قیمت خرید سقف متحرک برای استخر

قیمت خرید سقف متحرک برای استخر

هنگامی که شما قصد خرید سقف متحرک برای استخر را داشتید یکی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر قرار گیرد، در خصوص انواع مختلف این سقف ها و میزان امنیت و کیفیت آن می باشد. حال به طور کلی باید بدانید که هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان این سقف ها شرکت پوشش ساز می باشد که بهترین نوع نورگیرها را در مدل های سقف استخر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو، سقف پارکینگ و… را روانه بازار کرده است.

سقف متحرک استخر چیست؟

با وجود مدرن شدن زندگی های امروزی مشاهده می شود که انواع مختلفی از محصولات روانه بازار شده است که در این بین نورگیر سقفی متحرک جزء پرکاربردترین و جذاب ترین سقف ها می باشد. این سقف ها که با پیشرفت صنعت معماری تولید شده ‌اند پوششی با شکل و ظاهر متفاوت و جنس خاص بوده که ظاهر زیبا به محیط می دهد و علاوه بر این مزیت های زیادی نیز دارد.

حال هنگامی که شما قصد خرید سقف متحرک برای استخر را داشتید لازم است توجه داشته باشید که این سقف ها از ورق هایی از جنس پلی کربنات بوده که در شکل ها و انواع مختلف چون شفاف، غیرشفاف و… ساخته می شود. با این حال می توان گفت مهمترین کاربرد سقف متحرک استخر، جهت پوشاندن استخر های روباز بوده که با استفاده از این نوع سقف می توان آب استخر را از سرما و بارش باران و گرد و غبار محافظت نمود. علاوه بر این اگر استخر روباز قابل رویت باشد می توان با این سقف ها فضا را پوشش داده که در این صورت امکان استفاده خانوادگی از استخر به وجود می آید.

همچنین بخوانید: سقف کشویی پاسیو

قیمت خرید سقف متحرک برای استخر

مزیت خرید سقف متحرک برای استخر

سازندگان سقف های متحرک سعی نموده اند که این محصول را به‌ گونه‌ ای تولید نموده تا مزایای زیادی در استفاده از آن وجود داشته باشد. مثلاً یکی از مهمترین مزایای خرید سقف متحرک برای استخر، امکان استفاده از آن در فصل های مختلف می باشد زیرا این سقف ها به صورت چند منظوره تولید شده است. علاوه بر این باید بدانید این پوشش ها در برابر سرما و گرما عایق قوی بوده که این امر موجب می ‌شود از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

همچنین بخوانید!  بررسی قیمت انواع نورگیر در ساختمان

از آنجایی که ورق های استفاده شده در نورگیر سقفی متحرک، اشعه‌ های مضر را کنترل می کند شما میتوانید به راحتی از این استخر ها استفاده کرده و مطمئن باشید که به پوستتان آسیبی وارد نمی شود. علاوه بر این باید بدانید این سقف ها استحکام بالایی در برابر ضربات سنگین داشته و در برابر سقوط اشیا، زلزله و طوفان مقاوم میباشد. همچنین قابلیت جابجایی، حفظ حریم خصوصی، نورپردازی زیبا، عایق در برابر باران و عدم زنگ زدگی از دیگر مزیت‌ های این سقف ها به شمار می رود.

بررسی کیفیت سقف متحرک

علاوه بر آنچه بیان شد نکته دیگری که در هنگام خرید سقف متحرک برای استخر باید مدنظر قرار گیرد، توجه به مشخصات کیفی این سقف ها می باشد. به طور کلی موارد زیادی وجود داشته که تاثیری در درجه کیفی پوشش ‌ها دارد مثلاً غشایی که در ساخت سقف ها استفاده می شود باید از مرغوب ترین مواد بوده تا در برابر سرما و رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد. همچنین لازم است اسکلت سازه نیز در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارای مقاومت بالا بوده و تمامی اجزای آن باید در مدت زمان طولانی کارایی اولیه خود را داشته باشند.

همچنین بخوانید: سقف حیاط خلوت برقی

قیمت خرید سقف متحرک برای استخر

اجرای سقف متحرک استخر

و اما در خصوص اجرای سقف متحرک استخر باید که در حال حاضر این امر توسط شرکت پوشش ساز انجام میگیرد به طوری که در این شرکت علاوه بر ارائه سقف متحرک انواع دیگری از محصولات چون نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت نیز به فروش می‌ رسد. توجه داشته باشید اجرای سقف متحرک برای استخر به گونه ای است که ابتدا بعد از بازدید از محل استخر، کلاف های مخصوص سقف و دیوارها تولید شده و متناسب با طول سقف، تعداد قطعات متحرک تعیین می شود. این قطعات به گونه ای است که به صورت کشویی درون یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از ریل و چرخ های مخصوص، باز و بسته می شود.

همچنین بخوانید!  قیمت نورگیر پشت بام

انواع سبک های  اجرای سقف استخر متحرک

همانطور که در مقالات قبلی خواندید سقف استخر را می توان در انواع مختلفی طراحی و اجرا کرد عبارت از:

سقف کشویی استخر

سقف استخر متحرک کشویی به گونه ای است که شاستی و قطعات اولیه پوشش سقف استخر نصب می شود این قطعات به گونه ای است که به صورت کشویی درون یکدیگر قرار گرفته اند و مدتی است بسیار محبوب شده است.

سقف ریلی استخر

اجرای پوشش سقف استخر ریلی همانند نورگیر سقفی کشویی است ، با این تفاوت تمام مراحل اجرا می شود و به وسیله چرخ های مخصوص به صورت ریلی اجرا می شود.

سقف موقت استخر

این نوع سقف ها را برای زمان کوتاهی استفاده می کنند و می توان از متریال های معمولی مثل چادر یا برزنت برای پوشاندن استخر به کاربرد باعث صرفه جوی در وقت و هزینه می شود .

قیمت سقف متحرک استخر

در خصوص قیمت خرید سقف متحرک برای استخر باید توجه داشته باشید طبیعتاً هرچه متراژ استخر شما بیشتر باشد این قیمت بیشتر شده و هرچه شما بخواهید از مواد اولیه با کیفیت تر استفاده کنید، طبیعتاً قیمت سقف بالاتر می رود. اما به طور کلی می توان جهت برآورد این قیمت قبل از نصب سقف های متحرک، با مشاورین فروش سایت پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط بوده و از آنها بخواهید تا قیمت را متناسب با نیاز شما بررسی کنند.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی بازشو

قیمت خرید سقف متحرک برای استخر
3.5/5 (2 Reviews)

3 دیدگاه برای “قیمت خرید سقف متحرک برای استخر”

  1. روناک پارسا گفت:

    سلام خسته نباشیدحدود قیمت سقف پارکینگ متحرک و ساخت آن چقدر است؟

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر برای اجرای پارکینگ به میزان فضای موجود و نوع متریال که انتخاب میکنید بستگی دارد!

  2. ابراهیم پاسدار گفت:

    سلام
    من 40 متر استخر احداث کرد لطفا هزینه سقف متحرک را برای من اعلام بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام