قیمت سایبان پنجره باران گیر

قیمت سایبان پنجره باران گیر

سایبان پنجره یکی از سازه هایی است که معمولا در شهرهای گرمسیر یا بارانی از آن استفاده می کنند. در واقع این محصول باعث کمتر شدن تابش خورشید به داخل خانه می شود و اشعه مضر خورشید را کنترل خواهد کرد. همنیطور در روزهای بارانی و برفی از ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند. سایبان در مکان های مختلفی مانند پنجره و ورودی درها نصب می شود تا بتواند عوامل مزاحم را از بین ببرد. در این مقاله قصد داریم که بیشتر با بارانگیر یا همان سایبان پنجره آشنایی پیدا کنیم. در حال حاضر قیمت بارانگیر پنجره نیز به مقدار خوبی رسیده و امکان خرید و فروش برای آن فراهم است.

قیمت سایبان پنجره باران گیر

کاربردهای متنوع سایبان پنجره بارانگیر

شاید در نگاه اول فکر کنید که کاربرد بارانگیر فقط برای آفتاب و باران باشد. این در حالی است که این سازه کاربردهای فراوانی دارد که این موارد فقط بخش کوچکی از آن محسوب می گردند. یکی از این نقش های مهم، خنک سازی هوا در طول فصل تابستان می باشد. از آنجایی که در تابستان تابش نور خورشید به صورت عمود است، گرمای ناشی از آن هم بیشتر خواهد بود.

زمانی که شما از یک سایبان استفاده می کنید، نور مستقیم خورشید در داخل خانه کم می شود. در نتیجه هوای خانه خنک تر است و می توانید به راحتی در محیط آرام و خنک استراحت کنید. یکی دیگر از کارکردهای خاص بارانگیر، اجازه ندادن به گرد و خاک برای ورود به خانه است. چنانچه شما در ورودی خانه یا پنجره ها سایبان نصب کنید،‌ مقدار گرد و خاک ورودی به خانه شما کمتر می شود. در این حالت شما آسایش بیشتری نیز خواهید داشت و نیازی به گردگیری مرتب در خانه نخواهد بود.

همچنین بخوانید!  سقف پاسیو متحرک

مورد بعدی که باید به آن دقت کنید زیباسازی محیط خانه می باشد. اگر شما بارانگیر را در یک موقعیت مناسب نصب کنید تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی خانه خواهد گذاشت و آن را خاص می کند. در حال حاظر طراحی های مختلفی برای بارانگیر ایجاد شده که همین مورد دست شما را برای انتخاب نهایی باز می گذارد.

همانطور که می دانید تابش خورشید باعث از بین رفتن رنگ در و پنجره ها و سایر وسایل نیز می شود. چنانچه شما یک سایبان خوب نصب کنید این مسئله نیز برایتان پیش نخواهد آمد.

برای اینکه فضای داخلی خانه بهتر شود، به شما توصیه می کنیم که از نورگیر سقفی و نورگیر حبابی نیز بهره ببرید. در صورتی که همه این موارد را در کنار هم به کار ببرید، قطعا از نتیجه ایجاد شده شگفت زده خواهید شد. برای اینکه این سازه ها بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند حتما به سراغ شرکت ها و برندهای معتبر در این زمینه بروید.

همچنین بخوانید: فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب

انواع سایبان پنجره بارانگیر

به صورت کلی سایبان ها به دو شکل ثابت و متحرک ساخته می شوند. همانطورکه از نام آن ها مشخص است در سایبان ثابت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد و پس از نصب به صورت ثابت باقی می ماند. در سایبان متحرک شما می توانید قسمت کلاهک بارانگیر را باز کنید یا اینکه آن را ببندید. در زمان های بارش و تابش آفتاب می توانید بارانگیر را باز کنید و در هنگامی که به آن نیاز ندارید آن را ببندید. سایبان متحرک به دو شکل تاشو و کشویی به بازار عرضه شده است. سایبان کشویی همانند یک کشو عمل می کند و با فشار دست شما به جهت دلخواهتان جابجا می گردد.

همچنین بخوانید!  متریال های جدید برای پوشش سقف

بارانگیر تاشو نیز به راحتی تا می شود و در زمان هایی که آن را لازم ندارید بسته خواهد شد. بارانگیرها از لحاظ سایز هم بسیار متنوع هستند که در هنگام خرید باید به این موضوع دقت کرد.

همچنین بخوانید: خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

قیمت سایبان پنجره باران گیر

در ابتدا اندازه قسمت مورد نظر خود را با متر مشخص کنید و سپس برای سفارش سایبان بارانگیر اقدام نمایید. معمولا کسانی که به دنبال بارانگیر هستند برای داخل خانه نیز برنامه های خاص خود را دارند. در سال های اخیر استفاده از سقف پاسیو و سقف حیات خلوت نیز به صورت همه گیر درآمده است.

تمامی این سازه ها از لحاظ کیفی در بهترین شرایط ممکن تولید می شوند و رضایت مشتریان خویش را به دست می آورند. با توجه به موارد گفته شده همواره به دنبال بهترین محصولات بازار باشید. اگر می خواهید که آسایش و رفاه بیشتری را در خانه تجربه کنید، بدون شک سایبان بارانگیر می تواند کمک زیادی به شما بکند. امیدواریم که با استفاده از این مطالب بتوانید بهترین انتخاب را برای خود و خانه تان انجام دهید و سالیان سال با خوبی و خوشی در آن زندگی کنید. فقط کافیسا از صفحه تماس باما  با کارشناسان پوشش ساز در ارتباط باشید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام