انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

برای بهره مندی از یک پوشش سقفی در کنار استفاده از نور طبیعی، تهیه نورگیر حبابی می تواند بهترین مورد برای نصب در مکان های مختلف موردنظر باشد، کاربرد و ویژگی های مهم این محصول در ادامه مورد واکاوی قرار می گیرد.

نورگیر حبابی چیست؟

صرفا بسیاری از مکان های تولیدی و گلخانه ای برای کاهش مصرف انرژی برقی و روند مناسب برای فعالیت کاری و یا تفریحی خود از نورگیر حبابی برای پوشش دهی سقف مکان استفاده می کنند.

این محصول دارای یک سقف پلاستیکی شفاف می باشد که با پایه های دارای تراکم بالا، به سازه های سقفی مکان مورد نظر اتصال یافته و می توانند انعکاس نور خورشید را به راحتی در فضای بسته مزبور، امکان انجام پذیر نمایند. نورگیر حبابی با داشتن انواع مختلف طرح و مدل در اشکال هندسی مربع، مستطیل، دایره و گنبدی شکل، امکان انتخاب را برای متقاضیان این محصول با بهترین شرایط ایجاد می کند که به وجود آورنده این شرایط بهره گیری تولید کنندگان از فناوری های جدید در زمینه صنعت می باشند.

انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

نورگیر حبابی در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

بسیاری از مکان های تفریحی، کاری و حتی آموزشی، به دلیل کاهش مصرف برق جهت استفاده از انواع لامپ و روشنایی های صنعتی، سقف مکان را با نورگیر حبابی، مسقف می نمایند.

این محصول با اعمال مدل های مختلف و رنگ های گوناگون، امکان نصب را برای سقف مکان های تک طبقه و یا برج های بسیار بلند فراهم می کنند.

صرفا گلخانه های درون و برون شهری برای بهره گیری از نور طبیعی در طول روز و همچنین رشد بهتر گیاه و محصولات کشت شده، از نوع ویژه نورگیر حبابی مخصوص گلخانه، بهره می برند که در برابر اشعه های مضر خورشیدی، مقاومت عالی را ارائه می دهند.

بسیاری از استخرهای سرپوشیده نیز با استفاده از نورگیر مورد نظر در نوع مات، امکان انعکاس نور را در فضای داخلی استخر فراهم می کند. وجود رطوبت بالا در این فضا، الزام به انتخاب و نصب مدل ویژه ای از محصول که در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارند را اعمال می کند.

صرفا سقف سالن های ورزشی، سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو از معمول ترین مکان ها برای نصب این محصول می باشد که می تواند یک محوطه خصوصی را بدون امکان دید از بیرون محوطه برای افراد مورد نظر به وجود بیاورد.

همچنین بخوانید!  نکات مهم در تعویض حباب در نورگیر حبابی

نورگیر حبابی ثابت

در بیان مدل های مختلف انواع این محصول، به تنوع مدل و طرح این محصول اشاره شد. از بین مدل های مختلف آن که تنوع شکل ظاهری و رنگی را دارا می باشند، نورگیر حبابی ثابت، بیشترین میزان مصرف را در بازار جهانی دارا می باشد.

این محصول با توجه به نصب یکباره، امکان جداسازی حباب های اعمال شده و همچنین پایه های آن برای تمیزکاری، شستشو و یا تعویض قسمتی از حباب ها را دارا نمی باشد و همین عامل می تواند مزیتی عالی برای نصب در مکان های بزرگ و خاص را اعمال کند.

سالن های بزرگ ورزشی، سقف گلخانه های بزرگ و عظیم، نیازمند نصب یک نورگیر حسابی محکم و بدون لق شدگی می باشد که انتخاب نوع ثابت این محصول، بهترین گزینه های انجام این امر است.

این محصول پس از نصب سازه های اسکلتی آن و عایق گیری کردن توسط ایزوگام های مخصوص، از نصب مستحکمی برخوردار می باشد که سالیان سال، طول عمر مصرفی را بدون نیاز به تعمیر دارا خواهد بود.

انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

نورگیر حبابی متحرک برقی هوشمند

یا توجه به سطح ارتقای تکنولوژی در عرصه تولید سقف های ثانویه، تولید نورگیر حبابی متحرک با قابلیت استفاده برقی و هوشمند، متقاضیان این محصول را با تردید جهت انتخاب مدل های جدید و قدیمی مواجه کرده است.

نورگیر سقفی در نوع برقی، ضمن اینکه دارای پایه ای ثابت و بدون تحرک بوده و نصب یکباره ای را دارا است، رویه آن با بهره مندی از قابلیت تحرک از راه دور، امکان باز و بسته شدن سقف حبابی را دارا می باشد.

به عبارتی دو قسمت متمایز برای این محصول اعمال شده است که قسمت رویی، کاملا تحت تاثیر خواست متقاضی، با کنترل از راه دور، باز و بسته می شود.این مورد برای جداسازی حباب ها جهت شستشو، تعویض و یا استفاده از هواگیری برای مکان های مورد نصب، بسیار مناسب می باشد.

سقف حیاط خلوت، از ابتدایی ترین مکان ها برای نصب این مدل از نورگیر می باشد که در صورت تمایل در روزهای آفتابی، امکان باز کردن لایه حبابی برای تعویض هوای حیاط و استفاده از هوای تازه را امکان پذیر می سازد.

همچنین بخوانید!  انواع سقف نورگیر پاسیو و حیاط خلوت در چند نوع طراحی و نصب می شوند؟

نورگیر حبابی فایبرگلاس

طبعا متریال هایی که برای تولید نورگیر موردنظر اعمال شده است، در دو جنس مختلف پلی کربنات و فایبرگلاس می باشند که عموما پایه این محصول به علت داشتن درجه تراکم بالا و نصب محکم به عنوان اسکلت محصول، از جنس فایبرگلاس طراحی شده است.

نورگیر حبابی فایبرگلاس با داشتن مزیت های فوق‌العاده به جهت سبکی وزن و اعمال نصب راحت به صورت مادام‌العمر، دارای ویژگی باز و بسته شدن نیز است. این محصول با داشتن قابلیت موردنظر و جنس متریالی بسیار عالی در برابر پلی کربنات، در نظرسنجی های ارائه شده، فیدبک مثبتی را از متقاضیان این محصول دریافت کرده است.

صرفا تنوع رنگ برای این نوع از نورگیر سقفی مانند سایر مدل ها وجود دارد اما به سبب قابلیت بازشو بودن آن، باید به موارد مختلفی در هنگام انتخاب و سفارش دادن توجه کرد تا ابعاد طولی و عرضی را متناسب با محیط مذکور و فعالیت آن محیط اعمال نماید.

قیمت نورگیر حبابی

برای بهره مندی از مدل های مختلف این محصول، توصیه می شود ابتدا از قیمت نورگیر حبابی اطلاع حاصل کرده و سپس متناسب با بودجه خریدی که دارا هستید، انتخاب مدل و کیفیت مذکور را به انجام برسانید.

فروش نورگیر حبابی با قیمت مناسب در مجموعه ما، همگام با ارائه بهترین کیفیت انجام می گیرد، لذا متقاضیان برای بهره مندی از کیفیت عالی و قیمت ویژه نورگیر سقفی حبابی، می توانند خرید خود را با مورد توجه قرار دادن محل نصب و اقدامات ویژه برای انتخاب مدل مناسب،به انجام برسانند.

قیمت های اعمال شده برای نوع ثابت این محصول با نوع هوشمند، می تواند دارای تفاوت های زیادی باشد که جدا از کاربرد محصول، متریال مصرفی و همچنین کیفیت ساخت آن‌ها، به عنوان ملاک اصلی قیمت گذاری شده اند.

انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

سخن پایانی

انتخاب مدل مناسب نورگیر برای سقف مکان با نوع فعالیت خاص، نیازمند توجه به موارد بیان شده در این مطلب می باشد که توصیه می کنیم برای خرید عالی و با صرفه، حتما از طریق شماره: ۰۹۰۳۲۰۰۴۷۰۲ با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره در یافت کنید.

0/5 (0 Reviews)

1 دیدگاه برای “انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام