قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات

در این متن می خواهیم درباره سقف حیاط خلوت پلی کربنات و ویژگی ها و قیمت آنها، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. سقف های پلی کربنات یک نوع از سقف هایی هستند که در حیاط خلوت از آنها استفاده می شوند و جزو زیر مجموعه های پوشش های سقفی مخصوص حیاط خلوت ها هستند.

این سقف ها علاوه بر حیاط خلوت ها، در مکان های بسیار دیگری نیز به کار برده می شوند. قیمت این سقف ها بر اساس ویژگی هایی که دارند، تعیین می گردد. با ما همراه باشید تا در مورد سقف  پلی کربنات حیاط خلوت و قیمت های آن، توضیحاتی را برای شما بیان نماییم.

فاکتورهای قیمت گذاری سقف حیاط خلوت پلی کربنات

ورق پلی کربنات نوعی پلیمرمحبوب به دلیل داشتن لایه ی مقاوم UVدر مقابل اشعه ی ماورا بنفش مقاوم بوده به واسطه ی چند جدارگی تا حد زیادی عایق صوتی و حرارتی محسوب میشود.

قیمت نصب پلی کربنات به موارد زیادی بستگی دارد. مورد اول متراژ محل است طبعا قیمت سقف پلی کربنات به صورت متری محاسبه می شود.

1-اندازه نورگیر سقف حیاط خلوت

قیمت سقف های پلی کربناتی که در بازار ها به فروش می رسند، بر اساس فاکتور های مختلفی تعیین می گردند. اولین فاکتوری که این قیمت گذاری بر اساس آن انجام می گیرد، اندازه های آن می باشد.

پوشش سقف حیاط خلوت پلی کربنات که می خواهند برای یک مکان خاصی ساخته شوند، در ابتدا توسط کارشناسان مختلف، اندازه های آنها تخمین زده می شود و طراحی می شود. پس از تعیین کردن اندازه ها و مقدار فضایی که سقف پلی کربنات قرار است برای آن ساخته شود، قیمت نهایی با توجه به اندازه سقف و میزان مواد و محصولات و خرج هایی که برای آنها صرف می شود، تعیین می گردند. هر چه اندازه این سقف ها بیشتر و بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می رود.

2-مواد اولیه نورگیر سقف حیاط خلوت

دومین فاکتوری که در قیمت گذاری سقف پاسیو با پلی کربنات بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، نوع پوشش و مواد اولیه به کار رفته در آن است.

میزان قیمتی که سقف های پلی کربنات در مقایسه با پوشش های حبابی نورگیر دارند، به مقدار بسیار زیادی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

3-ضخامت ورقه پلی کربنات

همچنین، میزان ضخیم بودن ورق های پلی کربنات نیز، در گران بودن و یا ارزان بودن این سقف ها بسیار موثر هستند و نقش بسیار تعیین کننده ای را دارا می باشند.

به جز پوشش های پلی کربنات برای سقف های حیاط خلوت ها، پوشش های نورگیر متنوعی با قیمت های متفاوت نیز وجود دارند، اما ماده پلی کربنات به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های فرابنفش و تغییرات شیمیایی و فیزیکی، از کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، به سبب شفافیت خوب سقف های ساخته شده از پلی کربنات، این سقف ها جزو بهترین محصولات برای انتخاب نوع سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو خانه شما می باشد.

همچنین بخوانید!  انواع نورگیر سقفی برای مدل نورگیر خانه

4-اندازه فضا

ابعاد محیط و متراژ . ورق پلییکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذاری در قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات کربنات به صورت متراژ قیمت گذاری می شود.

5-طراحی و شکل

طرح های متفاوتی با ورق پلی کربنات اجرا می شود. هر چه میزان پیچیدگی طرح بیشتر باشد و یا در هنگام نصب دشواری ایجاد کند، قیمت ها هم کمی بیشتر می شود. در این مورد کار خیلی سلیقه ای است .

6-زمان پروژه

قیمت  اجرای سقف پلی کربنات نسبت درخواست مشتری  اگر  بخواهد کار در زمان کمتری انجام شود لازم است تا نیروی بیشتری برای آماده سازی سازه فعالیت کنند. چند برابر کردن نیروی ساخت موجب افزایش قیمت های نهایی می شود. اما در زمان تعیین شده عادی همیشه قیمت ها یکسان است و هزینه اضافی دریافت نمی شود.

همچنین بخوانید: اجرای سقف حیاط خلوت در تهران

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات 

دیگر فاکتور های تاثیرگذار در قیمت سقف پلی کربنات

قیمت سقف پاسیو با پوشش پلی کربنات برای استفاده در سقف حیاط خلوت، پشت بام، پارکینگ و موارد دیگر، به فاکتور های دیگری به جز فاکتور های اندازه و خصوصیات جنس پلی کربنات نیز بستگی دارد. از جمله این فاکتور ها می توان به نوع طراحی سقف پلی کربنات، چگونگی پرداخت هزینه، میزان و مقدار پشتیبانی و دیگر موارد اشاره نمود.

این فاکتور ها تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت گذاری های نورگیر سقفی می گذارند. همچنین این نوع از سقف ها به سبب آن که در صنعت های متفاوت کاربرد دارند، و در انواع ضخامت های چند جداره مثل ضخامت دو جداره موجود می باشند، در جهان بسیار پر فروش هستند.

میزان قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارا می باشد و ویژگی های خاصی که دارد، بسیار مناسب خواهد بود.

شما می توانید برای مشاهده قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات با مشاوران پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

در ادامه در راستای ویژگی های دیگر سقف های پلی کربنات و خصوصیاتی که سبب برتر بودن آن نسبت به دیگر جنس ها شده است، اطلاعاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

سقف حیاط خلوت ارزان

به دلیل نوسانات ارزی این روزا اجرای سقف حیاط خلوت ارزان گزیه  مناسبی برای  حیاط خلوت میباشد.مجموعه پوشش ساز تمام خدمات خود را با ارزان ترین قیمت مناسب اجرا میکنند.

همچنین بخوانید: سقف نورگیر پاسیو و حیاط خلوت در چند نوع طراحی و نصب می شود؟

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات 

ویژگی های سقف پاسیو پلی کربنات

یک سقف حیاط خلوت پلی کربنات دارای ویژگی های خاص و منحصر بفرد خود می باشد که آن را از دیگر انواع نورگیر متفاوت می سازد.

از جمله ویژگی های مهم سقف حیاط خلوت و نورگیرهای سقف پاسیو که از ورقه های پلی کربنات ساخته می شوند می توان به وزن کم نها اشاره کرد.

همچنین این سقف ها دارای شفافیت بالایی هستند و به همین سبب، نور خورشید را به میزان بسیار مناسبی به داخل پاسیو و اتاق های مشرف بر پاسیو انتقال می دهد و می توان از آنها، به عنوان یک مکان کاملا نورگیر استفاده نمود. میزان جریان نور از این نورگیرها به اندازه ای می باشد که از شدت جریان مستقیم نور جلوگیری می کند و نور مناسب محیط داخلی را منتقل می سازد.

این سقف ها مانع از ورود و انتقال اشعه فرابنفش به قسمت زیرین سقف حیاط خلوت می شوند. از این رو اشعات مضر به داخل منزل شما راه پیدا نمی کنند و هم چنین می توان در گلخانه ها نیز به همین منظور از پوشش سقف پلی کربنات استفاده کرد.

همچنین بخوانید!  طراحی و اجرای سقف کاذب حیاط خلوت

همچنین سقف های تشکیل شده از ماده پلی کربنات به سبب داشتن استحکام و مقاومت بسیار بالا، به آسانی شکسته نمی شود و تا دارای طول عمر بالایی خواهند بود که سالها سالم و قابل استفاده باقی می ماند. استفاده از این سقف ها برای حیاط خلوت خانه ها، یک انتخاب بسیار خوب و رایج در میان مردم است.

کلام آخر

همانطور که در بالا نیز بیان شد سقف پاسیو و حیاط خلوت را می توان با استفاده از مصالحح متفاوتی تهیه و اجرا کرد که از جمله مناسب ترین گزینه ها می توان به نوع پلی کربنات اشاره داشت. از انواع دیگر پوشش های نورگیر می توان به نورگیر حبابی به صورت دو جداره و یا بازشو نیز اشاره کرد.

هر یک از انواع نورگیر ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند متناسب با نوع نیاز شما در سازه و ساختمان بهترین کارکرد را از هر یک انتظار داشته باشید.

لازم به ذکر است استفاده از ورقه های پلی کربنات می تواند در سقف های زیادی کاربرد داشته باشد که از مهم ترین آنها می توان به سقف گلخانه، سقف پارکینگ، سقف حیاط خلوت، سقف استخر و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت.

با توجه به مواردی که گفته شد طبیعی است که قیمت هر یک از انواع نورگیر متفاوت از دیگری باشد. البته فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت نورگیر سقفی نیز در قیمت ها بی تاثیر نیستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خصوص انتخاب بهترین نوع نورگیر متناسب با کارکرد مورد نیاز خود با کارشناسان پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در راتباط باشید.

همچنین بخوانید: قانون پوشاندن سقف حیاط خلوت و پاسیو

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات 

سوالات کتداول قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات

۱-اندازه نورگیر سقف حیاط خلوت ۲-مواد اولیه نورگیر سقف حیاط خلوت ۳-ضخامت ورقه پلی کربنات ۴-اندازه فضا ۵-طراحی و شکل ۶-زمان پروژه
از جمله ویژگی های مهم سقف حیاط خلوت و نورگیرهای سقف پاسیو که از ورقه های پلی کربنات ساخته می شوند می توان به وزن کم نها اشاره کرد. همچنین این سقف ها دارای شفافیت بالایی هستند و به همین سبب، نور خورشید را به میزان بسیار مناسبی به داخل پاسیو و اتاق های مشرف بر پاسیو انتقال می دهد و می توان از آنها، به عنوان یک مکان کاملا نورگیر استفاده نمود. میزان جریان نور از این نورگیرها به اندازه ای می باشد که از شدت جریان مستقیم نور جلوگیری می کند و نور مناسب محیط داخلی را منتقل می سازد. این سقف ها مانع از ورود و انتقال اشعه فرابنفش به قسمت زیرین سقف حیاط خلوت می شوند. از این رو اشعات مضر به داخل منزل شما راه پیدا نمی کنند و هم چنین می توان در گلخانه ها نیز به همین منظور از پوشش سقف پلی کربنات استفاده کرد. همچنین سقف های تشکیل شده از ماده پلی کربنات به سبب داشتن استحکام و مقاومت بسیار بالا، به آسانی شکسته نمی شود و تا دارای طول عمر بالایی خواهند بود که سالها سالم و قابل استفاده باقی می ماند. استفاده از این سقف ها برای حیاط خلوت خانه ها، یک انتخاب بسیار خوب و رایج در میان مردم است.
4/5 (3 Reviews)

2 دیدگاه برای “قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات”

  1. غلامرضا پویان گفت:

    درود برشما
    سه مورد داریم لطفا پیشنهاد قیمت لطف کنید.
    1–پوشش حیاط خلوت 3*2متر با پلی کربنات 10 میلیمتر چقدر هزینه برمیدارد؟
    2–داخل پارکینگ فضایی را میخواهیم با ورق پلی کربنات با ضحامت 10 میلیمتر بصورت پارتیشن جدا کنیم بطول 1.20 +2.70 و ارتفاع 2.20البته درب هم میخواهد از ورق پلی کربنات چقدر هزینه دارد؟
    3–سومین مورد در جوار خرپشته بام که سقف دارد بطول 2*1.60+2.60بارتفاع 2.00متر البته در هم از جنس پلی کربنات چقدر هزینه دارد؟
    ممنون میشوم پاسخ بفرمایید.تلفن 09102105957

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر لطف بفرمایید از طریق شماره: 09032004702 با کارشناسان ما در ارتباط باشید ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام