اجرا و تعمیر سقف پاسیو

اجرا و تعمیر سقف پاسیو

یکی از راه های بهره وری بهینه از حیاط خلوت و پاسیو مسقف نمودن آن با متریال های مناسب می باشد. در حال حاضر شرکت های تخصصی در حوزه اجرا و تعمیر سقف پاسیو مشغول فعالیت هستند. در اجرا و تعمیر سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت از ورق های گالوانیزه، نورگیر حبابی و … بهره گرفته می شود. با کسب اطلاع از هزینه اجرا و تعمیر سقف پاسیو می توان این مهم را به متخصصین و کارشناسان مربوطه در پوشش ساز سپرد.

پاسیو و حیاط خلوت از بخش های کاربردی هر ساختمان محسوب می شود. برای استفاده بهینه از پاسیو و حیاط خلوت می توان آن را مسقف نمود و به آشپزخانه دوم، گلخانه، محل پذیرایی و یا اتاق تبدیل کرد. در حال حاضر برای سقف پاسیو از انواع متریال های استاندارد و با کیفیت بهره گرفته می شود. با توجه به فعالیت گسترده متخصصین در حوزه اجرا و تعمیر سقف پاسیو و حیاط خلوت می توان نسبت به مسقف نمودن پاسیو و نیز تعمیر سقف پاسیو اقدام نمود.

اجرا و تعمیر سقف پاسیو و حیاط خلوت

در حال حاضر در اجرای سقف پاسیو از انواع متریال و مصالح مختلف بهره گرفته می شود که از آن میان می توان به اجرای سقف پاسیو با ورق پلی کربنات اشاره کرد. در اجرای سقف پاسیو با ورق پلی کربنات از بهترین مواد اولیه به صورت دو لایه و چند لایه بهره گرفته می شود. مقاومت ورق پلی کربنات مورد استفاده در سقف پاسیو نسبت به شیشه بسیار بالاتر بوده و از این رو از ماندگاری بالایی برخوردار است. برای اجرای نورگیر سقفی می توان از انواع ورق پلی کربنات استاندارد با طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب بهره برد که به زیبایی محیط ساختمان شما می افزاید.

همچنین بخوانید: ورق پلی کربنات چند جداره در ساخت نورگیر سقفی

اجرا و تعمیر سقف پاسیو

اجرای سقف پاسیو با نورگیر حبابی

از دیگر متریال هایی که در اجرای سقف پاسیو به کار گرفته می شود می توان به نورگیر حبابی اشاره نمود. نورگیر سقفی حبابی علاوه بر کیفیت عالی از تنوع در رنگ بندی و شکل برخوردار بوده و بهترین انتخاب برای اجرای سقف پاسیو به حساب می آید. نورگیر های حبابی شامل قطعات و اتصالات مختلف بوده و برای سقف پاسیو با ابعاد مختلف قابل اجرا می باشد.

همچنین بخوانید!  سقف پارکینگ

برای اجرای پوشش سقف پاسیو با نورگیر حبابی متناسب با نیاز مشتری و دکوراسیون ساختمان از انواع نورگیر سقفی گنبدی، مسطح، مخروطی و کمانی بهره گرفته می شود. با اجرای نورگیر سقفی علاوه بر استفاده بهینه از نور خورشید می توان از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی ساختمان نیز جلوگیری کرد.

تعمیر سقف پاسیو

در کنار اجرای سقف پاسیو با متریال های مختلف توسط کارشناسان در این حوزه خدمات جانبی از قبیل تعمیر سقف پاسیو نیز انجام می پذیرد. علی رغم ماندگاری بالای سقف پاسیو در گذر زمان احتمال آسیب دیدن سقف و نیاز به تعمیر آن وجود دارد. از جمله تعمیرات مربوط به سقف پاسیو می توان به تعویض حباب های شکسته اشاره کرد. سقف پاسیو با ورق پلی کربنات نیز با گذشت سال های متمادی نیاز به تعمیر و بازسازی کلی و جزئی خواهد داشت. علیرغم آب بندی سقف پاسیو در هنگام اجرای انواع نورگیر سقفی پس از گذشت حدود 10 سال سقف نیاز به تعمیر و آب بندی مجدد دارد. با تعمیر به موقع سقف پاسیو با متریال های مختلف توسط افراد متخصص می توان عمر مفید این سقف ها را تا حد زیادی افزایش داد.

همچنین بخوانید: سقف نورگیر کوپل

اجرا و تعمیر سقف پاسیو

هزینه ی اجرا و تعمیر سقف پاسیو

از نکته های مهم در زمینه اجرا و تعمیر سقف پاسیو کسب اطلاع در زمینه هزینه ی اجرای سقف و تعمیر آن می باشد. در تعیین هزینه ی اجرا و تعمیر سقف حیاط خلوت و پاسیو فاکتور های متعددی در نظر گرفته می شود که از آن میان می توان به متراژ سقف پاسیو اشاره کرد. از دیگر فاکتور های موثر، نوع مصالح مورد استفاده در سقف می باشد. هزینه اجرای سقف پاسیو با ورق پلی کربنات نسبت به نورگیر های حبابی ارزان تر در می آید.

همچنین بخوانید!  آهنگری

هزینه ی اجرا و تعمیر سقف پاسیو متاثر از عوامل مختلف از جمله قیمت جابجایی و انتقال مصالح و نیز نحوه ی بتونه کاری و … می شود. از این رو فاکتور های متنوعی در تعیین هزینه ی اجرا و تعمیر سقف پاسیو دخالت دارند. برای اطلاع از قیمت اجرا سقف پاسیو و تعمیر آن می توان با متخصصین و کارشناسان مربوطه در پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ مشورت نمود. متخصصین نصاب و تعمیر کننده سقف کاذب پس از بررسی مکان مورد نظر هزینه ی اجرا و تعمیر را تخمین می زنند. از این رو صاحبان ساختمان می توانند کار اجرا سقف پاسیو و تعمیر آن را با هزینه مناسب به متخصصین و کارشناسان در این حوزه بسپارند.

همچنین بخوانید: اجرای سقف پاسیو نورگیر در منازل چگونه انجام می شود؟

اجرا و تعمیر سقف پاسیو
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام