ایده های نوین برای طراحی نورگیر سقفی

ایده های نوین برای طراحی نورگیر سقفی

 

طراحی نورگیر سقفی سقف حیاط خلوت یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که در روزها اخیر بسیاری از مردم به دنبال آن هستند تا تغییرات اساسی و قابل توجهی را در دکوراسیون مربوط به منزل خود به وجود آورند. شما می توانید برای طراحی سقف پاسیو، با همکاران ما در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نظر خود را به دست آورید.

نورگیر سقفی چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای طراحی نورگیر سقفی مناسب برای منزل خود هستید؟ آیا می دانید که مهمترین و اصلی ترین نکات مورد توجه در طراحی کردن نورگیر های سقفی کدام می باشد؟ شما می توانید ما را تا انتها دنبال کرده و به جالب ترین اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا نمایید.

نورگیر سقفی یکی از مهمترین و پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها به شمار می آید که از تنوع بسیار متعددی برخوردار بوده و شما می توانید با توجه به طراحی کلی منزل خود، بهترین و مناسب ترین این نورگیرها را انتخاب کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. اگر شما نیز علاقه مند هستید که از بهترین و شیک ترین انواع نورگیر سقفی استفاده کنید، می توانید طراحی نورگیر سقفی را به گونه ای انجام دهید تا از پنجره های بیرونی نیز قابل رویت باشد. استفاده از نورگیر سقفی می تواند یکی از مهمترین آیتم های مورد توجه در طراحی و معماری مدرن به شمار آید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای طراحی نورگیر حبابی و اهمیت استفاده از نورگیر سقفی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی

patio Ceiling skylight design 

طراحی نورگیر سقفی

طراحی نورگیر سقفی همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد، یکی از بحث برانگیزترین و مهمترین موضوعاتی می باشد که در روزهای اخیر ذهن بسیاری از طراحان و افراد را به سوی خود جذب کرده است. جالب است بدانید که اندازه مربوط به نورگیرها بسیار متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به مکانی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید، بهترین و مناسب ترین انواع نورگیر سقفی را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. ابعاد از مهمترین آیتم های مورد توجه در طراحی کردن نورگیر های سقفی به شمار می آیند که همچنین مشخص می کند میزان نور وارد شده به داخل منزل تان بایستی چقدر باشد. به همین دلیل به این گزینه توجه زیادی را داشته باشید.

همچنین بخوانید!  روش‌های جذاب وکاربردی برای پوشاندن تراس و بالکن

نورگیر سقفی جدید

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت اختراع متریال های مختلف در عمر پوشش های سقفی و چاشنی معماری مدرن انواع نورگیر های جدید مدرن به وجود آمدند در زیر آن ها پرداخته شده است.

  • -نورگیر لوله ای یا Tubular
  • -نورگیر تهویه ای یا Ventilated
  • -نورگیر محدب یا Convex
  • -نورگیر سقفی ثابت
  • -نورگیر لوله ای
  • -نورگیر بازشو
  • -نورگیر سفارشی یا همان اختصاصی
  • -نورگیر سقفی قوسی یا Barrel Vault
  • -نورگیر سقفی گنبدی یا Dome
  • -نورگیر سقفی حبابی یا Bubble
  • -نورگیر سقفی هرمی یا Pyramid

نکات مورد توجه در طراحی نورگیر سقفی

در طراحی نورگیر سقفی مدرن  بایستی به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشت تا بتوان به بهترین شکل ممکن اقدام به طراحی کردن نورگیر های سقفی نمود. از مهمترین و اصلی ترین این نکات می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • _ سعی داشته باشید تا با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع نورگیر سقفی را تهیه و خریداری کنید تا بتوانید به مدت بسیار طولانی از این سازه استفاده نمایید.
  • _ برای نصب و استفاده از نورگیر سقفی، توصیه می شود که از افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.
  • _ بهتر است به هزینه های مورد نیاز برای طراحی کردن نورگیر سقفی، توجه لازم را داشته باشید تا بهترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید: انواع نورگیر سقفی برای مدل نورگیر خانه

Ceiling skylight design 1

ایده های مختلف در طراحی شیک ترین نورگیر سقفی

در طراحی نورگیر سقفی می توانید از ایده های مختلفی الهام گرفته و بی نظیرترین طراحی و دیزاین را برای خود به ارمغان آورید. برای مثال می توانید از نورگیر سقفی دارای تهویه در فضای آشپزخانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای سقف حمام خود از نورگیر سقفی شیشه ای استفاده کنید که به راحتی آسمان را رویت نمایید. در طراحی کردن نورگیر های سقفی برای اتاق ناهار خوری خود نیز می توانید از نورگیر سقفی مستطیلی شکل استفاده کرده و زیبایی را تجربه کنید.

همچنین بخوانید: اجرای سقف حیاط خلوت در تهران

Ceiling skylight design 2

 

هزینه های مربوط به طراحی کردن نورگیر های سقفی

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص طراحی نورگیر سقفی وجود دارد، هزینه های مربوط به این طراحی می باشد. شما می توانید قبل از هر اقدامی، به راحتی در خصوص هزینه های مربوط به طراحی کردن نورگیر های سقفی، اطلاعات مدنظرتان را به دست آورده و از این طریق با خیال راحت از این سازه ها استفاده کنید. البته ابعاد و جنس نورگیر سقفی می تواند در هزینه های مربوط به طراحی کردن شیک ترین نورگیر سقفی تاثیرگذار باشد. در واقع شما می توانید با کمترین هزینه دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.

همچنین بخوانید!  اهمیت نور و نورگیر

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل نصب و راه‌اندازی انواع نورگیر سقفی وهزینه آن برای منزل، گلخانه، پاسیو و محل کار خود می‌توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا از طریق شماره واتس اپ در ارتباط باشید.

سوالات متداول ایده های نوین برای طراحی نورگیر سقفی

شما می توانید قبل از هر اقدامی، به راحتی در خصوص هزینه های مربوط به طراحی کردن نورگیر های سقفی، اطلاعات مدنظرتان را به دست آورده و از این طریق با خیال راحت از این سازه ها استفاده کنید. البته ابعاد و جنس نورگیر سقفی می تواند در هزینه های مربوط به طراحی کردن شیک ترین نورگیر سقفی تاثیرگذار باشد.
می توانید طراحی نورگیر سقفی را به گونه ای انجام دهید تا از پنجره های بیرونی نیز قابل رویت باشد. استفاده از نورگیر سقفی می تواند یکی از مهمترین آیتم های مورد توجه در طراحی و معماری مدرن به شمار آید.
سعی داشته باشید تا با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع نورگیر سقفی را تهیه و خریداری کنید تا بتوانید به مدت بسیار طولانی از این سازه استفاده نمایید. _ برای نصب و استفاده از نورگیر سقفی، توصیه می شود که از افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید. _ بهتر است به هزینه های مورد نیاز برای طراحی کردن نورگیر سقفی، توجه لازم را داشته باشید تا بهترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.
در طراحی نورگیر سقفی می توانید از ایده های مختلفی الهام گرفته و بی نظیرترین طراحی و دیزاین را برای خود به ارمغان آورید. برای مثال می توانید از نورگیر سقفی دارای تهویه در فضای آشپزخانه خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای سقف حمام خود از نورگیر سقفی شیشه ای استفاده کنید که به راحتی آسمان را رویت نمایید. در طراحی کردن نورگیر های سقفی برای اتاق ناهار خوری خود نیز می توانید از نورگیر سقفی مستطیلی شکل استفاده کرده و زیبایی را تجربه کنید.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام