وخانه های قدیمی در انواع سبک های مختلف توسط مجموعه پوشش ساز با قیمتی مناسب قابل اجرا میباشد. شما مالک محترم نسبت به بودجه مدنظر خود می توانید سقف پاسیو را در منزل خود سفارش و نصب نمایید.

همچنین بخوانید!  پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی

همچنین بخوانید: بستن سقف حیاط خلوت با نورگیر سقفی

سقف حیاط خلوت و هزینه آن

عوامل تاثیر گذار بر هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

هزینه مسقف نمودن حیاط خلوت با پلی کربنات بسته به چند عامل مهم تغییر نموده و با کاهش و یا افزایش همراه است. از جمله تاثیرگذارترین عوامل تعیین کننده هزینه مسقف کردن حیاط خلوت این موارد است.

ضخامت ورق ها پلی کربنات

معمولا ورق های پلی کربنات با ضخامت های مختلفی تولید می شوند و بسته به شرایط و محل می توان از این متریال با ضخامت های مختلف آن استفاده نمود. اما به دلیل نوع فضای حیاط خلوت استفاده از ورق های کم ضخامت اصلا به صرفه نبوده و با کمترین فشار این ورق ها دچار آسیب می شوند و هزینه مسقف کردن حیاط خلوت با این ورق ها به دلیل دوباره کاری بیشتر می شود. به همین دلیل مسقف نمودن حیاط خلوت تنها با ورق هایی با ضخامت بیشتر مناسب است که علاوه بر ایمنی امنیت را به سازه شما هدیه می نماید.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی

هزینه مسقف نمودن سقف حیاط خلوت

ابعاد حیاط خلوت

از دیگر عوامل مهم بر هزینه مسقف کردن حیاط خلوت اندازه حیاط خلوت است. به دلیل ایجاد یک شبکه بر روی حیاط خلوت و نصب ورق های پلی کربنات بر روی این شبکه هر چه متراژ فضا بیشتر باشد الزاما باید هزینه بیشتری برای پوشش آن پرداخت شود.

طراحی و شکل سقف حیاط خلوت

طراحی و شکل در سقف حیاط خلوت بسیار متنوع بوده و بسته به نظر مالک می توان از انواع این طرح ها استفاده نمود. این طراحی ها بر قیمت تمام شده این سقف تاثیر زیادی دارد.طراحی های ساده که با پیچیدگی های کمتری مواجه باشد از هزینه های کمتری برخوردار است. اما توجه نمایید که شکل معماری سازه نیز بر طراحی سقف حیاط خلوت تاثیر دارد. استفاده از نورگیر حبابی بسیار شکیل و متناسب با هر نوع فضایی است.

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی

هزینه مسقف کردن سقف حیاط خلوت

مدت زمان انجام پروژه

از عوامل مهم در هزینه مسقف کردن حیاط خلوت مدت زمانی است که متخصصین صرف انجام کار می نمایند. بعضی از مالکان با ابزار بی حوصلگی علاقمند سرعت در انجام پروژه هستند. به همین علت باید از نیروی کار بیشتری برای انجام کار استفاده شود. استفاده از نیروی بیشتر جهت سرعت در کار با ایجاد هزینه های بیشتر همراه است. اما بعضی از افراد سودجو نیز با کاهش در کیفیت متریال و نحوه ساخت، هزینه ها را تا مقدار زیادی کاهش می دهند. این کار باعث جذب مخاطب بیشتری می شود. اما توجه نمایید که حتما برای انجام چنین پروژه هایی برای ایجاد امنیت سازه خود از گروه های کاری متخصص و با تجربه و همچنین معتبر استفاده نمایید. استفاده از این افراد علاوه بر پرداخت هزینه های مشخص باعث سرعت در روند انجام کار شده و از نتیجه حاصله نیز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.

همچنین بخوانید!  تعمیر نورگیر سقفی همراه با ذکر نکات مهم در این باره

جهت پوشش سقف حیاط خلوت یا سقف پاسیو با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت به سیت ما مراجعه فرمایید. متخصصین ما در این حوزه به شما خدمات مورد نظراتان را ارائه می نمایند، جهت ارتباط با متخصصین ما در این حوزه از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره واتس اپ اقدام فرمایید.

سوالات متداول هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

معمولا حیاط خلوت یکی از قسمت های مهم در هر سازه است که به دلیل تامین نور طبیعی در طول روز بسیار مورد توجه سازندگان سازه ها است. اما به همان نسبت که این فضا در تامین نور طبیعی نقش دارد از امنیت سازه کم می کند. به همین دلیل افراد ساکن در سازه ها اقدام به مسقف نمودن این قسمت با انواع متریال می نمایند. معمولا حیاط خلوت یکی از قسمت های مهم در هر سازه است که به دلیل تامین نور طبیعی در طول روز بسیار مورد توجه سازندگان سازه ها است. اما به همان نسبت که این فضا در تامین نور طبیعی نقش دارد از امنیت سازه کم می کند. به همین دلیل افراد ساکن در سازه ها اقدام به مسقف نمودن این قسمت با انواع متریال می نمایند. مسقف کردن حیاط‌ خلوت مدتی است خیلی رایج شده است . این محصولات به دلیل نوع ساختی که دارند دارای انعطاف‌پذیری نسبی بوده و می‌توانند مقاومت خوبی در برابر ضربات فیزیکی و مواد شیمیایی از خود نشان دهند. ازاین‌رو می‌توانند گزینه خوبی برای پوشش سقف باشند.
Accordion Sample ضخامت ورق ها ابعاد حیاط خلوت طراحی و شکل سقف حیاط خلوت مدت زمان انجام پروژه Description

0/5 (0 Reviews)

1 دیدگاه برای “هزینه مسقف کردن حیاط خلوت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام