سقف حیاط خلوت برقی

سقف حیاط خلوت برقی

سقف حیاط خلوت برقی یکی از انواع سقف های نورگیر سقفی است که به خاطر داشتن قابلیت های کنترلی آن به کمک یک ریموت کنترل و گیرنده ای در سقف وجود دارد و همچنین به خاطر به کارگیری از قطعات پیشرفته الکترونیکی، به عنوان یک سقف نورگیر مدرن شناخته می شود. این نوع از سقف ها که امروزه روز به روز مورد استقبال قرار می گیرند، دارای سابقه حضور در حدود یک دهه در بازار ایران می باشد.

انواع سقف برای ساختمان سازی

‌همانطور که میدانید، سقف ها یکی از اجزای اصلی ساختمان ها، خانه ها و محیط های مختلف هستند که به عنوان یک پوشش ساختمانی شناخته می شوند. این پوشش های ساختمانی معمولا برای جلوگیری از نفوذ و ورود عوامل محیطی بیرونی نظیر تابش نور آفتاب، ریزش باران و برف، وزش باد و … ایجاد می شود.

سقف ها در ساختمان سازی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که می توانند بنا به نوع ساختاری که دارند، جنس آنها و …. تقسیم بندی شوند. از جمله انواع سقف ها می توان گفت:

  • سقف های شیب دار
  • سقف های دال بتنی
  • سقف های تیر-دال
  • سقف های طاق ضربی
  • پیش تنیده
  • سقف تیرچه بلوک
  • سقف های عرشه فولادی
  • سقف های سیاک
  • سقف های طاق ضربی
  • سقف های روفیکس
  • سقف های لانه زنبوری
  • سقف های کامپوزیتی

سقف حیاط خلوت

اگر شما در قسمتی از خانه و محل زندگی تان، فضای باز یا حیاط خلوت دارید و می خواهید با یک پوشش مناسب، آن را به فضای دلچسب و آزاد از محیط بیرون تبدیل کنید، می توانید از پوشش سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو که برای این کار ایجاد شده است، استفاده نمایید.

به طور کلی انواع مختلفی از پوشش های سقف برای این کار ساخته شده اند که می توان به سقف های پاسیو خانه حقیقی، سقف های پارچه ای، سقف های مشبک آلومینیومی و … اشاره نمود که به این نوع از سقف ها، سقف های حیاط خلوت گفته می شود.

در ادامه به معرفی بیشتر انواع این سقف ها که می تواند یک محیط مناسب داخلی برای ما ایجاد کند، می پردازیم.

همچنین بخوانید: خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

سقف حیاط خلوت برقی

انواع سقف متحرک حیاط خلوت

به طور کلی، سقف حیاط خلوت در کنار سقف های پاسیو از جمله سقف های نورگیری هستند که می توانند در محیط داخلی خانه اجرا شوند. این نوع از سقف ها دارای دو مدل می باشند که:

در نوع اول آنها پوشش نورگیر سقفی به صورت یک پوشش با ورق های پلی کربنات به عنوان سقف حیاط خلوت اجرایی می شود. این نوع روش مزیت های خاص خود را دارد که از جمله آنها می توان به نشکن بودن پوشش، رنگ شفاف و مقاومت در برابر اشعه های UV، عبور نور، قیمت مناسب و محبوبیت بالا اشاره نمود.

سقف حبابی یا نورگیر حبابی نوع دوم از انواع سقف حیاط خلوت برقی است که با توجه به وجود فایبر گلاس، می تواند عایق مناسبی برای گرما و سرما باشد. این نوع روش برای ایجاد یک سقف نورگیر می تواند سبب انتقال نور تا حدود 85 درصد بوده و تنوع رنگی بالایی داشته باشند.

همچنین بخوانید!  اهمیت نور و نورگیر

نوع دیگری از سقف های مدرن نیز در دنیای امروز وجود دارد که به نام سقف های برقی شناخته می شوند و امکانات به نسبت بیشتری برای تنظیم آن وجود دارد.

سقف کشویی حیاط خلوت

نورگیر ها امروزه بسیار پر استفاده شده است و در مکان های مختلف مثل سقف بالکن ، سقف روف گاردن به صورت کشویی و یک تکه و قابل سفارش است. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت درب پنجره های برقی نورگیر های سقفی نیز این قافله عقب نمانده است. و شما می توانید انواع نور گیر را به صورت برقی اجرا کنید.

 

همچنین بخوانید: انواع نورگیر ریلی و متحرک

سقف حیاط خلوت برقی

نورگیر سقف حیاط خلوت برقی

نوع جدیدی از سقف حیاط خلوت برقی که می توان سابقه آن را تا یک دهه قبل در بازار ایران دانست، سقف هایی تحت عنوان سقف حیاط خلوت برقی می باشد که با تکنولوژی روز دنیا می تواند امکانات و قابلیت های بیشتری داشته باشد.

این نوع سقف پاسیو و حیاط خلوت برقی از دارای یک پوشش سقفی است که باید در محل مورد نظر نصب شود. روی این پوشش یک رسیور یا گیرنده وجود دارد که می تواند دریافت کننده امواج رادیویی باشد. در کنار این نوع سقف حیاط خلوت برقی یک ریموت نیز وجود دارد که برای کنترل سقف های برقی استفاده می شود. این نوع از سقف ها با کمک رسیوری که دارند، می توانند دستوراتی که از سوی فرد توسط ریموت (دستی و چند کاناله) ارسال می شود را دریافت کرده و آنها را انجام دهند.

ویژگی های سقف حیاط خلوت برقی

اگر بخواهیم به معرفی سقف حیاط خلوت برقی به طور دقیق تر بپردازیم باید ابتدا با اجزای آن آشنا شویم که عبارتند از:

  • سازه به کار رفته در ایجاد یک چهارچوب نگهدارنده که از جنس پروفیل آلومینیوم است.
  • سقف حیاط خلوت که درون سازه آن قرار می گیرد.
  • قطعات متحرک سقف حیاط خلوت که شامل موتور محرک سقف، چرخ ها و ریل ها می باشد.
  • قطعات ریموت و گیرنده

در مورد ویژگی سقف حیاط خلوت برقی همچنین باید گفت:

  • چهارچوب و ساختار به کار رفته در سقف حیاط خلوت از جنس پروفیل آلومینیوم بوده و به راحتی در اثر عوامل محیطی زنگ نمی زند.
  • سقف های حیاط خلوت به خاطر جنس مرغوبی که دارند، طول عمر بالایی داشته و مقاومت بیشتری دارند.
  • این نوع از سقف های حیاط خلوت که به سقف های حیاط خلوت برقی مشهور هستند، وزن پایینی دارند.
  • معمولا چرخ های استفاده شده در سقف های محرک برقی از جنس پلی کربنات می باشد که می تواند به راحتی پیاده سازی شده و قیمت مناسبی داشته باشد.
  • سقف های حیاط خلوت برقی معمولا دارای ساختار های مربعی، مستطیلی با ریل های موازی در طرفین آن می باشد.
  • نحوه کارکرد این نوع از سقف ها مبتنی بر نیروی الکتریکی و امواج رادیویی است که باعث می شود تا به کمک این عوامل، بتوانید تنها با استفاده از یک ریموت کنترل، سقف حیاط خلوت را به حرکت در آورده و گستردگی، باز و بسته بودن و وضعیت آن را کنترل کنید.

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

قیمت سقف حیاط خلوت متحرک به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل تعیین کننده قیمت سقف متحرک می باشد.
کارشناسان پوشش ساز قبل از نصب از محل دیدن میکنند و متریال متراژی را قابل از نصب برسی مکنند.
دومین عامل قیمت گذاری سقف برقی علاوه بر میزان استفاده از قطعات؛ نوع پوششی است که شما برای سقف خود انتخاب می‌کنید که این پوشش شیشه‌ای، پلی کربنات یا پارچه‌ای باشد هزینه هر کدام از آنها متفاوت است. این سقف‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام از اینها زمان وکار بیشتر دلیل افزایش و کاهش قیمت سقف متحرک حیاط اینکه زمان و هزینه و ابزارهای خاص خود را دارد در کاهش و یا افزایش قیمت سقف برقی حیاط خلوت تاثیر زیادی دارد.

همچنین بخوانید!  تعمیر نورگیر سقفی همراه با ذکر نکات مهم در این باره

همچنین بخوانید: عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت برقی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

عوامل مختلفی باعث می شود تا هزینه ساخت سقف حیاط خلوت افزایش یا کاهش یابد. از جمله این عوامل می توان به چند مورد مهم اشاره نمود:

  1.  متریال: متریال قابل استفاده در سقف حیاط خلوت
  2.  برقی یا دستی بودن
  3.  متراژ سقف
  4.  لوازم و تجهیزات و همچنین یراق آلات
  5.  رنگ و طرح مورد نظر

شما می توانید برای سفارش انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی متناسب با سازه و ساختمان خود ببا کارشناسان ما در پوشش ساز در ارتباط باشید و از به روزترین قیمت ها مطلع شوید. با ما از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید.

سوالات متداول سقف حیاط خلوت برقی

کارشناسان پوشش ساز قبل از نصب از محل دیدن میکنند و متریال متراژی را قابل از نصب برسی مکنند. دومین عامل قیمت گذاری سقف متحرک علاوه بر میزان استفاده از قطعات؛ نوع پوششی است که شما برای سقف خود انتخاب می‌کنید که این پوشش شیشه‌ای، پلی کربنات یا پارچه‌ای باشد هزینه هر کدام از آنها متفاوت است. این سقف‌ها دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام از اینها زمان وکار بیشتر دلیل افزایش و کاهش قیمت سقف متحرک حیاط اینکه زمان و هزینه و ابزارهای خاص خود را دارد در کاهش و یا افزایش قیمت سقف متحرک حیاط خلوت تاثیر زیادی دارد.
متریال: متریال قابل استفاده در سقف حیاط خلوت برقی یا دستی بودن متراژ سقف لوازم و تجهیزات و همچنین یراق آلات رنگ و طرح مورد نظر
در مورد ویژگی سقف حیاط خلوت برقی همچنین باید گفت: چهارچوب و ساختار به کار رفته در سقف حیاط خلوت از جنس پروفیل آلومینیوم بوده و به راحتی در اثر عوامل محیطی زنگ نمی زند. سقف های حیاط خلوت به خاطر جنس مرغوبی که دارند، طول عمر بالایی داشته و مقاومت بیشتری دارند. این نوع از سقف های حیاط خلوت که به سقف های حیاط خلوت برقی مشهور هستند، وزن پایینی دارند. معمولا چرخ های استفاده شده در سقف های محرک برقی از جنس پلی کربنات می باشد که می تواند به راحتی پیاده سازی شده و قیمت مناسبی داشته باشد. سقف های حیاط خلوت برقی معمولا دارای ساختار های مربعی، مستطیلی با ریل های موازی در طرفین آن می باشد. نحوه کارکرد این نوع از سقف ها مبتنی بر نیروی الکتریکی و امواج رادیویی است که باعث می شود تا به کمک این عوامل، بتوانید تنها با استفاده از یک ریموت کنترل، سقف حیاط خلوت را به حرکت در آورده و گستردگی، باز و بسته بودن و وضعیت آن را کنترل کنی
0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام