قیمت سقف نورگیر کوپل

قیمت سقف نورگیر کوپل

برای اینکه مقدار نور ساختمان زیاد شود می توان از راه های زیادی استفاده کرد که هر کدام از آن ها در نوع خود بی نظیر هستند. با این حال در سالیان اخیر سقف نورگیر کوپل بیشترین کارایی ممکن را در بین سایر روش ها داشته و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. نام دیگر این محصول نورگیر حبابی است که بسیاری از مردم آن را با این اسم می شناسند. قیمت سقف نورگیر کوپل در حال حاضر در محدوده مناسبی قرار دارد و می توان برای خرید آن اقدامات لازم را صورت داد. اگر به دنبال سقف پاسیو هستید، این گزینه می تواند برای شما راهگشا باشد.

نورگیر سقفی از چه موادی ساخته می شود؟

برای ساختن نورگیر سقفی می توان از مواد مختلفی استفاده کرد که هر کدام از آن ها شرایط خاص خود را دارند. اکنون بیشتر نورگیرها از جنس پلی کربنات و اکرولیک می باشد که به دلیل کیفیت بالا تا سالیان طولانی سالم باقی می مانند. همچنین نورگیر سقفی دارای استحکام زیادی است و در برابر ضربات فیزیکی به خوبی دوام خواهد آورد.

همچنین اکرولیک دارای خاصیت ضد خش می باشد و در صورت برخورد تگرگ یا سایر اشیا دچار خط و خش و شکستگی نخواهد شد. نکته جالب این است که رنگ نورگیر سقفی کوپل با گذشت زمان تغییر نمی کند و تابش آفتاب نمی تواند بر روی آن اثر خود را بگذارد. در واقع با گذشت بیشتر از ده سال فقط دو درصد از رنگ سقف پاسیو تغییر می کند که از این نظر عالی است.

در واقع زیبایی سقف پاسیو با گذشت زمان نیز حفظ می شود و با سایر قسمت های ساختمان هماهنگ باقی خواهد ماند. در گذشته جنس سقف حیات خلوت از شیشه بود که خطرات خاص خودش را داشت. در صورتی که به هر دلیلی شستگی اتفاق می افتاد احتمال فرو رفتن شیشه در بدن افراد بالا می رفت. به همین علت و با گذشت زمان مواردی مانند اکریلیک و پلی کربنات جایگزین آن شدند. شاسی هایی که کلاهک ها بر روی آن قرار می گیرند نیز از جنس فلز گالوانیزه هستند. سقف نورگیر کوپل از لحاظ وزنی نیز بسیار سبک است که این موضوع کار نصب و راه اندازی آن را آسان تر نموده است. در سال های اخیر و با رشد ساختمان سازی، میزان استقبال از نورگیرهای مختلف هم به طور تصاعدی با افزایش روبرو بوده است.

همچنین بخوانید!  ورق اکریلیک چیست چه ویژگی های دارد؟

همچنین بخوانید: آهنگری

قیمت سقف نورگیر کوپل

سقف نورگیر کوپل در چه مکان هایی استفاده می شود؟

بیشترین کاربرد این مورد برای سقف حیات خلوت و سقف پاسیو می باشد و در این موارد بسیار مطرح است. ولی به کارگیری نورگیر کوپل یا حبابی فقط به همین موارد محدود نمی شود و حیطه گسترده تری را شامل می گردد. در سال های گذشته استفاده از این نورگیر برای سقف استخرها بسیار فراگیر شده است. اکثر استخرهایی که در ویلاها هستند توسط این نورگیر به حالت مسقف در می آیند. از آنجایی که گرم نگه داشتن استخر امر مهمی است می توان آن را با کمک سقف نورگیر کوپل انجام داد. برخی دیگر از افراد این نورگیر برای سقف پارکینگ بهره می برند و آن را برای پارکینگ خود نصب می نمایند. این مورد بیشتر در پارکینگ های خانگی و در حیاط خانه ها دیده می شود.

گلخانه ها محل دیگری هستند که برای این سقف نورگیر گزینه مناسبی محسوب می شوند. میزان عبور نور از نورگیر حبابی حدود هشتاد درصد است که برای رشد گیاهان این مقدار از نور کافی به نظر می رسد.

همچنین این سقف نورگیر می تواند رطوبت داخل گلخانه را حفظ کند و از این طریق رشد گیاهان را سریع تر خواهد کرد. مکان های توریستی نیز واجد شرایط نصب سقف نورگیر کوپل می باشند و برای زیباسازی بیشتر محیط از آن استفاده می کنند. همانطور که مشاهده می کنید، این محصول در مکان های مختلفی قابل نصب است و فواید خاص خود را دارا می باشد.

نتیجه گیری

نصب و راه اندازی سقف نورگیر کوپل در سال های اخیر به دلیل زیبایی که دارد چند برابر شده است. این مورد نشان می دهد که این محصول از لحاظ کیفیت و قیمت برای مردم قابل قبول بوده است. در مناطقی که میزان تابش خورشید کمتر است باید حتما از سقف نورگیر استفاده شود تا محیط داخلی خانه نور کافی را داشته باشد. اگر احساس می کنید که نور دریافتی از پنجره ها کم است از سقف نورگیر حبابی به نحو احسن بهره ببرید. امیدواریم که با راهنمایی های ارائه شده در این مقاله بتوانید یک انتخاب درست و مطمئن انجام دهید و از نتایج آن لذت کافی را ببرید. شما می توانید برای اجرای انواع نورگیر از صفحه تماس باما با کارشناسان ما در ارتباط بشید.

همچنین بخوانید!  متریال سقف پارکینگ
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام