قیمت نورگیر سقف پاسیو

قیمت نورگیر سقف پاسیو

امروزه در عصر تکنولوژی وسایل زیادی برای ساخت و ساز تولید می شود که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، نورگیر سقفی نیز یکی از این وسایل می باشد که برای ممکن کردن نفوذ نور به داخل خانه استفاده می شود. نورگیر های سقفی در اندازه های مختلف و، در مدل های مختلف و با ویژگی های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شوند. نورگیر های سقفی کاربردهای گوناگونی دارند. برای مثال: پوشاندن سقف حیاط خلوت، پوشاندن سقف پارکینگ، پوشاندن سقف استخر و… در آشپزخانه و حمام نیز استفاده می شود.

نورگیر سقفی چیست؟

در واقع به پنجره های سقفی، نورگیر سقفی گفته می شود که برای تابش نور به داخل ساختمان و رفت و آمد هوا استفاده می شود. نورگیر سقفی می تواند در ابعاد مختلف تولید شود تا برای هرگونه مکانی مناسب باشد. ایجاد نورگیر در سقف مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آنها خواهیم داد.

با استفاده از نورگیر سقفی می توانید فضای دلنشین و متفاوتی را در خانه خود داشته باشید. در استفاده از نورگیر ها برای تابش نور به داخل خانه، می توانید از نورگیر های سقف حیاط خلوت هم استفاده کنید تا سقف حیات خود را بپوشانید. همچنین می توان سقف پاسیو، سقف پارکینگ و سقف استخر را نیز پوشاند. در خانه های قدیمی، با طراحی نورگیر می توان فضای جدیدی به خانه داد. نورگیر های سقفی به دلیل مزایای منحصر به فرد خود، جزو مواردی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و تقریباً در اکثر خانه های جدید وجود دارد.

همچنین بخوانید:سقف نورگیر پاسیو و حیاط خلوت در چند نوع طراحی و نصب می شوند؟

قیمت نورگیر سقف پاسیو

ویژگی های نورگیر سقفی

نورگیر سقفی از ده ها سال پیش تاکنون در معماری خانه ها استفاده می شود. زیرا با مدل های خاص خود، زیبایی جدیدی به خانه هدیه می کند. این نورگیر ها از نظر ساختار به دو دسته بازشو و ثابت دسته بندی می شوند. نورگیر های سقفی در انواع گوناگونی وجود دارند تا بتوانیم در اکثر مکان ها استفاده کنیم و از مزیت هایش لذت ببریم. نورگیر سقفی علاوه بر ایجاد روشنایی در خانه، در برابر باد و باران نیز به عنوان یک عایق محسوب می شود. همچنین نورگیر ها در نوع های دوجداره هم به بازار ارائه می شوند که این مدل ها عایق بهتری نسبت به مدل های تک جداره می باشد و امکان نفوذ آب و هوا در مدل های دوجداره کمتر می باشد. در مناطقی که باد و باران بسیار زیادی می بارد مانند منطقه شمال و اطراف آن بهتر است از نورگیر های سقفی دوجداره استفاده کرد. همچنین هیچ محدودیتی برای تولید ابعاد نورگیر ها وجود ندارد و می توانند در اندازه های خیلی بزرگ و یا در اندازه های خیلی کوچک تولید شوند.

همچنین بخوانید!  عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

نورگیر حبابی چیست؟

استفاده از نورگیر حبابی برای پوشاندن سقف حیاط خلوت، پارکینگ و استخر یکی از روش های بروز و مدرن به حساب می آید و طرفداران بسیار زیادی دارد. در زمان های قدیم به دلیل استفاده از نورگیر های معمولی شیشه ای و با اسکلت فلزی، نورگیر ها بسیار خطر ساز بودند و امکان سقوط شیشه وجود داشت. همچنین در برابر آب مقاوم نبودند و هنگام باران آب به درون خانه نفوذ می کرد. به همین دلیل بعضی از شرکت ها شروع به ساخت نورگیر های حبابی کردند که هم در برابر آب مقاوم بودند و هم امکان سقوط شیشه وجود نداشت.

همچنین بخوانید: نورگیر سقف متحرک شیشه ای

قیمت نورگیر سقف پاسیو

نورگیر سقف حیاط خلوت

برای پوشاندن سقف حیاط خلوت معمولاً از نورگیر های حبابی استفاده می شود. زیرا مدل های بسیار مدرنی دارند و زیبایی چشمگیری را به حیاط خلوت شما هدیه می کنند. امروزه نورگیر حبابی بسیار در بین استفاده کننده ها محبوب می باشند ولی متاسفانه در برخی نقاط کشور آشنایی کامل با نورگیر های سقفی وجود ندارد و از مزایای آنها خبر ندارند. به همین دلیل به سراغ نورگیر های قدیمی با اسکلت فلزی می روند.

قیمت نورگیر سقف پاسیو و نورگیر حیاط خلوت

قیمت سقف پلی کربنات نسبت به نورگیر سقف پاسیو و حیاط خلوت که با استفاده از نورگیر حبابی پوشانده می شوند ارزان تر می باشند. درست است که پوشش سقف با استفاده از نورگیر های حبابی گرانتر از ورق پلی کربنات می باشد، ولی اگر با ورق پلی کربنات سقف را پوشش دهید به عبارتی هدر رفتن هزینه می باشد و موثر نمی باشد. پوشش پلی کربنات برای سقف پاسیو یا حیاط خلوت به این گونه اجرا می شود که ابتدا در زیر آن کلاف آهن کشی گذاشته می شود و بعد از اینکه ضد زنگ استفاده شد و رنگ شد روی کلاف آهن کشی پوشش پلی کربنات اجرا می شود. لازم به ذکر می باشد که پوشش های پلی کربنات دارای رنگ های متفاوت می باشند و شما می توانید با سلیقه خود رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: ساخت نورگیر ساختمان برای نوررسانی بهتر

قیمت نورگیر سقف پاسیو
همچنین بخوانید!  انواع سقف پاسیو
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام