پوشش سقف نورگیر حبابی

پوشش سقف نورگیر حبابی

در دنیای امروز استفاده از سقف های کاذب رونق زیادی پیدا کرده است و می توان در اکثر خانه ها آن را مشاهده کرد. در همین راستا شما هم می توانید از انواع مختلف سقف های نورگیر در خانه خود استفاده کنید. سقف نورگیر حبابی نمونه ای از این سازه ها است که ایجاد آن می تواند مزایای بسیار زیادی برای شما داشته باشد. با توجه به اهمیت بسیار بالای نورگیر حبابی، در این مطلب قصد داریم که به بررسی کامل سقف نورگیر حبابی بپردازیم. مطمئنا با دانستن این موارد می توانید شرایط فوق العاده ای برای خرید سقف نورگیر ایجاد نمایید.

پوشش سقف نورگیر حبابی

ویژگی‌ های نورگیر حبابی

نورگیر حبابی دارای مشخصات خاص خود است که به همین جهت از سایر محصولات در این بخش متمایز خواهد شد. به صورت کلی مهم ترین ویژگی نورگیر حبابی این است که نور کافی را برای ساختمان شما فراهم می کند. متاسفانه امروزه بسیاری از خانه ها نور کافی ندارند که این موضوع بسیار ناخوشایند است. حال برای اینکه شما بتوانید نور لازم برای ساختمان را تامین کنید، بهترین راهکار ممکن استفاده از نورگیر حبابی خواهد بود. یکی دیگر از خصوصیاتی که در نورگیر حبابی قرار داده شده است تهویه مناسب می باشد. در واقع با استفاده از نورگیر حبابی می توانید در در روزهای گرم تابستان از تهویه مناسب لذت ببرید و شرایط خوبی را پشت سر بگذارید.

نورگیر سقفی به شکل های مختلفی ساخته می شود که از مهم ترین آن ها می توان به نمونه های مربعی، مستطیلی و دایره ای اشاره کرد که هر کدام از آن ها در شرایط خاصی به کار می روند. شاید برای شما جالب باشد که امکان ساخت سفارشی نورگیر حبابی وجود دارد و شما می توانید این سازه را به صورت سفارشی برای خود دریافت کنید. مواد به کار رفته در این سازه ها تنوع زیادی دارد ولی با این حال بیشتر از پلی کربنات برای ساخت آن بهره می برند.

همچنین بخوانید!  پوشش نورگیر پاساژ و مراکز تجاری

اگر شما می خواهید که سقف حیاط خلوت باکیفیت داشته باشید،‌ مسلما ورقه پلی کربنات برای شما مناسب خواهد بود. البته جنس شاسی‌ ها متفاوت است و معمولا از پروفیل های مخصوص برای این کار استفاده می شود. در حال حاضر شرکت های زیادی در حال ساخت و عرضه نورگیر حبابی هستند که هر کدام از آن ها شرایط خاصی را برای فروش این سازه در نظر گرفته اند. با توجه به شرایط خاصی که در این بازار وجود دارد، به شما توصیه می کنیم که خرید خود را از برندهای معتبر انجام دهید.

همچنین بخوانید: پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی

پوشش سقف نورگیر حبابی

نورگیر حبابی در چه مکان هایی به کار می رود؟

نورگیر حبابی یک سازه بسیار پرکاربرد است که می توان از آن در مکان های مختلفی استفاده کرد. در حال حاضر از این سازه بیشتر برای سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت استفاده می شود. از آن جا که حیاط خلوت در معرض باد، باران و آفتاب است، باید یک سقف بر روی آن ایجاد کرد که نورگیر حبابی گزینه مناسبی از از این جهت خواهد بود. همچنین تعداد زیادی از افراد برای احداث سقف استخر از این مورد استفاده می کنند که فواید بسیار زیادی برای آنان خواهد داشت. در صورتی که شما می خواهید یک محیط گلخانه ای ایجاد کنید، می توانید از نورگیر سقفی به عنوان یک راهکار ویژه بهره ببرید.

در حال حاضر تعداد زیادی از سالن های ورزشی نیز به این سازه نیاز دارند که آن را تهیه کرده و از آن بهره می برند. فضاهای ورزشی نیاز به نور کافی در طول روز دارد که در این شرایط می توان از نورگیر حبابی استفاده کرد. همچنین اگر به دنبال یک نورگیر سقفی مناسب برای پاساژها و مراکز تجاری هستید،‌ به طور قطع نورگیر حبابی همان چیزی است که شما به آن نیاز خواهید داشت. با توجه به توضیحات گسترده ای که در این بخش به شما داده شد، بهتر است که در اولین فرصت برای سفارش نورگیر حبابی دست به کار شوید. مسلما با استفاده از این سازه می توانید میزان نورگیر خانه و تهویه آن را به خوبی گسترش دهید.

همچنین بخوانید!  قیمت سقف نورگیر کوپل

سخن پایانی
سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو دو قسمت مهم از هر خانه ای هستند که با وجود آن ها میزان نور در داخل ساختمان افزایش پیدا می کند. همچنین با کمک این سازه ها از ورود گرد و خاک به داخل خانه جلوگیری می کنید و تهویه مناسبی هم در اختیار خواهید داشت. برای احداث این دو مورد،‌ بهتر است که به سراغ نورگیر حبابی بروید. این سازه دارای طول عمر مفید بالایی است و بعد از نصب می توان تا سال های زیادی از آن بهره برد پس حتما برای احداث آن برنامه ریزی کنید. پوشش ساز میتواند شمارادر این عمر  کمک کند کافیست با شماره: 09123389262 تماس بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام