فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب

فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب

امروزه با فروش نورگیر حبابی این امکان فراهم آمده تا در بسیاری از اماکن مانند پارکینگ ها، استخرها، گل خانه ها، حیاط های خلوت و هر فضای دیگری با استفاده از نورگیرهای حبابی با رنگ های متنوع، ابعاد و ضخامت های مختلف یک پوشش امنی به وجود آید. این سازه ها علاوه بر تبادل نور می توانند عایق صوتی و حرارتی خوبی بوده و در برابر هر گونه ضربه مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

نورگیر حبابی چیست؟

نور گیر حبابی نوعی سقف است که در آن بحث نورگیر بودن فضا و آب بندی آن بسیار حائز اهمیت است. معمولا برای پوشش نورگیر در ساختمان ها می توان از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی که در صنعت به آن کوپل گفته می شود به همراه ایزوگام استفاده کرد؛ زیرا این نوع سقف ها مقاوم هستند و امکان تردد بر روی آنها وجود دارد از طرفی می تواند به عنوان بهترین عایق برای اتلاف انرژی و تبادلات صوتی در بسیاری از مکان ها مانند گلخانه های بین طبقات استفاده شده و میزان نور بین ساختمان ها را تامین کند.

معمولا جنس این نورگیرها به زبان ساده از جنس پلاستیک فشرده هستند پس در اثر وارد آمدن ضربه مقاوم بوده و همانند شیشه احتمال شکستگی و ریزش ندارند که این امر می تواند مهمترین ویژگی برای نورگیرهای حبابی به حساب آید.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی گنبدی

فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب 

فروش نورگیر حبابی

امروزه برای سقف دار کردن محیط هایی مانند نورگیر سقفی استخرها، حیاط خلوت و همچنین پارکینگ اتومبیل که در حیاط قرار دارند و بسیاری مکان های دیگر از روش های نوینی در صنعت استفاده می شود.

اگر چه سال های گذشته این روش توسط راهکارهای سنتی مانند راویز بندی و شیشه اجرا می شده است اما به دلیل آب بندی نبودن سقف و البته سقوط احتمالی شیشه کار بسیار خطر سازی به حساب می آید. در عصر حاضر با تولید سقف هایی از جنس اکریلیک و یا پلی کربنات و فروش نورگیر حبابی در سراسر کشور این شرایط به وجود آمده تا با ایمنی صد در صد در بیشتر فضاهای مورد نیاز چندین برابر پنجره های عمودی نور لازم توسط نورگیرهای حبابی تامین شود.

این محصول می تواند به راحتی جایگزین مناسبی برای شیشه ها باشد، نور را به طور یکنواخت به داخل اتاق ها هدایت کرده و احتمال بازتاب کمتری را به وجود آورد از طرفی حریم خصوصی را کمتر به مخاطره می اندازد.

خرید نورگیر سقفی و نورگیر حبابی

سقف های نور گیر حبابی در نمونه های مختلف از نظر ظاهری، ابعاد و جنس ساخته می شوند و در بازارهای داخلی خرید و فروش نورگیر حبابی به صورت قطعه های از پیش ساخته با شکل حبابی و همینطور شکل های دیگری از این نورگیرها مانند مخروطی، مستطیل و البته مربع، کمانی و گنبدی انجام می گیرد.

همچنین بخوانید!  اهمیت نور و نورگیر

هدف از فروش نورگیر حبابی و تولید نمونه های مختلفی از این سازه ها به دلیل بهینه کردن نوری است که از فضاهای اطراف ساختمان به داخل ساختمان وارد می شود و همچنین ایجاد سایه و ایزوله کردن دمای فضا مانند گل خانه ها استفاده می شود.

قیمت نورگیر آماده

نورگیر های آماده نوعی سقف کاذب هستند که با اندازه های اساندارد تولید می شوند برای بهره مندی از نور طبیعی طراحی شده اند. با این نورگیرها می توان در وقت وهزینه صرفه جوی کرد در سال های اخیر این نورگیرها جایگزین شیشه شده اند و در اغلب ساختمان ها نمونه ای از اشکال متنوع و مختلفی از نورگیر دیده می‌شود. قیمت نورگیرآماده به عوامل مختلفی بستگی دارد عبارت : متریال به کار رفت، ضخامت ورق ها، ابعاد محل نصب ، مدت زمان انجام پروژه. در ساخت، تعیین می‌شود.

قیمت نورگیر حبابی

قیمت انواع نورگیر به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی را در حال حاضر ندارد ما مجموعه پوشش ساز به دلیل تولید کننده و مجری انواع نورگیر مثل نورگیر حبابی سقف پاسیو و….. با قیمت تمام شده ، مناسب انجام میدهد.

خرید نورگیر حبابی

نورگیر حبابی یک گزینه عالی برای روشنایی طبیعی فضاهای داخلی است. این نورگیرها می توانند به بهبود کیفیت هوای داخلی و افزایش حس آرامش در فضا کمک کنند.نورگیر حبابی مزایای زیادی دارد،در هنگام خرید نورگیر حبابی، باید به چند نکات توجه کنید!

  • -اندازه و شکل فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید تا بتوانید نورگیر مناسب را انتخاب کنید.
  • -میزان نور مورد نیاز را تعیین کنید تا بتوانید ضخامت مناسب نورگیر را انتخاب کنید.
  • -بودجه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید نورگیر با قیمت مناسب را انتخاب کنید.
  • -شرایط آب و هوایی منطقه را بررسی کنید تا بتوانید نورگیر مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی منطقه را انتخاب کنید.
  • -از یک متخصص برای نصب نورگیر کمک بگیرید تا از ایمنی و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین بخوانید: انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب 

فروش نورگیر حبابی ارزان

این نمونه نورگیرها به طور کلی از دو بخش پایه و حباب ساخته شده اند. قسمت پایه این نورگیرهای پیش ساخته از جنس فایبر گلاس به صورت فشرده بوده و حباب این سازه ها از ورق هایی منعطف شده از جنس اکریلیک می باشد.

بنابراین تغییر در هر یک از این موارد می تواند قیمت این نورگیرهای حبابی را در نوسان قرار دهد، البته پیش نیازهای دیگری که در قیمت فروش نورگیر حبابی توانسته تاثیر گذار باشد شکل نورگیر است زیرا زیر سازی، زهکشی و همچنین ساخت شاسی هر یک از اشکال این نورگیرها می تواند با یکدیگر متفاوت بوده و قیمت نهایی استفاده از این محصول را در سطوح مختلفی قرار دهد.

فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب 

عرضه بهترین نورگیرهای حبابی

اگر به دنبال مرغوب ترین و زیباترین نورگیر حبابی هستید بهتر است بدانید این نورگیرها تنوع رنگ بالایی دارند و شما می توانید هماهنگ با رنگ ساختمان هر رنگی از این سازه ها را در اختیار بگیرید، توجه داشته باشید نورگیر هایی می توانند بهترین کارایی را داشته باشند که به عنوان یک عایق رطوبتی عمل کرده و قابلیت نصب ایزوگام را داشته باشند.

همچنین بخوانید!  بارانگیر برقی چیست؟

معمولا این سازه ها به دلیل ضخامتی که دارند می توانند ۳ تا ۵ برابر شیشه های معمولی به عنوان عایق حرارتی باشند و در ساختمان ها از اتلاف انرژی جلوگیری کنند، عرضه بسیاری از این نورگیرها به صورت سازه های پنجره دار هستند تا تهویه هوا امکان پذیر و به راحتی در هر فضایی قابل اجرا باشد.

جالب است بدانید نورگیر حبابی بر خلاف شیشه ها تحمل بار زیادی دارند به طوری که هر شخصی با اطمینان می تواند روی آن قرار بگیرد. قابل شستشو بوده و در اثر گذشت زمان شوره و جرم به خود نمی گیرد و از همه مهمتر اینکه در برابر نور خورشید هیچ گاه زرد و یا تغییر رنگ نخواهند داشت.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه خرید و نصب انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی با مشاورین ما در پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب 

سوالات متداول فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب

متریال به کار رفت، ضخامت ورق ها، ابعاد محل نصب ، مدت زمان انجام پروژه. در ساخت، تعیین می‌شود.
نور گیر حبابی نوعی سقف است که در آن بحث نورگیر بودن فضا و آب بندی آن بسیار حائز اهمیت است. معمولا برای پوشش نورگیر در ساختمان ها می توان از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی که در صنعت به آن کوپل گفته می شود به همراه ایزوگام استفاده کرد؛
بنابراین تغییر در هر یک از این موارد می تواند قیمت این نورگیرهای حبابی را در نوسان قرار دهد، البته پیش نیازهای دیگری که در قیمت فروش نورگیر حبابی توانسته تاثیر گذار باشد شکل نورگیر است زیرا زیر سازی، زهکشی و همچنین ساخت شاسی هر یک از اشکال این نورگیرها می تواند با یکدیگر متفاوت بوده و قیمت نهایی استفاده از این محصول را در سطوح مختلفی قرار دهد.
0/5 (0 Reviews)

2 دیدگاه برای “فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب”

  1. نصیری گفت:

    سلام میخواستم ببینم برای یک فضای تراس 55 متری چقدر هزینه خواهد داشت.

    1. nasiri گفت:

      با سلام و روز بخیر. لطفا با شماره تماس 09123389262 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام