توضیحاتی در مورد انواع دریچه نورگیر سقفی

توضیحاتی در مورد انواع دریچه نورگیر سقفی

دریچه نورگیر سقفی یکی از پرکاربردی ترین سازه های مورد استفاده جهت پوشش دادن انواع سقف حیاط خلوت می باشد که شما می توانید قبل از خرید بهترین انواع این سازه ها، راجع به ویژگی های مربوط به هر یک از انواع دریچه نورگیر های سقفی، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

دریچه نورگیر سقفی چیست؟

آیا شما هم می خواهید تا در روزهای آتی اقدام به خرید پوشش مناسب برای سقف حیاط خلوت خود نمایید؟ می دانید که دریچه نورگیر سقفی یکی از بهترین و مناسب ترین انواع پوشش ها برای سقف حیاط خلوت می باشد؟ از شما دعوت می شود که مطالب مربوط به سقف پاسیو را تا آخر با علاقه مندی بالایی مورد مطالعه قرار داده و به مفید ترین اطلاعات در خصوص نورگیر سقفی دست پیدا کنید.

با پیشرفت دانش و فناوری شما می توانید سازه ها و متریال های بسیار مختلفی را برای رفع نیازهای بشر مشاهده کنید که از مهمترین و پرفروش ترین این سازه ها می توان به دریچه نورگیر سقفی اشاره کرد که امروزه برندها و کارگاه های بسیار متعددی به دنبال طراحی و ساخت بهترین و باکیفیت ترین این سازه ها هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن نیاز مردم را تامین کرده و به مشهورترین برندها در زمینه تولید و ساخت دریچه نورگیر های سقفی تبدیل شوند. شما نیز می توانید برای پوشش دادن به سقف حیاط خلوت خود، یکی از مناسب ترین و بهترین انواع نورگیر حبابی را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به دریچه نورگیر های سقفی و انواع این سازه ها توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید!  پوشش گلخانه پلی کربنات

مهمترین ویژگی های مربوط به دریچه نورگیر سقفی

کاربرد مربوط به دریچه نورگیر سقفی بسیار گسترده می باشد که از مهمترین آنها می توان به استفاده در سقف های مراکز خرید، حیاط خلوت ساختمان های مسکونی، رمپ ها، پارکینگ ها، سقف پاساژ ها و غیره اشاره کرد. همچین از اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات مربوط به دریچه نورگیر های سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • * دریچه نورگیر های سقفی در برابر اشعه ی خورشید بسیار مقاوم می باشد.
  • * دریچه نورگیر های سقفی در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • * قیمت و هزینه های خرید دریچه نورگیر های سقفی بسیار مناسب می باشد.

همچنین بخوانید: بستن سقف حیاط خلوت با نورگیر سقفی

دریچه نورگیر سقفی

انواع دریچه نورگیر های سقفی

همانطور که در قسمت های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم علاقه مندی زیادی را برای استفاده از دریچه نورگیر سقفی از خود نشان می دهند و هر یک از آنها قصد دارند تا بهترین و مقاوم ترین انواع دریچه نورگیر های سقفی را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. البته فراموش نکنید که دریچه نورگیر های سقفی از تنوع بالایی برخوردار است که از مهمترین انواع دریچه نورگیر های سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • _ دریچه نورگیر های سقفی فایبرگلاس
  • _ دریچه نورگیر های سقفی ورق اکریلیک
  • _ دریچه نورگیر های سقفی پلی کربنات

همچنین بخوانید: ایده های نوین برای طراحی نورگیر سقفی 

دریچه نورگیر سقفی پوشش ساز

راهنمای نصب و اجرای دریچه نورگیر های سقفی

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص استفاده و بهره مندی از دریچه نورگیر سقفی وجود دارد، نحوه نصب و اجرای این سازه ها بر روی سقف مورد نظر خود می باشد. اگر شما نتوانید به شکل صحیح اقدام به نصب دریچه نورگیر های سقفی نمایید، ممکن است مشکلات بسیار متعددی را نیز برای خود به وجود آورید. به همین دلیل پیشنهاد می شود که حتما برای نصب و اجرای دریچه نورگیر های سقفی از افراد توانا و باتجربه در این زمینه کمک بخواهید تا بتوانید دریچه نورگیر های سقفی مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن نصب و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید!  تاریخچه آهنگری در ایران

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر سقفی

دریچه نورگیر سقفی 3

قیمت مربوط به دریچه نورگیر های سقفی

دریچه نورگیر سقفی از تنوع بسیار متفاوتی برخوردار است و همین امر نیز سبب شده است تا شما قیمت های متغیری را برای این سازه ها مورد مشاهده قرار دهید. البته توصیه می کنیم که در خرید و نصب دریچه نورگیر های سقفی مورد نظر خود، از هیچ گونه هزینه ای دریغ نکرده و همیشه سعی کنید بهترین و باکیفیت ترین این محصولات را مورد استفاده قرار دهید. همچنین با توجه به میزان فروش دریچه نورگیر های سقفی، قیمت این سازه ها ممکن است در روزهای اخیر افزایش یابد. به همین دلیل توصیه می کنیم که همین حالا دریچه نورگیر های سقفی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

مجموعه پوشش ساز با تولید و عرضه بهترین دریچه‌های نورگیر سقفی، سقف پاسیو، سقف حیاط خلوت، نورگیر حبابی سال ها است در این عرصه فعالیت دارد. شما عزیزان نیز جهت اطلاع از قیمت به روز این نوع سازه ها و همچنین جهت نصب آن‌ها در ساختمان منازل و ساختمان تجاری خود می‌توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره واتس اپ در ارتباط باشید.

سوالات متداول توضیحاتی در مورد انواع دریچه نورگیر سقفی

دریچه نورگیر سقفی از تنوع بسیار متفاوتی برخوردار است و همین امر نیز سبب شده است تا شما قیمت های متغیری را برای این سازه ها مورد مشاهده قرار دهید.
دریچه نورگیر های سقفی فایبرگلاس _ دریچه نورگیر های سقفی ورق اکریلیک _ دریچه نورگیر های سقفی پلی کربنات
دریچه نورگیر های سقفی در برابر اشعه ی خورشید بسیار مقاوم می باشد. * دریچه نورگیر های سقفی در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. * قیمت و هزینه های خرید دریچه نورگیر های سقفی بسیار مناسب می باشد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام