سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

سقف کاذب حیاط خلوت یکی از ده ها نمونه سقف کاذب در بازار است که کاربرد زیادی در ساختمان سازی و زندگی آپارتمانی دارد. سقف کاذب در حقیقت یک سقف سبک است که به راحتی در  قسمت پاسیو خانه قابل نصب است. در ادامه به معرفی بیشتر سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران توسط تیم پوشش ساز می پردازیم.

تفاوت سقف کاذب ساختمانی و سقف های کاذب حیاط خلوت

سقف های کاذب ساختمانی معمولا کدر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. اما سقف حیاط خلوت معمولا شفاف است تا نور از آن عبور کند و روشنایی محیط خانه و حیاط خلوت را تامین نماید. سقف های کاذب ساختمانی معمولا دارای ضخامت زیادی هستند، در حالی که سقف های کاذب حیاط خلوت نازک تر و ظریف تر می باشند. طراحی سقف های کاذب ساختمانی یکنواخت بوده و تنوع زیادی ندارند، در حالی که سقف های کاذب حیاط خلوت دارای انواع و طرح های مختلفی می باشند.

همچنین بخوانید: قیمت نورگیر حبابی بازشو

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

ویژگی سقف حیاط خلوت با کیفیت

یک سقف کاذب مناسب باید از مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی برخوردار باشد. به این معنی که ضربه یا شستشو با مواد شیمیایی به آن آسیب نرساند. سقف های کاذب حیاط خلوت و سقف پاسیو با کیفیت، از ثبات رنگ بالایی برخوردارند و به سادگی و در مجاورت شرایط جوی، دچار تغییر رنگ نمی شوند. سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران همچنین یک سقف کاذب عایق است که از هدر رفت حرارت در فصول مختلف جلوگیری می نماید.

سقف های کاذب مناسب، باعث عدم ورود آب در هنگام بارندگی و یا حشرات موذی می شود. بنابراین به طور کلی می توان گفت که یک سقف حیاط خلوت کاذب خوب باید در شرایط مختلف تغییر نکرده و از ورود عوامل مختلف به داخل محیط حیاط خلوت جلوگیری نماید.

همچنین بخوانید!  نورگیر سقفی دفتر کار

انواع سقف کاذب برای حیاط خلوت

سقف کاذب های حیاط خلوت معمولا دارای نوع نورگیر سقفی ساده و نورگیر حبابی می باشند. یکی از این دو نوع، ورق پلی کربنات است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول مقاومتی معادل ۲۵۰ برابر شیشه دارد و نور خورشید به راحتی از آن عبور می کند. همچنین خاصیت نشکن بودن آن، محبوبیت این سقف را در بین عامه مردم بیشتر ساخته است.

اما سقف کاذب حبابی، نوع دیگری از سقف های کاذب حیاط خلوت است که بر پایه فایبر گلاس ساخته شده است. این محصول نیز تا حدود زیادی سبب عبور نور خورشید به داخل حیاط خلوت می شود. نورگیر حبابی، در واقع یک عایق مناسب گرما و سرما نیز به شمار می رود. اما مهمترین برتری این محصول نسبت به ورق بی کربنات، آب بند بودن کامل آن است.

طلق پلی کربنات،سقف حیاط خلوت

طلق پلی کربنات ، سقف حیاط خلوت دوجداره بودن این نورگیرها می تواند مختص به پایه یا حباب ویا هردوباشد. که باعث می شود تبادل حرارتی به حداقل مقدار ممکن کاهش یابد.در نتیجه مقوله صرفه جویی انرژی وجلوگیری از اتلاف دما خواهد بود.
برای احداث سقف پاسیو علاوه بر نورگیر های حبابی یا نورگیر های کوپل می توان از ورق پلی کربنات به صورت تخت یا قوسدار استفاده نمود.سقف پاسیو با طلق پلی

طلق پلی کربنات دارای چه مشخصاتی است؟

استحکام عالی تقریبا ۲۵۰ برابر بیشتر از شیشه،دو جداره یا سه جداره بودن،ترکیب ۲۴ رنگ اصلی،عبور نور تا ۹۵% بهداخل،قابلیت بازشو برای تردد بر روی سقف برای نظافت،دارای پوشش ضد یو وی برای جلوگیری از ورود اشعات مضر نور خورشید به داخل و جلوگیری ازتغییر رنگ ورق پلی کربنات می باشد.
پوشش پلی کربناتی دارای ضخامت های مختلف می باشد که بستگی با شرایط محیط و نیاز شما برای پوشش سقف پاسیو یا مکان های دیگر قابل تغییر است.موارد استفاده دیگر از ورق پلی کربنات را می توان برای احداث سقف گلخانه ها ،سقف استخر بازشو وید های تجاری و گنبد های نورگیر نام برد.

همچنین بخوانید!  پوشش انواع VOID به صورت قوسی، گنبدی و هرمی

همچنین بخوانید: طراحی و اجرای سقف کاذب حیاط خلوت

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

قیمت سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

تا به این جا می توان نتیجه گرفت که نصب سقف کاذب برای حیاط خلوت یک امر ضروری است که می توان فواید زیادی را به همراه داشته باشد. اما برای خرید سقف حیاط خلوت باید به کجا مراجعه کرد؟ سقف های کاذب معمولا از مصالح ساختمانی خاص به شمار می روند، در نتیجه باید برای خرید این محصول به مصالح فروشی ها و فروشگاه های عرضه این محصول مراجعه کرد.

شما می توانید برای خرید انواع سقف پاسیو و نورگیر و سقف حیاط خلوت شرق تهران با کارشناسان پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و مشاوره ای تخصصی در این زمینه دریافت نمایید.

نورگیرها داری ویزگی های خاص به خود هستند که می توانند در طراحی های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند. هم چنین ابعاد و اندازه در ساخت هر نورگیر متناسب با سازه و ساختمان موردنظر، متفاوت خواهد بود. از این رو می بایست کارشناسان این امر به بررسی سازه و ساختمان بپردازند و بهترین پیشنهادات را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

همچنین در انواع نورگیرها با توجه به ساختار و ویژگی ها می توان قیمت های متفاوتی را مشاهده نمود که در این صورت شما می توایند برای اطلاع از به روزترین قیمت نورگیر ها و سقف کاذب در شرق و غرب تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: قیمت نصب سقف پاسیو تهران

سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران 
3/5 (1 Review)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام