سقف پاسیو طبقه اول

سقف پاسیو طبقه اول

امروزه شاهد محبوب شدن و استفاده‌ی بیشتر از خانه‌هایی هستیم که به اشکال مختلف دارای سقف باز هستند، خانه‌هایی که به همین علت نیازمند پیکیربندی حرفه‌ای سقف به دست متخصصان کارکشته می‌باشند. در این نوع از مکان‌های مسکونی استفاده از سقف پاسیو، سقف حیات خلوت، نورگیر سقفی و نورگیر حبابی بسیار مرسوم می‌باشد. اما سقف پاسیو چیست؟ سقف پاسیو طبقه اول چیست؟ نورگیر سقفی چه استفاده‌ای دارد؟ چطور نورگیر حبابی را نصب کنیم؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا مفهوم این موارد به شما توضیح دهیم تا بتوانید به صورت حرفه‌ای و البته ساده‌تری انتخاب خود را انجام دهید.

سقف پاسیو چیست؟

وظیفه‌ی اصلی پاسیو برای نورگیری محیط‌های داخلی می‌باشد که به صورت مستقیم مورد تابش نور خورشید قرار نمی‌گیرند، این نوع از نورگیر بیشتر اوقات برای فضاهای بسته و محیط‌های داخلی استفاده می‌شود. البته از این فضا برای زیباسازی خانه نیز استفاده می‌شود و کاربرد زیادی دارد. برخلاف اینکه کلمه‌ی پاسیو به نحوی یادآور معماری‌های غربی می‌باشد اما از گذشته ایرانیان استفاده‌ی زیادی از این نوع از نورگیر‌ها داشتند. سقف پاسیو و سقف حیات خلوت استفاده‌های بسیار متفاوت، جذاب و خاصی دارند که می‌توان به صورت کامل نورپردازی یک خانه را دچار تغییرات کلی کرد.

استفاده سقف پاسیو طبقه اول

استفاده از سقف پاسیوم طبقه‌ی اول بسیار متفاوت است و از پوشش‌های مختلفی برای پیاده‌سازی آن استفاده می‌شود. پوشش پلی کربنات و حبابی نورگیر از جمله این پوشش ها بوده که در صنایع مختلف دارای کاربردهای زیادی هستند. از این نورگیر ها علاوه بر تامین نور فضای پاسیو برای نورگیری مکان های زیر نیز استفاده می کنند:

• استخر

• وید مراکز تجاری

• پارکینگ ها

• گلخانه ها

نورگیر طبقه اول

نورگیر طبقه اول را با طلق فایبر گلاس طراهی وساخته می شود، زیرا با این کار هم زیبایی خاصی به نمای آن داده ایم،نور فضا حفظ شده و هم فضایی کاملا امن و دنج فراهم کرده ایم. زیرا این نورگیرها را می توان کاملاً آبندی و ایزوگام کرد تا از نفوذ گرد و غبار، سرما و گرما و سایر آلودگی های صوتی و فضولات پرندگان در امان نگاه داشت. همچنین با تعبیه سیستم بازشو روی نورگیرهای سقفی امکان دسترسی به فضای بالای آنها (برای نظافت) و تهویه و تبادل جریان هوا به آسانی میسر می گردد. این نورگیرها روی سازه های فلزی (پروفیل)قرار گرفته و با اتصالات مخصوص نصب می گردند.

انواع سقف پاسیو طبقه اول

سقف پاسیو مدتی است در بسیاری از آپارتمان ها ساخته می شود تا به نوعی فضای برای تحویه هوا است این نوع نورگیر هارا با متریال و روش های گوناگونی طراحی و اجرا می کنند.

  • -سقف پاسیو طبقه اول ثابت
  • -سقف پاسیو طبقه اول بازشو
  • -سقف پاسیو طبقه اول بازشوی کشویی
  • -سقف پاسیو طبقه اول با ورق پلی کربنات
  • -سقف پاسیو طبقه اول فایبر گلاس
  • و…. .
همچنین بخوانید!  انواع ضخامت شیشه سکوریت

همچنین بخوانید: پوشش سقف حیات خلوت نور گیر حبابی

سقف پاسیو طبقه اول

همچنین بخوانید:سقف ریلی استخر

مزایای خاص نورگیر و پاسیو سقفی

سقف پاسیوی که توسط مجموعه‌ی ما به شما ارائه داده می‌شود دارای مزیت‌های بسیاری نسبت به رقبا می‌باشد، چرا که از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده و باعث می‌شود نورگیر‌ها دوام، استحکام و عمر بسیار زیادتری داشته باشند و همچنین برخلاف بعضی از نورگیر‌ها برای تمامی فصول و شرایط مناسب هستند. از مزیت‌های دیگر این نورگیر‌ها می‌توان اشاره کرد:

  • • استفاده از سقف پاسیو برای طبقات همکف مزیت های فراوانی دارد که می‌توان برای مثال به عنوان عایق مناسبی در برابر حرارت و صدا از آن استفاده کرد و همچنین این قابلیت را دارند تا پنج برابر شیشه صداهای مزاحم را دفع کنند. همچنین سازندگان برای استفاده بیشتر از عایق بودن این نورگیر‌ها آن‌ها را در مدل های دوجداره نیز تولید می‌کنند.
  • • سقف‌های نورگیر و پاسیو بخاطر استفاده از ورق های بسیار با کیفیت پلی کربنات دارای وزن بسیار کمی هستند که همین سبک بودن آن‌ها از مهم ترین ویژگی های سقف حیاط خلوت به شمار می رود.
  • • یکی از نکاتی که در ساخت این نوع از نورگیر‌ها رعایت می‌شود، استفاده از انواع ورق های اکریلیک در هنگام راه اندازی سقف پاسیو طبقه اول است؛ کاری که باعث می‌شود تا رنگ و جلای نورگیر‌هایی مثل پاسیو سقفی در هنگام پولیش شدن دوباره به حالت اولیه باز گردد و نیازی به تمیز کاری نباشد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند.
  • • همچنین اگر که به استفاده از نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف حیات خلوت و سقف پاسیو علاقه‌مند هستید با مراجعه به بخش خرید وبسایت ما اقدام کنید.

سقف پاسیو ارزان

مجموعه پوشش ساز به دلیل مشکلات اقتصادی فعلی تمام خدمات خود را با قیمتی مناسب نسبت به شرایط متقاضیان متریال مورد نیاز سقف پاسیو را در ارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه میدهد.

پاسیو در چه منازلی طراحی می‌شود؟

نورگیری خانه به هر صورتی که امکان‌پذیر باشد یک نکته‌ی مثبت می‌‌باشد، اما نقاطی از خانه وجود دارند که بر اساس نقشه بهترین نورگیری را خواهند داشت و در طول روز شما نیازی به نور غیرطبیعی نخواهید داشت. بخش‌هایی که بیشتر اوقات مورد استفاده قرار می‌گیرند، بخش‌های پشتی و همچنین بالای خانه هستند که مورد تابش مستقیم نور قرار دارند و همچنین دید کلی به محیط خانه دارند تا نور را به خوبی پخش کنند. در برخی از منازل، بخش پشتی خانه را به نورگیر اختصاص می‌دهند و ممکن است فضایی برای پرورش گیاهان و حتی درخت میوه باشد.

بر خلاف اینکه در خانه‌های آپارتمانی نیاز برای استفاده از پاسیو بیشتر دیده می‌شود، حتی در یک خانه یک طبقه نیز طراحی پاسیو می‌تواند بسیار مفید باشد. استفاده از پاسیو به علاوه‌ی نورگیری سبب افزایش زیبایی خانه نیز می‌شود که بسیار عالی است. به صورت معمول مکان‌هایی که به پاسیو نصب شده‌اند، به علت داشتن نور کافی و منابع طبیعی از این قبیل مکان مناسبی برای پرورش انواع گل و گیاه‌های خانگی هستند.

همچنین بخوانید!  انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

عکس پاسیو 
سقف نورگیر پاسیو

ممنون که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم که نکات مورد نیاز و حائز اهمیت شما را به صورت مختصر و گویا گفته باشیم و چیزی را از قلم نیانداخته باشیم. اگر که به اجناس با کیفیت، پر دوام و البته خاص و حرفه‌ای علاقه‌مندمی توانید از صفحه تماس باما با کارشناسان  پوشش ساز در ارتباط باشید و اقدام به خرید انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف حیات خلوت و سقف پاسیو کنید. تیم ما تمام سعی خود را برای ارائه‌ی بهترین کیفیت و پشتیبانی با هزینه‌ای حساب شده دارد.

سوالات متداول سقف پاسیو طبقه اول

از پاسیو طبقه اول بیشتر اوقات برای فضاهای بسته و محیط‌های داخلی استفاده می‌شود. البته از این فضا برای زیباسازی خانه نیز استفاده می‌شود و کاربرد زیادی دارد.
سقف پاسیو طبقه اول ثابت -سقف پاسیو طبقه اول بازشو -سقف پاسیو طبقه اول بازشوی کشویی -سقف پاسیو طبقه اول با ورق پلی کربنات -سقف پاسیو طبقه اول فایبر گلاس
• استخر • وید مراکز تجاری • پارکینگ ها • گلخانه ها
• استفاده از سقف پاسیو برای طبقات همکف مزیت های فراوانی دارد که می‌توان برای مثال به عنوان عایق مناسبی در برابر حرارت و صدا از آن استفاده کرد و همچنین این قابلیت را دارند تا پنج برابر شیشه صداهای مزاحم را دفع کنند. همچنین سازندگان برای استفاده بیشتر از عایق بودن این نورگیر‌ها آن‌ها را در مدل های دوجداره نیز تولید می‌کنند. • سقف‌های نورگیر و پاسیو بخاطر استفاده از ورق های بسیار با کیفیت پلی کربنات دارای وزن بسیار کمی هستند که همین سبک بودن آن‌ها از مهم ترین ویژگی های سقف حیاط خلوت به شمار می رود. • یکی از نکاتی که در ساخت این نوع از نورگیر‌ها رعایت می‌شود، استفاده از انواع ورق های اکریلیک در هنگام راه اندازی سقف پاسیو طبقه اول است؛ کاری که باعث می‌شود تا رنگ و جلای نورگیر‌هایی مثل پاسیو سقفی در هنگام پولیش شدن دوباره به حالت اولیه باز گردد و نیازی به تمیز کاری نباشد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند. • همچنین اگر که به استفاده از نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف حیات خلوت و سقف پاسیو علاقه‌مند هستید با مراجعه به بخش خرید وبسایت ما اقدام کنید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام