قیمت نصب سقف پاسیو تهران

قیمت نصب سقف پاسیو تهران

امروزه قیمت نصب سقف پاسیو در تهران که توسط شرکت های مختلف انجام می شود، ممکن است متفاوت از دیگری باشد و نصب این سقف با کیفیت و سازگاری زیبا و با توجه به سلیقه مشتری صورت می گیرد. انتخاب نورگیر سقف را می توان با توجه به سلیقه مشتری و با در نظر گرفتن دکوراسیون منزل و با توجه به رنگ بندی آن انجام داد. در صورتی که به دنبال پاسیو کم هزینه هستید، ورق پلی کربنات نورگیر سقفی و نورگیر حبابی یکی از سقف های ارزان قیمتی است که می توان انتخاب کرد. این نورگیرها به خوبی نور مناسب را به داخل منتقل می کنند و برای تهویه هوا نیز می توانند به صورت باز شونده طراحی شوند.

سقف پاسیو و حیاط خلوت

سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت لازم است دارای جنس و کیفیت مناسبی باشد تا بتواند در مقابل خطرات و آسیب های وارده مقاومت خوبی از خود نشان دهد. طراحی این سقف باید به خوبی صورت گیرد. اگر سقف پاسیو زیبا طراحی شود در نمای ساختمان بسیار موثر خواهد بود و بر روی افراد ساکن ساختمان اثرات مثبتی می گذارد. این سقف برای بستن و مسقف کردن پاسیو بیشترین کاربرد را دارد و موجب تابش نور آفتاب شده و از ورود ریزش های جوی و گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

کاربرد سقف پاسیو

بیشترین کاربردی که سقف پاسیو و نورگیرها دارند، برای گلخانه های ساختمانی است. این نورگیر ها دارای رنگ ها و طرح های متنوعی بوده و در شکل های مختلفی به بازار عرضه می ‌شوند. افرادی که خواهان نور خورشید هستند بهتر است از نورگیرهای شفاف و بدون رنگ استفاده کنند. به کار بردن نورگیر سقفی و یا نورگیر حبابی برای سقف حیاط خلوت کمک می کند تا این افراد بتوانند از ۱۰۰ درصد نور استفاده کرده و فضاهایی با نور طبیعی داشته باشند. یکی دیگر از کاربردهایی که پوشش سقف پاسیو دارد، صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. این سقف نقش عایق صوتی و آب بندی داشته و همچنین در مقابل عوامل جوی مثل برف دارای مقاومت خوبی می باشد.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی بازشو

قیمت نصب سقف پاسیو تهران

نصب سقف پاسیو در تهران

از جمله نگرانی هایی که سازندگان واحدهای مسکونی دارند نصب سقف نورگیر و سقف پاسیو می باشد. نصب سقف پاسیو در تهران با روش های آسان انجام می شود. با استفاده از روش های جدید می توان سقف نورگیر و پوشش سقف حیاط خلوت را به راحتی انجام داد. یکی از مهمترین مسائلی که امروز در در آپارتمان ها وجود دارد استفاده از فضای مفید است. شرکت پوشش ساز با استفاده از متخصصین نصب سقف پاسیو در تهران می ‌توانند به راحتی این امکان را برای مشتریان فراهم کنند. در این شرکت ‌از انواع نورگیر با کیفیت و مرغوب برای مشتریان طراحی و تولید می شود و همواره رضایت مشتریان در اولویت کار پوشش ساز می باشد.

همچنین بخوانید!  سقف پاسیو متحرک

شما می توانید برای سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع نورگیر با کارشناسان پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

مزایای نصب سقف پاسیو و حیاط خلوت

از جمله مزیت های سقف پاسیو و حیاط خلوت می ‌توان به مقاوم یا نشکن بودن آن در برابر اشیای سنگین و یا تحمل بارهای سنگین اشاره کرد. همچنین نورگیر سقفی که با ورق های پلی کربنات تولید می شوند موجب عدم نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان می شوند.

از دیگر مزیت هایی که شرکت پوشش ساز برای نصب سقف پاسیو در تهران دارد این است که از پوششی استفاده می ‌کند که دارای نوردهی بالا، عدم دید از بیرون، عدم نفوذ آب و گرد و غبار به داخل ساختمان، مجهز به پنجره تهویه هوا و قابلیت شستشو به همراه آب بندی کامل، مجهز به جک دریچه برای باز و بسته شدن دریچه و سایبان و آفتاب گیری می باشد.

نصب این محصول توسط تیم متخصص اجرایی برای سازه و ساختمان شما انجام می شود که در این صورت با اجرا توسط متخصصین این امر، سازه با هیچگونه مشکلی رو به رو نخواهد شد و دچار نقص فنی و یا کاهش طول عمر نیز نمی شود.

همچنین بخوانید: نورگیر سقف کشویی حیاط خلوت

قیمت نصب سقف پاسیو تهران

قیمت نصب سقف پاسیو

سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت از جمله محصولات سقف نورگیر به شمار می ‌آید که برای طبقات همکف و فضاهای پاسیو از آن استفاده می شود. سقف پاسیو از نظر کیفیت و قیمت دارای رنج های مختلفی می باشد. برای عایق سقف پاسیو مثل هر محصول دیگری در کنار قیمت، کیفیت نیز مهم می باشد. ممکن است با خود تصور کنید که کیفیت یک مسئله نسبی بوده و برای اندازه گیری کیفیت سقف پاسیو یک شاخص مدون وجود نخواهد داشت. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که نورگیرها در حالت استاندارد و بالاترین کیفیت ممکن برای شما طراحی و تولید می شوند.

همچنین بخوانید!  انواع پاسیو در منزل

در رابطه با این موضوع باید گفت که شاخص های کیفیت را می توان کارفرما و مشتری برای خود در نظر گرفته و روی آن به توافق برسند. در رابطه با قیمت نصب سقف پاسیو در تهران باید گفت که این قیمت بستگی به متراژ و تعداد نورگیری که به کار برده می شود و همچنین جنس آن خواهد داشت.

در رابطه با قیمت سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت با پلی کربنات، متراژ پلی کربنات و ضخامت ورق از جمله فاکتورهای مهم می باشند و قیمت نهایی و دقیق محصول پس از بازدید به مشتری اعلام می شود. روی قیمت نصب سقف پاسیو در تهران مواردی مانند نوع کار، جنس به کار برده شده، مقدار مصالح استفاده شده، نوع پروژه از نظر سختی و وسعت کار و طرح مورد نظر مشتری تاثیرگذار هستند و ممکن است که قیمت متفاوتی برای این کار رقم بخورد.

همچنین بخوانید: اجرا و تعمیر سقف پاسیو

سقف کاذب پاسیو و حیاط خلوت

سقف کاذب پاسیو از انواع پوشش نورگیر می باشد که در سطح پایین تر از سقف اصلی قرار می گیرد و از داخل ساختمان می توان آن را مشاهده کرد. امروزه با توجه به پیشرفت در صنایع صورت گرفته مصالح ساختمانی جدید مورد توجه مهندسان قرار می ‌گیرند که از جمله آنها می توان به سقف های کاذب، کناف دیوار، کفپوش ها و غیره اشاره کرد. سقف کاذب حیاط خلوت دارای ویژگی های مانند قرارگیری چراغ در سقف، دیزاین و طراحی خاص، عبور تاسیسات در فضای بین این سقف، جلوگیری از عبور صدا و غیره می باشد.

ویژگی ضد صوت بودن این سقف موجب شده تا این سقف فضای آرام را به وجود آورد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌ های خوبی که این سقف دارد این است که قابلیت جابجایی دارد. بنابراین استفاده از آنها نسبت به تعمیر و بازسازی کل سقف هنگامی که خسارت وارد شود، امری مقرون به صرفه خواهد بود. بهترین نوع سقف کاذب پاسیو نوع آکوستیک آن است. مکان هایی که در آنها از سقف کاذب آکوستیک به کار برده شود، لازم است برای آنها از تایل پانچ دار استفاده شود. در این زمینه می‌ توان تایل مربعی، منظم و نامنظم را به کار برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط سفارش و یا اطلاع از قیمت ها می توانید با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و بهترین نورگیر سقفی را برای قسمت های موردنظرتان در سازه خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت نصب سقف پاسیو تهران
5/5 (1 Review)

2 دیدگاه برای “قیمت نصب سقف پاسیو تهران”

  1. جوانمرد گفت:

    تعمیر سقف پاسیو

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره: 09032004702

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام