ارزان ترین پوشش سقف

ارزان ترین پوشش سقف

نورگیر سقفی به منظور افزایش روشنایی محیط و همچنین تهویه ی هوا می تواند یک گزینه ی مناسب باشد. امروزه از انواع مختلف این محصولات به منظور افزایش زیبایی بصری سقف ها نیز استفاده می کنند. برای بهره مندی از قیمت این نوع از نورگیرها برای سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو می توانید با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

معرفی نورگیر سقفی ارزان قیمت

نورگیر سقفی چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه به طور کلی به بررسی نورگیر سقفی پرداخته و به برخی از مهمترین ویژگی های آن خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف از این محصولات می توانید با ما همراه باشید.

در سال های اخیر با توجه به افزایش کاربرد نورگیرها به ویژه در پروژه های عمرانی و ساختمان سازی، این محصولات توانسته اند از توجه بالایی برخوردار باشند. شرکت های مختلفی نیز در این راستا انواع مختلف از نورگیرها را تولید و به فروش می رسانند. از اصلی ترین کاربرد انواع مختلف از نورگیرها به ویژه نورگیر حبابی می توان به زیبایی سقف ها و افزایش روشنایی اشاره کرد. علاقه مندان به طرح های مختلف به آسانی می توانند با به کارگیری این نوع از ایده های خلاقانه، زیبایی خانه های خود را دو چندان کنند. سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو با استفاده از این نوع از نورگیرها می تواند زیبایی فوق العاده ای داشته باشند.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی مدرن

ارزان ترین پوشش سقف

ویژگی نورگیر سقفی و سقف حیاط خلوت

نورگیر سقفی دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و همین امر کارایی آن را افزایش داده است. از جمله مهمترین ویژگی های نورگیرها می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • -محکم بودن
  • -عایق بودن
  • -شفاف بودن
همچنین بخوانید!  نورگیر سقفی اتاق خواب

به منظور بهره مندی از همه ی مزایای این نوع از محصولات لازم است که مراکز معتبر را برای خرید و ثبت سفارش اولویت قرار دهید زیرا نمونه تقلبی و غیر اصل آنها کارایی و مقاومت کافی نخواهند داشت و صرف هزینه برای آنها جز به باد دادن مبلغ پرداخت، نتیجه ی دیگری به همراه نخواهد داشت. برای سفارش آنلاین می توانید با کارشناسان ما در پوشش ساز در ارتباط باشید و از مشاوره ای تخصصی نیز بهره مند شوید.

انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی

نورگیر ها در انواع مختلف و با در نظر گرفتن استانداردهای خاص تولید و طراحی می شوند، از جمله مهمترین انواع نورگیرها می توان موارد زیر را نام برد:

  • -نورگیر سقفی
  • -نورگیر زیر زمینی

نورگیرهای سقفی که از آنها به عنوان پنجره های سقفی نیز یاد می شود، به منظور تهویه ی هوای محیط و البته افزایش میزان روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. قابل ذکر است که در نورگیر سقفی مقاوم بودن آنها در برابر شرایط اقلیمی مختلف از جمله بارش برف و باران بسیار مهم است، زیرا در غیر این صورت طول عمر مفید آنها بسیار کم خواهد بود. نصب و راه اندازی این نوع از نورگیرها اگرچه آسان است ولی اگر تخصص کافی برای این امر نداشته باشید ممکن است خسارت هایی به وجود آید به همین دلیل کار را به کاردان بسپارید. از انواع پنجره های نورگیر می توان موارد زیر نام برد:

  • -پنجره‌های پشت بام
  • -پنجره‌های سقفی
  • -دستگاه‌های روشن سازی لوله‌ای
  • -جام اندازی شیب دار
  • -پنجره‌های سقفی معمولی

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر سقف پاسیو

ارزان ترین پوشش سقف

کاربرد نورگیر ها در ساختمان 

نورگیر دارای کاربرد بسیاری است که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • -زیبایی
  • -برجسته کردن بخش هایی از ساختمان
  • -مصرف بهینه انرژی
  • -دسترسی به نور محیط بیرون
همچنین بخوانید!  سقف پاسیو متحرک

به منظور بهره مندی از مزایای این نوع از محصولات لازم است اقدامات مربوط به نصب و راه اندازی آنها به طور دقیق انجام شود. نورگیرها از دیرباز مورد توجه بشر بوده است و می توان در طول تاریخ شاهد کاربرد وسیع این محصولات بود. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی نیز، نمونه های مفید آنها تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

باید و نبایدهایی در مورد نورگیر سقفی

نورگیر سقفی برای استفاده در مکان های مسکونی مختلف می تواند مفید باشد، به کارگیری آنها با افزایش میزان روشنایی در محیط در مصرف انرژی به مقدار قابل ملاحظه ای صرفه جویی خواهد کرد، از سوی دیگر وجود آنها برای تهویه هوا نیز دیگر نیاز ما با استفاده از دستگاه های تهیه ی هوا را کاهش خواهد داد. برای اطلاع از هزینه های اجرای نورگیر سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید.

اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در صدد هستیم، محصولاتی با کیفیت و مقاوم در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم، مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با ارائه ی کیفیت عالی، در اولویت انتخاب شما باشیم. به کارگیری نورگیرها اگر چه در مرحله ی اول نیازمند صرف هزینه است ولی با مزیت های ویژه ای که به همراه دارد می تواند قابل جبران باشد.

همچنین بخوانید: سقف نورگیر پاسیو و حیاط خلوت در چند نوع طراحی می شود؟

ارزان ترین پوشش سقف
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام