استفاده از نورگیر آماده و مزایای آن

استفاده از نورگیر آماده و مزایای آن

به طور کلی می توان گفت نورگیر آماده، نورگیر حبابی است که فرآیند تولید آن در کارخانه انجام می شود و بعد از اجرای اسکلت در محل پروژه های مختلف این نورگیرها با پیچ و نوار به روی سازه ایزوگام بندی می شود. لازم است بدانید استفاده از این نورگیر مزایایی به همراه دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

استفاده از نورگیر آماده

امروزه مشاهده می شود که بسیاری از افراد برای راحتی و سهولت در انتخاب و همچنین تهیه نورگیر سقفی با کیفیت و بهتر، اقدام به خرید انواع نورگیرهای آماده کرده‌اند.

می‌ توان گفت نورگیر آماده، نورگیری است که در کارگاه ها ساخته می شود و دارای طراحی های بسیار جالب و زیبایی می باشد. به طوری که لازم است بدانید امروزه استفاده از شیشه های ساده جهت پوشاندن نورگیر توصیه نمی‌ شود بلکه انواع نورگیر حبابی و آماده جهت پوشش سقف وجود داشته که جذابیت زیادی دارد. یکی از مهمترین مزیت های استفاده از این نورگیرها، امکان استفاده از آن در محیط های مختلف است به طوری که شما می توانید در حیاط خلوت، پوشش پاسیو، پاساژها، مراکز خرید و انواع نورگیرهای مسکونی از آن استفاده نمایید.

نورگیر حبابی-استفاده از نورگیر آماده و مزایای آن 

ساخت نورگیرهای آماده در کارگاه

با توجه به اینکه انجام شدن اکثر کارهای ساخت و ساز در آپارتمان ها ممکن است منجر به سر و صدای آهنگری و مزاحمت برای همسایه ها شود به طور کلی می ‌توان گفت یکی از دغدغه‌ های مهم افراد برای استفاده از نورگیرها سروصدایی است که جهت ساخت آن ایجاد می شود.

همچنین اگر نورگیر در محل کار برش خورده شود طبیعتا تمیز و مرتب تحویل داده نمی ‌شود. با این وجود امروزه شرکت های متعددی اقدام به ساخت انواع نورگیر آماده و برش پروفایل های ضد زنگ و رنگ آمیزی در کارها نموده اند که تنها جوشکاری و نصب آنها در ساختمان صورت می گیرد.

همچنین بخوانید!  اهمیت نور و نورگیر

با این وجود طبیعتا هیچ گونه مزاحمتی برای ساختمان و کارفرما ایجاد نمی شود که این امر می‌تواند جزو بزرگترین مزایای استفاده از نورگیر حبابی آماده باشد. توجه داشته باشید بسیاری از شرکت ها که در کارگاه انواع نورگیرها را می سازند گارانتی مناسب برای محصولات در نظر گرفته اند که از نظر آب بندی، رنگ و شکستگی در برابر عوامل جوی بسیار پایدار هستند‌. همچنین توجه داشته باشید که این نورگیرها توسط مهندسین با تجربه ای تولید شده با این حال تمامی استانداردهای لازم را دارد.

نورگیر حبابی-استفاده از نورگیر آماده و مزایای آن 

طراحی انواع مختلف نورگیر آماده

همانطور که گفته شد امروز مشاهده می شود که استفاده از نورگیر سقفی مورد توجه طراحان و معماران ساختمانی قرار گرفته است، زیرا در گذشته نوع طراحی ها چندان متداول نبود اما امروز در سبک های مدرن معماری هم نورگیرها جای خود را به خوبی پیدا کرده اند به طوری که این نورگیرها می توانند شخصیت ساختمان شما را تغییر داده و به راحتی روشنایی و زیبایی را به منزل شما ببخشد.

با این حال می توان گفت در گذشته به وجود ضعف و ایراداتی که در این محصول وجود داشته است از سقف نورگیر بسیار کم استفاده می‌ شد اما امروزه با وجود اینکه مدل های مختلف نورگیر آماده طراحی شده است و تمامی ایرادات آن برطرف ساخته شده، طبیعتا این افراد می‌ توانند به راحتی نوعی از آن را تهیه کنند.

همچنین لازم است بدانیم نورگیرهای آماده به گونه‌ای هستند که به هیچ عنوان امکان چکه کردن آب که از مهمترین دغدغه ها در گذشته بوده است را نداشته و با استفاده از مجهزترین تکنولوژی ها و دقت بالا ساخته شده است.

نورگیر حبابی-استفاده از نورگیر آماده و مزایای آن 

انواع مختلف نورگیر آماده

افراد در هنگامی که قصد استفاده از نورگیر برای منازل خود را داشته باشند طبیعتا با گزینه ‌های مختلفی روبرو خواهند شد به طوری که لازم است بدانید توجه به نوع نورگیر اهمیت بالایی دارد. حالا اگر شما در حال ساختمان سازی هستید می توانید از انتخاب ‌های متعددی استفاده کرده و سبک و جنس نورگیر را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

همچنین بخوانید!  نورگیر سقف سوله و مزایای آن

اما اگر ساختمان شما از پیش ساخته شده و تنها یک متراژ معین شده برای جاگذاری نورگیر مشخص شده است، باید نوعی متناسب از نورگیر را خریداری کنید. به طور کلی می توان گفت انواع نورگیر آماده شامل نورگیر آماده ثابت، نورگیر گنبدی، نورگیر بشکه ای، نورگیر هرمی، نورگیر با قابلیت تهویه هوا، نورگیر لوله ای و غیره می‌ شود.

جنس نورگیرهای آماده

یکی دیگر از مزیت های بزرگ خرید و استفاده از نورگیرهای آماده این است که نورگیرها در جنس های مختلفی تولید و روانه بازار شده است. توجه داشته باشید با وجود اینکه جنس نورگیر می تواند در میزان نور ورودی تاثیر زیادی داشته باشد طبیعتا در انتخاب آن دقت زیادی لازم است.

همچنین جنس نورگیرها می‌ تواند در میزان صدای ورودی به داخل خانه و همچنین رفت و آمد صدا تاثیر بگذارد.

در این بین می‌ توان گفت نورگیرهای فایبرگلاس که یکی از انواع نورگیرهای آماده هستند دارای مزایای زیادی می باشد به طوری که این نورگیرها در برابر مواد شیمیایی و فیزیکی مقاومت بالایی داشته همچنین در برابر زلزله نیز مستحکم می باشد. این نورگیرهای فایبرگلاس، کاملا ضد رطوبت بوده و از طرفی برای مقاومت حرارتی و صوتی در آن از پشم شیشه و رزین استر استفاده شده است.

برای اطلاع از انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی تولیدی پوشش ساز می توانید با ما در تیم پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و مشاوره ای در خصوص سازه مورد نظرتان دریافت نمایید.

قیمت نورگیر آماده

نورگیر های  پیش ساخته  به دلیل ابعاد  استاندارد  که دارند  بسیار  مناسب سقف حیاط خلوت و پاسیو  آپارتمان  ها میباشند  وبه صرفه بودن  در هزینه  بسیار در تفاوت  با  نورگیر های سفارشی قیمت مناسبی دارند.

نورگیر حبابی-نورگیر حبابی-استفاده از نورگیر آماده و مزایای آن 
4.3/5 (3 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام