نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی

نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی

نورگیرهای حبابی از بهترین تجهیزات جهت پوشش سقف حیاط خلوت و پاسیو محسوب می شوند. در برخی از اوقات به دلیل شکستگی حباب نیاز به تعویض حباب در نورگیر حبابی وجود دارد که نیاز به مهارت دارد. از نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی استفاده از قطعات استاندارد و باکیفیت می باشد. اندازه گیری استاندارد و بهره گیری از رنگ بندی های متنوع حباب از دیگر نکاتی است که باید در تعویض حباب نورگیر حبابی توسط متخصصان مد نظر قرار گیرد.

نورگیر حبابی بهترین پوشش برای سقف حیاط خلوت

استفاده از پوشش مناسب برای سقف حیاط خلوت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری یکی از دغدغه های صاحبان این اماکن محسوب می شود. پوشش سقف حیاط خلوت حبابی  علاوه بر استاندارد بودن سبب زیباتر شدن ظاهر ساختمان می گردد. امروزه برای پوشش سقف حیاط خلوت ساختمان ها و پاسیو از سازه های متنوع و مدرن استفاده می شود که از آن میان می توان به نورگیرهای حبابی اشاره کرد.

پوشش سقف با نورگیر سقفی حبابی که از دو بخش حباب و پایه تشکیل شده امکان استفاده حداکثری از نور خورشید را در جهت روشن شدن محیط فراهم می سازد. علاوه بر این ظاهر زیبا و گنبدی شکل نورگیر حبابی جلوه خاصی به پاسیو و حیاط خلوت ساختمان می دهد. نورگیرهای حبابی در مقابل تغییرات دمایی مانند باران، رطوبت و نور خورشید مقاومت بالایی دارند و در صورت نگهداری صحیح مدت طولانی نیاز به تعمیر و تعویض نخواهند داشت.

نورگیر سقفی-نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی 

دلایل تعویض حباب در نورگیر حبابی

هر نوع پوشش سقف از جمله نورگیرهایی حبابی در اثر گذر زمان آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد. از جمله بخش های آسیب پذیر نورگیرهای حبابی، حباب به کار رفته در این سازه ها می باشد. حباب نورگیرهای حبابی قابل تعمیر نیست و باید بخش آسیب دیده آن تعویض شود. از دلایل تعویض حباب در نورگیر حبابی می توان به تیره و کدر شدن حباب اشاره کرد.

همچنین بخوانید!  ایده های نوین برای طراحی نورگیر سقفی

حباب نورگیرهای حبابی در اثر گذر زمان زرد شده یا کدر می شود و نیاز به تعویض دارد. از طرف دیگر ممکن است به دلایل مختلف از جمله سقوط اشیاء بر روی نورگیرهای حبابی، حباب نورگیر شکسته شود. گاهی اوقات شکستگی حباب نورگیرهای حبابی به دلیل کیفیت پایین جنس حباب ها می باشد.

نورگیر سقفی-نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی 

نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی

تعویض حباب در نورگیرها کاری تخصصی است و از این رو باید از افراد متخصص و مجرب در این حوزه کمک گرفت. برای تعویض حباب در نورگیر حبابی باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.

-اندازه گیری حباب جهت جایگزینی

در حال حاضر در بازار سایز بندی های مختلفی از حباب نورگیرهای حبابی موجود است که باید متناسب با نیاز مناسب ترین آنها را تهیه کرد. برای تعویض حباب شکسته در نورگیر حبابی مهمترین نکته اندازه گیری درست جهت انتخاب حباب مناسب است.

برای اندازه گیری نورگیر جهت تعویض حباب دو روش کلی وجود دارد. در روش اول باید فاصله آهن تا آهنی که پایه نورگیر بر روی آن قرار گرفته اندازه گیری شود و متناسب با آن سایز مناسب حباب به کار می رود. در روش دوم باید از طریق قرار گرفتن بر روی سقف نورگیر و اندازه گرفتن حباب شکسته شده اقدام نمود.

-انتخاب حباب استاندارد جهت تعویض حباب نورگیر

همانطور که گفتیم گاه شکسته شدن حباب نورگیر حبابی به دلیل کیفیت پایین حباب مورد استفاده در آن می باشد. از این رو برای تعویض حباب در نورگیر حبابی باید از حباب های باکیفیت و مرغوب بهره گرفت که از دوام خوبی برخوردار هستند. از آنجا که تشخیص حباب نورگیر باکیفیت از نمونه های فیک کاری مشکل است باید از متخصصان خبره و ماهر در این حوزه کمک گرفت.

همچنین بخوانید!  قانون استفاده از پاسیو در آپارتمان

-استفاده از حباب نورگیر با رنگ بندی مناسب

از دیگر نکاتی که در تعویض حباب در نورگیر حبابی باید مد نظر قرار داد استفاده از رنگ بندی مناسب در آنها می باشد. در حال حاضر انواع حباب نورگیر حبابی در سه نوع مات، کاملا شفاف و نیمه شفاف با رنگ بندی های متنوع تولید می شود. از این رو می توان متناسب با سلیقه خود از نورگیرهای رنگی حبابی بهره گرفت. از نورگیرهای رنگی حبابی معمولا برای پوشش سقف حیاط خلوت منازل مسکونی و پاسیو استفاده می شود که فضایی خاص و جالب ایجاد می کند.

نورگیر سقفی-نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی 

هزینه تعویض حباب در نورگیر های حبابی

نصب و تعویض حباب نورگیر نیاز به تخصص و تجربه دارد. در حال حاضر خدمات نصب و تعمیر نورگیرهای حبابی توسط شرکت های فعال در این حوزه به بهترین نحو انجام می گیرد. برای برآورد هزینه تعویض حباب در نورگیرهای حبابی مهمترین کار بازدید از پروژه مورد نظر می باشد. بسته به ابعاد کار، نوع متریال مورد استفاده و نحوه کار هزینه خدمات مربوط به تعویض حباب نورگیرهای حبابی سنجیده می شود.

در حال حاضر کار گروه متخصص پوشش ساز در حوزه اجرا، نصب و تعویض حباب در نورگیرهای حبابی مشغول به فعالیت هستند که خدمات مربوطه را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به کلیه افراد که از این نورگیرها استفاده می کنند، ارائه می دهند. از خدمات متخصصان و کارشناسان در این حوزه تضمین کیفیت قطعات و خدمات پس از نصب و تعویض می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی تولیدی پوشش ساز می توانید با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

نورگیر سقفی-نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی 

مهم است به خاطر داشته باشید که این توصیه‌ها به عنوان راهنما عمل کنند و هرگونه تعویض حباب در نورگیر حبابی باید با توجه به نوع و مدل نورگیر خاص شما و با رعایت دستورالعمل‌های تولید کننده انجام شود. در صورت عدم اطمینان، بهتر است به کارشناسان مجرب مراجعه کنید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

5/5 (1 Review)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام