معرفی باران گیر پلی کربنات

معرفی باران گیر پلی کربنات

بارانگیر پلی کربنات به عنوان یک سازه جدید در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. این پوشش خاص بر روی کنتور، پنجره و باربیکیو قرار می گیرد و باعث محافظت مناسب از آن می گردد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، جنس آن از پلی کربنات بوده و ساختار کلی آن از این ماده تشکیل شده است.

جنس این بارانگیر به گونه ای است که مانع از عبور نور نمی شود و به همین علت نور ساختمان شما را نیز کم نخواهدکرد. این در حالی است که بارانگیرهای قدیمی این مشکل را داشتند و اجازه عبور نور خورشید را نمی دادند.

خصوصیات ویژه بارانگیر پلی کربنات

نکته مهم درباره این سازه سبک بودن آن است که به همین علت از سایر موارد جدا می شود. در حال حاضر بخش زیادی از کسانی که به دنبال بارانگیر مناسب هستند این محصول را انتخاب می کنند. وظیفه اصلی بارانگیر پلی کربنات همانطور که از نام آن نیز مشخص است جلوگیری از ورود آب باران و برف به داخل خانه می باشد.

همچنین این ابزار می تواند از تابش مستقیم نور نیز جلوگیری کند و صدمات ناشی از آن را به حداقل ممکن برساند. در داخل بارانگیر پلی کربنات یک سیستم زهکشی فوق العاده ایجاد شده که با کمک آن صدای باران و تگرگ بسیار کم خواهد بود. معمولا در بارانگیرهای معمولی درهنگام بارش صداهای برخورد برای انسان اذیت کننده می باشد که در این مدل مسئله به طور جدی حل شده است.

با توجه به اینکه این سازه معمولا در ورودی ساختمان نصب می شود، به دلیل عبور نور مناسب آنجا را تاریک نخواهد کرد.

همچنین بخوانید!  اهمیت نور و نورگیر

اندازه کلاهک در این سازه تنوع زیادی دارد ولی بیشتر در سایز ۶۰ × ۶۰ سانتی متر دیده می شود. نمونه های ۶۰ × ۸۰ و ۶۰ × ۱۰۰ هم در شرایط مربوط به خود به کار می روند. در روزهای گرم تابستان این سازه یک ضدآفتاب فوق العاده خواهد بود.

همچنین در روزهای زمستان به عنوان یک ضدرطوبت عمل می کند و مانع از خیس شدن پنچره ها و کنتورها می گردد. خوشبختانه تنوع رنگی در بارانگیر پلی کربنات بسیار زیاد است و شخص می تواند بر اساس سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب نماید. در حال حاضر تعداد زیادی از کسانی که به دنبال بارانگیر خوب هستند این محصول را انتخاب می نمایند. به کار بردن نورگیر سقفی و نورگیر حبابی نیز می تواند تاثیرات مثبتی در خانه شما داشته باشد پس از آن غافل نباشید.

چند نکته جالب درباره بارانگیر پلی کربنات

پایه این سازه از جنس پلی آمید می باشد که به همین علت تا سال های سال بدون هیچگونه مشکلی پابرجا خواهد ماند. با توجه به سبکی این سازه می توان آن را به راحتی نصب کرد و زمان زیادی برای این موضوع لازم نخواهد بود.

شما می توانید چندین بارانگیر را به راحتی در کنار یکدیگر قرار دهید و به صورت یک زنجیره آن را ادامه دهید. با توجه به کیفیت بالای این محصول شما تا چندین سال آینده نیازی به خرید دوباره در این موضوع نخواهید داشت. در بین رنگ های مختلفی که این محصول دارد رنگ مشکی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

همچنین بخوانید!  قیمت نصب سقف پاسیو تهران

مقاومت بالای این سازه در برابر عوامل محیطی باعث محبوبیت آن شده و از هر لحاظ به آن برتری بخشیده است. تجربه نشان داده که حتی برخورد تگرگ نیز آسیبی به بارانگیر وارد نمی کند و به همان حالت اولیه خود باقی می ماند.

همچنین بخوانید: سقف پارکینگ

معرفی باران گیر پلی کربنات

نکته مثبت دیگری که باید به آن دقت نمود هزینه مناسب این سازه می باشد. اگر به دنبال تهیه بارانگیر ارزان قیمت هستید این مورد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. از آنجایی که شرایط اقتصادی برای همه افراد سخت شده، انتخاب گزینه های ارزان می تواند کمک زیادی به مردم بکند. همچنین بارانگیر پلی کربنات زیبایی خاصی به خانه شما می بخشد و از این لحاظ هم مفید خواهد بود. برای داخل خانه هم می توانید از سقف پاسیو و سقف حیات خلوت استفاده کنید که جذابیت محیط داخلی را چندین برابر خواهند کرد.

در حال حاضر تعداد زیادی از بارنگیرها به صورت روزانه به فروش می رسند. هر کدام از این محصولات از لحاظ کیفی قبل از عرضه کنترل می شوند. اگر می خواهید که پنجره های شما از شر باد،‌باران و برف در امان باشند حتما از بارانگیر پلی کربنات نهایت استفاده ممکن را ببرید. سما دوست عزیز می توانیداز صفحه تماس باما با کارشناسان پوشش ساز مشورت کنید امیدواریم که با کمک گرفتن از این مطالب بتوانید یک انتخاب درست و مطمئن انجام دهید. مسلما جدی گرفتن این توصیه ها باعث می شود که یک انتخاب حرفه ای و دقیق داشته باشید و از آن لذت ببرید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام