ساخت نورگیر ساختمان برای نور رسانی بهتر به داخل منزل

ساخت نورگیر ساختمان برای نور رسانی بهتر به داخل منزل

ساخت نورگیر ساختمان امروزه از اهمیت بسیار زیادی در پروژه های ساختمانی و عمرانی برخوردار می باشد و همانطور که احتمالا مشاهده کرده اید در بسیاری از ساختمان ها از یک یا چند نورگیر استفاده می شود. در زمان ساخت نورگیر ساختمانی شما باید به موارد متعددی دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نورگیر را برای ساختمان خود تهیه کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره انواع نورگیرهای ساختمانی و ساخت آنها در مدل های نورگیر سقفی ساده، نورگیر حبابی، نورگیر سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را درباره این نورگیرها در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم علاقه مند به این موضوع می باشید با ما در این مطلب همراه باشید.

ساخت نورگیر سقفی ساختمان

نورگیر سقفی امروزه می تواند کاربردهای زیادی را برای ساختمان ها داشته باشد. با توسعه منازل ساختمانی معمولا نور رسانی به ساختمان ها کاری بسیار سخت شده است. در این میان یکی از بهترین روش هایی که می توانید نوررسانی به ساختمان های خود را بهبود دهید این است که از اقدام به ساخت نورگیر ساختمان کنید.

استفاده از نورگیر سقفی می تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد. این نورگیرهای سقفی به شکلی طراحی و ساخته شده اند که نور مناسبی را وارد ساختمان شما کنند. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در ساختمان خود با مشکل کمبود نور رو به رو هستید یکی از بهترین راهکارهایی که برای حل این مشکل وجود دارد این است که از این نورگیرهای سقفی در ساختمان خود استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید: قیمت خرید سقف متحرک برای استخر

ساخت نورگیر ساختمان

انواع نورگیر سقفی ساختمان

  •  نورگیر مشبک
  •  نورگیر هرمی
  •  نورگیر لوله ای
  • نورگیر ثابت
  • نورگیر محدب
  • نورگیر طاقی
  •  نورگیر تهویه ¬ای

مدل های نورگیر ساختمان

  • نورگیر سقفی
  • نورگیر سقف حیاط خلوت
  • نورگیر سقفی حبای

مزایای استفاده از نورگیر سقفی چیست؟

ساخت نورگیر ساختمان می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این نورگیرها این است که شما می توانید روشنایی طبیعی را وارد ساختمان خود کنید و به این ترتیب محیطی بسیار مناسب را در منزل خود ایجاد کنید.

همچنین بخوانید!  نورگیر حبابی ضد حریق

به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید گل و گیاه در خانه خود رشد دهید بدون شک نیازمند نور طبیعی خواهید بود که با استفاده از نورگیر سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو می توانید این نور را در محیط ساختمان خود تامین کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از این نورگیرها این است که از این طریق میزان رطوبت منزل کاهش پیدا می کند و شرایط بهتری برای زندگی در ساختمان ایجاد می شود. تهویه مناسب هوا نیز می تواند به عنوان یکی دیگر از مزایای استفاده از این نورگیرها به شمار بیاید.

ساخت نورگیر حبابی ساختمان

نورگیر حبابی یکی از بهترین انواع نورگیرها می باشد که امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و شما هم می توانید از آن در محیط منزل خود استفاده کنید. ساخت نورگیر حبابی ساختمان می تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد. به عنوان مثال این نورگیرها معمولا دارای طول عمر بسیار زیادی می باشند و به همین علت خرید آنها از لحاظ اقتصادی می تواند به صرفه باشد. علاوه بر این زیبایی فوق العاده نورگیرهای حبابی باعث می شود تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به ساخت نورگیر ساختمان حبابی باشند.

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی بازشو

ساخت نورگیر ساختمان

 

استفاده از سقف حیاط خلوت در ساختمان

زمانی که قصد ساخت نورگیر ساختمان را دارید باید حتما به این موضوع دقت داشته باشید که سقف حیاط خلوت نیز نوعی از نورگیرهای ساختمان به شمار می آید که شما می توانید از آن برای حیاط خلوت خود استفاده کنید. ساخت سقف حیاط خلوت می تواند مزایایی را برای شما داشته باشد.

به عنوان مثال علاوه بر این که نور مناسبی را وارد حیات خلوت شما می کند از ورود گرد و غبار و یا بارش های اسیدی به حیاط خلوت شما جلوگیری می کند. به این ترتیب شما حتی در فصل های سرد سال و به ویژه در فصل زمستان نیز می توانید از حیاط خلوت خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید!  سقف طلقی برای حیاط

امروزه این سقف ها برای استفاده بهینه از حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرند و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می باشند. دقت داشته باشید که در ساخت این نورگیر ساختمان از مواد خاص و با کیفیتی استفاده می شود و در عین حال شما می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن اقدام به خرید آن کنید.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی اتاق خواب

اهمیت سقف پاسیو در ساختمان های امروزی

سقف پاسیو را نیز می توان از دیگر نورگیرهای ساختمان دانست که امروزه از اهمیت بسیار زیادی در ساختمان های چند طبقه برخوردار می باشد. ساخت سقف پاسیو به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و حتی در شب های سرد سال نیز آسمان را نگاه کنید و بتوانید از مناظر مختلف استفاده کنید. علاوه بر این افرادی که قصد دارند گل و گیاه در پاسیو خود پرورش دهند نیز می توانند از اقدام به ساخت این نورگیر ساختمان برای پاسیو خود کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع نورگیرهای سقفی تولید شده توسط تیم پوشش ساز با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: سقف حیاط خلوت برقی

ساخت نورگیر ساختمان

سوالات متداول ساخت نورگیر ساختمان برای نور رسانی بهتر به داخل منزل

یکی از مهمترین مزایای استفاده از این نورگیرها این است که شما می توانید روشنایی طبیعی را وارد ساختمان خود کنید و به این ترتیب محیطی بسیار مناسب را در منزل خود ایجاد کنید.
نورگیر مشبک نورگیر هرمی نورگیر لوله ای نورگیر ثابت نورگیر محدب نورگیر طاقی نورگیر تهویه ¬ای
استفاده از نورگیر در ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در ساختمان های چند طبقه نورگیر به شما کمک می کند تا بتوانید به حتی در تمام طول سال نیز آسمان را نگاه کنید و واز آسمان و مناظر مختلف لذت ببرید.
5/5 (1 Review)

1 دیدگاه برای “ساخت نورگیر ساختمان برای نور رسانی بهتر به داخل منزل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام