ویژگی های سقف حیات خلوت ارزان

ویژگی های سقف حیات خلوت ارزان

برای داشتن یک خانه زیبا و جذاب باید تمامی قسمت های خانه با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و هر قسمت دارای ویژگی های مخصوص به خود است. یکی از بخش های مهم تشکیل دهنده خانه حیات خلوت است که بیشتر با هدف نورگیری ساخته می شود. حیات خلوت به فضای کوچکی گفته می شود که در بخش داخلی ساختمان قرار می گیرد. معمولا برای اینکه باران و سایر موارد به درون حیاط خلوت راه پیدا نکنند، برای آن از سقف کاذب استفاده می شود. در حال حاضر تعداد زیادی از این سقف ها تولید شده و برای استفاده عمومی مردم عرضه شده است. در حال حاضر بخش زیادی از کسانی که مایل به خرید این محصول هستند از راه‌های مختلف برای این کار استفاده می کنند.

اجرای سقف حیات خلوت و سقف پاسیو

امروزه اجرای سقف حیات خلوت و سقف پاسیو به یک امر ضروری تبدیل شده است و افراد مختلف برای انجام دادن آن برنامه ریزی می کنند. با این حال برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید، حتما باید از بهترین برندهای موجود در بازار برای اینکار بهره ببرید. وجود سقف حیات خلوت باعث می شود تا عوامل مزاحمی همچون باران، برف و گردوغبار وارد خانه نشوند و در بهترین شرایط ممکن قرار خواهند گرفت. با توجه به کارایی ویژه سقف حیات خلوت، باید از بهترین مواد برای نصب آن استفاده کرد. در گذشته بسیاری از افراد شیشه را به عنوان سقف کاذب به کار می بردند. با توجه به مقاومت پایین شیشه در برابر ضربه و سایر خطرات احتمالی، کم کم موادی دیگری مانند پلی کربنات جایگزین آن شد. وجود نورگیر سقفی می تواند نور خورشید را به راحتی در داخل خانه منعکس کند و میزان روشنایی آن را بالاتر ببرد.

سقف گلخانه ارزان

برای اجرای گلخانه در پاسیو و حیاط خلوت با متریالی مناسب و ارزان راهکاری عالی برای گذراندن اوقات فراغت گزینه مناسبی برای حیاط خلوت و پاسیو منزل شما می باشد تبدیل حیاط خلوت به گلخانه کار سختی نیست کافیست با کارشناسان مجموعه پوشش ساز برای استعلام قیمت و اجرای صفر تا صد شما را همراهی کنند

مزایای بهره گیری از سقف حیاط خلوت ارزان

اجرای سقف در حیاط خلوت یا پاسیو منزل یا محل کار مزایای زیادی به همراه دارد از فواید مسقف کردن حیاط خلوت ،جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال به شمار می رود . از دیگر مزایای سف حیاط خلوت با بهره گیری از نور خورشید و هدایت آن جهت تامین روشنایی محیط فراهم می آید. مسقف نمودن سقف پاسیو با متریال مرغوب  وبا قیمتی مناسب از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری نموده و به ایجاد حریم شخصی برای ساکنان آپارتمان کمک می کند.

همچنین بخوانید!  سقف حیاط خلوت برقی

سقف حیاط خلوت پلی کربنات

از بین پر کاربرد ترین متریال ها جهت پوشش سقف پاسیو می توان از ورق پلی کربنات نام برد که امروزه جهت مسقف نمودن پاسیو و حیاط خلوت ساختمان با ابعاد مختلف به کار می رود. ورق پلی کربنات از ضریب اطمینان بالایی برخوردار است و از این رو می توان آن را جایگزین شیشه نمود. ورق های پلی کربنات به صورت شفاف، مات و رنگی تولید می گردد و از تنوع در ابعاد و ضخامت برخوردار است. همچنین این سقف ها از عمر بالایی برخوردار هستند.
وسقف حیاط خلوت یا پاسیو را با استفاده از ورق پلی کربنات با قیمت مناسب برای جلوگیری از ورود گرد غبار و استراق سمع مسقف نمود.

همچنین بخوانید:پوشش گلخانه پلی کربنات

ویژگی های سقف حیات خلوت ارزان

به طور کلی داشتن برنامه درست و منظم برای نصب نورگیر حبابی و سقفی می تواند شرایط خوبی را برای شما فراهم کند. خوشبختانه برای ساخت و طراحی سقف حیات خلوت امکان سفارشی سازی توسط مشتری وجود دارد. هر کسی می تواند با توجه به نوع نیاز خود محصولش را سفارش بدهد و در کوچکترین زمان ممکن آن را به دست بیاورد. با توجه به مواردی که گفته شد، بهترین راه این است که سقف حیات خلوت را در بهترین زمان و مکان نصب کنید و از موهبت هایی که برای شما به دنبال دارد نهایت استفاده ممکن را ببرید.

عوامل موثر بر قیمت نورگیر سقفی و سقف حیات خلوت

به طور کلی برای خرید نورگیر سقفی باید عوامل مختلفی را در کنار هم قرار دهید تا به یک تصمیم جامع و کامل دست پیدا کنید. قیمت محصولات در این بخش با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که باید همه آن ها به صورت ویژه بررسی شوند. اولین عامل مهم که بر قیمت سقف حیات خلوت تاثیر دارد،‌ متراژ نورگیر سقفی است. به طور کلی نورگیرهایی که دارای متراژ بالاتری هستند،‌ از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. در برخی از موارد متراژ نورگیر سقفی به چندین متر می رسد که در چنین وضعیتی مطمئنا باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت کنید.

همچنین بخوانید!  سقف استخر سرپوشیده

عامل بعدی که در تعیین قیمت موثر است، متریال و مواد به کار برده شده در سقف حیات خلوت می باشد. به صورت کلی سقف هایی که با استفاده از پلی کربنات ساخته می شوند، قیمت بالاتری نسبت به موارد شیشه ای خواهند داشت. پلی کربنات مزایای زیادی مانند استحکام بالا، وزن سبک و نصب آسان دارد که همین مزایا نیز بر روی قیمت نهایی سقف حیات خلوت تاثیر گذاشته است. اگر دوست دارید که شما هم از بهترین نورگیرحبابی بهره مند شوید، بهترین متریال و جنس را برای آن به کار ببندید.

ویژگی های سقف حیات خلوت ارزان

همچین بخوانید: هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

آمارها نشان می دهد که استفاده از ورق های پلی کربنات می تواند تا سال های زیادی دوام بیاورد و شما را از انجام خرید دوباره تا مدت‌ها بی نیاز می کند. احداث موارد دیگری همچون سقف پاسیو نیز با کمک پلی کربنات ممکن است پس در این زمینه جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

جمع بندی نهایی

وجود سقف حیات خلوت در خانه باعث می شود تا میزان نور خانه چند برابر شود و مواردی همچون آلودگی ها و برف و باران وارد خانه نشوند. در کل استفاده از سقف پاسیو و نورگیر حبابی نیز در این مورد بسیار موثر است و باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه خواهد شد. با توجه به مواردی که در این مطلب به شما گفته شد، حتما در اولین فرصت ممکن برای تهیه نورگیر سقفی اقدام کنید.  با تماس 09123389262 با  کارشناسان پوشش ساز و ثبت در خوست خود  کارشناسان در کمترین زمان نور گیر شمارا ساخته و برای شما نصب می کنند. مسلما بعد از نصب سقف حیات خلوت از مزایای ویژه آن بهره‌مند می شوید و شرایط مناسبی را پشت سر خواهید گذاشت.

سوالات متداول ویژگی های سقف حیات خلوت ارزان

متراژ نورگیر سقفی متریال و مواد به کار برده شده در سقف حیات خلوت.
پلی کربنات مزایای زیادی مانند استحکام بالا، وزن سبک و نصب آسان طول عمر با دارد
از فواید مسقف کردن حیاط خلوت ،جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال به شمار می رود . از دیگر مزایای سف حیاط خلوت با بهره گیری از نور خورشید و هدایت آن جهت تامین روشنایی محیط فراهم می آید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام