پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی

پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی

سقف حیاط خلوت یکی از ساز هایی است که معمولا در اکثر ساختمان ها نصب می شود. این سازه انواع مختلفی دارد و در طرح ها و اندازه های متفاوتی تولید می شود. نورگیر حبابی یکی از این موارد که علاوه بر استحکام و دوام بالایی که دارد، ظاهر زیبایی نیز در آن دیده می شود. به صورت کلی نورگیر حبابی دارای یک ساختار مدرن است و جزو جدیدترین پوشش ها در زمینه سقف حیاط خلوت محسوب می شود.

مشخصات کامل نورگیر حبابی

نورگیر حبابی از بهترین سازه هایی است که می توانید آن را در خانه خود داشته باشید. این سازه می تواند بیشترین میزان نور را به درون خانه بیاورد که از این لحاظ اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر شما نگاهی به این سازه بیندازید،‌ متوجه خواهید شد که آن از دو بخش مجزای پایه و حباب ساخته شده است. همانطور که از نام این سازه مشخص است، شکل ظاهری آن شباهت زیادی به حباب دارد که همین مورد نیز علت نام گذاری آن بوده است. این شکل حبابی سبب می شود که میزان نورگیر نیز به طرز فوق العاده ای افزایش پیدا کند که این مورد در نوع خود فوق العاده خواهد بود.

معمولا قسمت حباب این سازه از ورق پلکسی گلاس ساخته می شود که همین امر باعث افزایش کیفیت و دوام آن شده است. نکته جالب درباره نورگیر حبابی این است که می توان آن را به رنگ های مختلفی تولید کرد. در واقع فرد با توجه به سلیقه شخصی خود می تواند این سازه را ایجاد کرده و از آن نهایت استفاده ممکن را ببرد. نورگیر حبابی را می توان در بخش های مختلفی به کار برد ولی استفاده از آن به عنوان سقف حیاط خلوت بیش از هر چیز دیگری رونق دارد.

همچنین بخوانید!  جزئیات نورگیر

معمولا بر روی نورگیر یک قسمت باز شونده هم تعبیه می شود که می توان با استفاده از آن تهویه خانه را به خوبی انجام داد. شما می توانید این سازه را به دو شکل براق یا مات نیز تهیه کنید که این مورد نیز دقیقا بر اساس سلیقه شخصی خودتان اتفاق می افتد. قسمت بازشونده در نورگیر حبابی نهایتا تا ۴۵ درجه باز می شود که همین مقدار برای انجام تهویه مناسب خواهد بود. حال که به اهمیت نورگیر سقفی به عنوان سقف حیاط خلوت پی بردید، بهتر است که برای خرید و اجرای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

همچنین بخوانید: نورگیر سقفی دفتر کار

پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی

مزایای ویژه نورگیر حبابی

امروزه استفاده از نورگیر حبابی به عنوان سقف پاسیو نیز بسیار رایج شده است و می توان نمونه های زیادی از آن را مشاهده کرد. اگر می خواهید که شما هم از این شرایط ممکن به نفع خود استفاده کنید، بهتر است که برای اجرای نورگیر سقفی دست به کار شوید. معمولا در داخل یک واحد مسکونی، ساکنین طبقه اول بیشترین درخواست را برای نورگیر حیاط خلوت را دارند زیرا نور کمتری به آن ها می رسد. خوشبختانه هر چقدر که به جلو حرکت می کنیم، وزن این سازه نیز به نسبت به نمونه های قبلی کمتر می شود که این مورد جای خوشحالی زیادی دارد. بد نیست بدانید که نورگیر حبابی عایق صدا و حرارت بسیار خوبی است و مانع از دست رفتن انرژی خواهد شد.

این موضوع به خصوص در ساختمان هایی که دارای چند واحد مسکونی هستند اهمیت دارد. سقف حیاط خلوت مانع ورود گرد و خاک و آلودگی ها به درون ساختمان می شود که از این لحاظ بسیار مفید خواهد بود.

همچنین بخوانید!  برسی نورگیر سقفی پذیرایی

با یک نگاه ساده می توان به این نکته پی برد که استفاده از نورگیر حبابی می تواند تمامی این مزایا را به صورت همزمان در اختیار شما قرار دهد. در حال حاضر این محصول معمولا در دو جنس پلی کربنات و پلکسی گلس ساخته می شود که هر کدام از آ‌ن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. اگر شما می خواهید که بهترین شرایط ممکن را برای ساختمان خود ایجاد کنید، حتما برای نصب سقف حیات خلوت برنامه ریزی درستی داشته باشید.

همچنین بخوانید:پوشش سقف نورگیر حبابی

پوشش سقف حیاط خلوت نورگیر حبابی

سخن پایانی
تمامی بررسی هایی که تا امروز انجام شده است نشان می دهد که وجور نورگیر سقفی در داخل ساختمان های امروزی ضروری است. نورگیر حبابی یکی از مطرح ترین نوع این سقف های کاذب است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد در موارد مختلفی از آن استفاده می شود. با توجه به مزایای ویژه این سازه، به شما هم توصیه می کنیم که حتما آن را نصب کنید و از فواید خاص آن در داخل محیط ساختمانی بهره کافی را ببرید. شما

میتوانیدجهت اجرا انواع نورگیر سقف با شماره:  09123389262 تماس بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام