قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی

قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی

قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی چقدر است؟

عوامل متعددی بر هزینه اجرا، نصب و قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی تاثیر می گذارند که مواد اولیه یکی از مهم ترین آن ها به حساب می آید؛ زیرا برخی از مواد اولیه وارداتی بوده که تغییر نرخ ارز و نوسانات بازار، باعث افزایش قیمت ایرانیت پلاستیکی می شود. البته کیفیت و برند این ورق های پلاستیکی از دیگر عوامل موثر بر قیمت می باشد که نمی توان آن را نادیده گرفت. همچنین اگر متراژ سقف مورد نظر بالا باشد، مسلما قیمت ورق پلاستیکی را افزایش می دهد. حال اگر شما خواهان نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف حیات خلوت یا سقف پاسیو هستید، می توانید از از ورق ایرانیت پلاستیکی با بهترین قیمت جهت پوشش سقف چنین مکان هایی استفاده کنید. البته قبل از خرید این ورق های پلاستیکی باید عواملی که بر قیمت تاثیرگذار است را در نظر بگیرید.

ضخامت مناسب ورق ایرانیت پلاستیکی

ضخامت به کار رفته در ورق ایرانیت پلاستیکی باید بسته به نوع فضا و میزان کاربرد آن ها مشخص شود تا جایی که ضخامت مد نظر جوابگوی نیاز مصرف کننده باشد و از محیط در برابر هرگونه حوادث غیر طبیعی و طبیعی محافظت کند.

جنس ورق ایرانیت

در هنگام خرید و قیمت گذاری روی ورق ایرانیت پلاستیکی باید جنس آن ها توجه کرد؛ زیرا برخی جنس ها بی کیفیت و فیک بوده و به محض افزایش یا کاهش شدید دما می شکنند.

رنگ بندی ایرانیت

رنگ بندی ورق ایرانیت پلاستیکی تاثیری زیادی بر نمای بیرونی ساختمان یا مکان مورد استفاده می گذارد و اگر هماهنگ با فضای مد نظر باشد بر جذابیت آن می افزاید؛ بنابراین تولید ورق ایرانیت با برخی رنگ های نادر قیمت آن ها را به طور چشمگیری افزایش می دهد

خرید از منبع معتبر

اگر شما برای خرید ورق ایرانیت پلاستیکی به منابع و سایت های معتبر مراجعه کنید. علاوه بر اطمینان از خرید و کیفیت محصول با بهترین قیمت ممکن مواجه می شوید و از افراد متخصص و کاربلد برای نصب آن بهره می برید.

همچنین بخوانید!  بارانگیر سایبان درب ورودی

انواع ایرانیت پلاستیکی

ورق ایرانیت در انواع رنگبندی و سایز های مختلف با بالاترین کیفیت وقیمت مناسب تولید می شوند عبارت از:

  • ورق ایرانیت شفاف
  • ورق ایرانیت فایبر گلاس
  • ورق ایرانیت پلی کربنات
  • ورق ایرانیت اکرولیک
  • و… .!

ورق ایرانیت شفاف

ورق های ایرانیت در انواع ورنگ بندی مختلف تولید می شود اما پر فروش ترین وزیبا ترین نوع ایرانیت ورق های شفاف است در مکان های مثل حیاط خلوت، نورگیر کوپل به کار می رود ویژگی بارز ایرانیت شفاف انتقال نور 100%نسبت به ورق های فایبرگلاس رنگی است.

همچنین بخوانید: بررسی ابعاد نورگیر سقفی

قیمت_ورق_ایرانیت_پلاستیکی

مشخصات ورق ایرانیت پلاستیکی چیست؟

ورق ایرانیت پلاستیکی یک ماده شفاف سخت و موج دار است که جایگزین مناسبی برای شیشه می باشد و از آن برای پوشش دهی فضای بیرونی و داخلی ساختمان ها به عنوان سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. ایرانیت به علت شکل مواج و راه راه و مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرما، آب را در یک مکان مشخص جمع کرده و رو به پایین حرکت می دهد؛ بنابراین ایرانیت پلاستیکی نقش یک حفاظ در برابر باران دارد و جایگزین مناسبی برای قیرگونی و ایزوگام سقف ساختمان می باشد. ناگفته نماند که این ورق برای سقف انباری و سرویس بهداشتی در متراژ پایین به کار می رود.

مزایای ورق ایرانیت پلاستیکی

یکی از مزیت های اصلی ورق ایرانیت پلاستیکی، نصب آسان آن در مقایسه با دیگر پوشش ها می باشد؛ زیرا ایرانیت بر هر نوع سطحی نصب می شود بدون اینکه مواد سازنده آن واکنش شیمیایی با سطح مد نظر انجام دهد. در نتیجه اکثر افراد جهت پوشش دهی سطوح آهکی و یا اینکه پایه آهکی به جای قیرگونی از ایرانیت به عنوان یک محافظ سطح استفاده خواهند کرد. همچنین نصب ورق های ایرانیت نسبت به قیرگونی یا ایزوگام ساختمان سریع تر، آسان تر و ارزان قیمت تر می باشد؛ بنابراین پیشگیری از رطوبت هوا، وزن سبک، مقاوم در مقابل شرایط جوی مختلف، نصب آسان و قیمت ارزان جزء مزیت های اصلی ورق ایرانیت از جنس پلاستیک است.

معایب ورق ایرانیت پلاستیکی

با وجود مزایای بالا، استفاده از ورق ایرانیت پلاستیکی معایب مختص به خود را نیز دارد که قدرت مقاومت ایزوگام و قیرگونی نسبت به ایرانیت بسیار زیاد می باشد. همچنین ورق های ایرانیت در فصل تابستان و با تابش مستقیم خورشید پوسیده و تخریب می شوند که نیاز به تعمیر یا تعویض سالیانه دارند. از دیگر معایب این ورق نبود عایق صوتی است که برای مکان های پر سروصدا و شلوغ مناسب نمی باشد. البته ورق های ایرانیت در باران و باد شدید زیاد مقاوم نیستند و بعد از اتمام حوادث طبیعی باید توسط کارشناسان بررسی شوند. ناگفته نماند که اکثر ایرانیت ها قابل بازیافت نبوده و جزء محدودیت های محیط زیست محسوب می شود که در کشورهای توسعه یافته استفاده از آن ها تقریبا به صفر می رسد.

همچنین بخوانید!  نورگیر حبابی ضد حریق

نحوه نصب ورق ایرانیت پلاستیکی

در مرحله اول نصب ورق ایرانیت پلاستیکی باید زیر ساخت آن را اجرا کرد که استفاده از زیر ساخت های فلزی یا چوبی پاسخگو بوده به شرطی که در برابر باران و باد شدید مقاوم باشد. سپس در مرحله دوم باید پوشش اولیه مربوط به سقف اجرا شود و در مرحله سوم اجرا شدن پوشش نهایی سقف مد نظر می باشد. در نتیجه ورق ها به شکل اورلپ روی همدیگر قرار گرفته و با تجهیزات به سقف نصب می شوند اگر تصمیم در نصب انواع نور گیر مانند نورگیر حبابی گرفتید می توانید از صفحه تماس باما با کارشناسان پوشش ساز در تماس باشید.

همچنین بخوانید: جریمه پوشاندن نورگیر

مزایای ورق ایرانیت پلاستیکی

سوالات متداول قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی

یکی از مزیت های اصلی ورق ایرانیت پلاستیکی، نصب آسان آن در مقایسه با دیگر پوشش ها می باشد؛ زیرا ایرانیت بر هر نوع سطحی نصب می شود بدون اینکه مواد سازنده آن واکنش شیمیایی با سطح مد نظر انجام دهد.
ورق ایرانیت پلاستیکی یک ماده شفاف سخت و موج دار است که جایگزین مناسبی برای شیشه می باشد و از آن برای پوشش دهی فضای بیرونی و داخلی ساختمان ها به عنوان سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.
در مرحله اول نصب ورق ایرانیت پلاستیکی باید زیر ساخت آن را اجرا کرد که استفاده از زیر ساخت های فلزی یا چوبی پاسخگو بوده به شرطی که در برابر باران و باد شدید مقاوم باشد. سپس در مرحله دوم باید پوشش اولیه مربوط به سقف اجرا شود و در مرحله سوم اجرا شدن پوشش نهایی سقف مد نظر می باشد. در نتیجه ورق ها به شکل اورلپ روی همدیگر قرار گرفته و با تجهیزات به سقف نصب می شوند
1/5 (1 Review)

2 دیدگاه برای “قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی”

  1. یگانه گفت:

    خسته نباشید ورق پلاستیکی حدود قیمت چقد است؟

  2. سید هاشمی گفت:

    سلام وقت بخیر بهترین جایگزین ایرانیت در مترال های نورگیر سقفی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام