خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

برای محافظت از ساختمان می توان از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفت. انواع بارانگیر پنجره از جمله تجهیزاتی است که از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری می کند. در حال حاضر انواع بارانگیر پنجره در دو نوع ثابت و متحرک در بازار موجود می باشد که برای ساخت آن از پوشش پلی استر و کتان استفاده می شود. برای خرید باران گیر پنجره با قیمت مناسب می توان از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام نمود.

در این میان می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین بارانگیر و نورگیر مورد نیاز خود با مشاوران پوشش ساز در ارتباط باشید و بهترین محصولات و خدمات نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو، بارانگیر و انواع پوشش سقف پارکینک و حیاط خلوت را دریافت نمایید.

بارانگیر پنجره و کاربرد آن

همانطور که می دانید ساختمان ها در مقابل تغییرات جوی مانند باد و باران آسیب پذیر هستند. یکی از راه های نفوذ باران پنجره و در می باشد که سبب نفوذ رطوبت به بدنه و داخل ساختمان می شود. برای جلوگیری از ورود نور و باران از طریق در و پنجره بهترین راه استفاده از بارانگیر مناسب می باشد. در حال حاضر انواع مختلف بارانگیر با تنوع در طرح و سایز تولید و به بازار عرضه می شود که می توان مناسب ترین آنها را تهیه کرد.

همچنین بخوانید: سقف طلقی برای حیاط

نورگیر سقفی-خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

مزیت بهره گیری از انواع بارانگیر پنجره برای ساختمان

مهمترین مزیت بهره گیری از بارانگیر پنجره کارایی بالای آن می باشد. با نصب بارانگیر بر روی در و پنجره انواع ساختمان می توان از نفوذ باران به داخل ساختمان و نیز نفوذ رطوبت در دیوار جلوگیری کرد. از طرف دیگر نصب بارانگیر پنجره کاری آسان و سریع می باشد. به دلیل وزن سبک انواع بارانگیر نصب این تجهیزات راحت بوده و مشکلی برای ساختمان ایجاد نمی کند. از آنجا که بارانگیرهای درب و پنجره با تنوع در رنگ و طرح ساخته می شود می توان از بارانگیر متناسب با نما و رنگ ساختمان بهره برد.

انواع بارانگیر پنجره موجود در بازار قابلیت نصب بر روی مصالح گوناگون را دارا می باشد. نصب بارانگیر بر روی پنجره علاوه بر جلوگیری از نفوذ باران مانع از نفوذ نور مستقیم خورشید شده و از کفپوش ساختمان در مقابل اشعه مضر خورشید محافظت می کند. از طرف دیگر نصب بارانگیر پنجره در طرح های زیبا و منحصر به فرد سبب جلوه بهتر ساختمان می شود.

قیمت سایبان پنجره باران گیر

برای پوشش بالای درب و پنجره و برای جلوگیری از ورود آبی که توسط ریزش باران امکان ورود به داخل منزل را دارد از سایبان بارانگیر استفاده می شود. وهمچنین برای جلوگیری از تابش نور بیش از حد آفتاب نیز از سایبان استفاده می شود. قیمت سایبان پنجره باران گیر به عوامل مختلفی بستگی دارد.عبارت از: ابعاد مواد اولیه سایبان ، نوع مترال استفاده شده در سایبان ،استفاده از قابلیت ثابت یا متحرک بودن سایبان به صورت دستی یا برقی به درخواست مشتری.

همچنین بخوانید!  انواع روش های آهنگری

ضرورت استفاده از بارانگیر بالای درب و پنجره

همانطور که از پنجره به منظور تامین نور طبیعی خورشید در روز و همچنین دریچه ای به عنوان تهویه هوای داخل اتاق و خانه استفاده می شود. در مواقعی لازم است جلوی نور شدید خورشید و همچنین نفوذ باران را به داخل ساختمان را که باعث درد سر می شود را گرفت.

از این رو بارانگیر با پوشش پلی کربنات طوری عمل می کند که جلوی نور خورشید را به طور کامل نگرفته و فضای زیر بارانگیر تاریک نخواهد بود و صرفا جهت جلوگیری از داغی آفتاب می باشد و در عین حال از نفوذ آب هم در هنگام بارندگی از درز پنجره ها به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

سایبان پیش ساخته و بارانگیر پنجره در ابعاد مختلف از لحاظ پیش آمدگی تولید وعرضه می شود و می توان از آنها در سایزهای استاندارد و سفارشی استفاده کرد.

باران گیر پنجره پلی کربنات

به عنوان یک محصول کاربردی برای پوشش مکان هایی مانند پنجره ها، سردرب، کنتور برق و حتی باربیکو شما مورد استفاده قرار می گیرند.
از آنجایی که این سایبان ها از ورق پلی کربنات و ورق اکریلیک ساخته شده اند به هیچ وجه باعث کم شدن نورگیر ساختمان نمی شوند و همچنین پوشش مناسبی برای پنجره ها و درب ها می باشند.

همچنین بارانگیرها علاوه بر زیبایی و سبک وزن بودن ،از ورود آب هنگام بارش باران و برف و تابش مستقیم خورشید جلوگیری می کنند.

از ویژگی های پلی کربنات عایق صدا و پاکیزگی،ساختار مقاوم باعث می شود تا صدای ناشی از باران ، برف و تگرگ را از بین برود .همچنین انتقال نور تا 80٪ می رسد و سقف شفاف ورودی را تاریک نمی کند.

 

نورگیر سقفی-خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

اجزاء تشکیل دهنده باران گیر پنجره

۱- براکت

ازجنس پلیمر الیافدارمی باشد. براکتها نشکن بوده وبواسطه مسلح بودن با الیاف درتمای شرایط آب و هوائی، حتی آب و هوای گرم جنوب دوام بالائی دارد.

۲- فیکسینگ بار(زهوارجلو وعقب)

فیکسینگ بار از جنس آلومینیوم بوده ودرجلو وعقب منتهی علیه دو براکت قرارمی گیرد.
اجزاء تشکیل دهنده باران گیر پنجره

۳- ورق پلی کربنات

جهت پوشش از ورق پلی کربنات ۵ یا ۶ میل دوجداره یا ورق به ضخامت ۳ یا ۴ میل تخت (نشکن ) استفاده می شود.

۴- رول بولت و چسب

جهت فیکس کردن روی دیواراز رول بولت وجهت آببندی و پوشش درز بین فیکسینگ بار و دیوار از چسب آکواریوم استفاده می شود.

ارائه انواع بارانگیر پنجره در بازار

امروزه بارانگیر های در و پنجره با مصالح مناسب و در سه اندازه با پیشامدگی 80 سانتی متر، 100 سانتی متر و 150 سانتی متر تولید می شود. طول بارانگیر در و پنجره متناسب با نیاز مشتری می تواند متغیر باشد. با عرضه مدل های مختلف بارانگیر پنجره در بازار و ابعاد پنجره می شود نمونه مناسب این تجهیزات را تهیه کرد. در یک دسته بندی کلی انواع بارانگیر به دو گروه کلی بارانگیر ثابت و متحرک تقسیم می شود. مدل های مختلف بارانگیر پنجره در این دسته بندی قرار می گیرد.

همچنین بخوانید!  پوشش سر درب ورودی ساختمان

بارانگیر پنجره ثابت

بارانگیرهای پنجره ثابت که مدل های متنوع آن در بازار موجود است برای ساختمان های مختلف مناسب می باشد. این مدل از بارانگیرها با یک چهارچوب به دیوار متصل می شود. بارانگیرهای ثابت برای در و پنجره ساختمان های کوچک مناسب می باشد. از مزایای استفاده از بارانگیرهای ثابت می توان به عمر مفید بالای این بارانگیرها اشاره کرد.

بارانگیر پنجره متحرک

بکارگیری بارانگیر پنجره متحرک امکان باز گذاشتن پنجره در روزهای ابری را فراهم می کند و از این رو برای محافظت از در و پنجره اکثر ساختمان ها به کار می رود. با این حال نیاز به توجه و نگهداری بیشتری نسبت به بارانگیرهای ثابت دارد. انواع بارانگیر پنجره متحرک قابلیت حفاظت و پوشش بیشتری داشته و از این رو در اندازه های متفاوت ساخته می شود. از آنجایی که انواع بارانگیر متحرک قابلیت باز و بسته شدن را دارد انتخابی مناسب برای پوشش پنجره ساختمان های مسکونی می باشد.

همچنین بخوانید: نورگیر سقف متحرک شیشه ای

نورگیر سقفی-خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک

قیمت باران گیر پنجره

با عرضه انواع بارانگیر پنجره در بازار با تنوع در طرح و مدل این تجهیزات با قیمت های مختلف به فروش می رسد و قیمت انواع باران گیر پنجره بسیار متفاوت و مختلف می باشد. یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت فروش بارانگیرهای در و پنجره سبک طراحی آنها می باشد. بسته به صاف یا شیبدار بودن بارانگیر پنجره و همچنین قوس دار بودن یا شکل گنبدی بارانگیر قیمت فروش این تجهیزات نیز متغیر خواهد بود. از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت بارانگیر پنجره ثابت یا متحرک بودن بارانگیر و نیز نوع پارچه مورد استفاده در ساخت آن می باشد.

خرید اینترنتی باران گیر پنجره

برای خرید انواع مختلف بارانگیر پنجره در طرح های جالب و جذاب راهکارهای مختلفی پیش روی خریداران قرار دارد. سر زدن به سایت های خرید اینترنتی باران گیر پنجره بهترین راه برای دسترسی به مدل های مختلف و انواع بارانگیر پنجره می باشد. با دریافت اطلاعات لازم در مورد انواع بارانگیر ثابت و متحرک پنجره و قیمت انواع باران گیر پنجره از طریق سایت پوشش ساز می توان بهترین محصول را سفارش داد.

پوشش ساز بهترین شرکت تولید کننده و ارائه دهنده انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی می باشد که به ارائه انواع پوشش سقف پارکینگ، استخر و بارانگیر نیز می پردازد. در این میان می توانید از مشاوره و ارائه خدمات تیم پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما برخوردار شوید.

همچنین بخوانید:ساخت نورگیر ساختمان برای نور رسانی بهتر به داخل منزل

نورگیر سقفی-خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک
3.8/5 (6 Reviews)

5 دیدگاه برای “خرید اینترنتی انواع بارانگیر پنجره ثابت و متحرک”

  1. کامبیز گفت:

    بهتر بود انواع باران گیر با قیمت درج میشد که راحت بتونیم سفارش بدیم . صرفا توضیحات کلی درج شده

    1. nasiri گفت:

      سلام خیلی ممنون از نظر تون چشم در دست اقدام است در اولین فرصت درج خواهد شد.

  2. عبدالرضاآبچی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    لطفا درخصوص خرید و نصب باران گیر در استان گیلان راهنمایی فرمایید

    1. nasiri گفت:

      سلام روزتون بخیر. برای دریافت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در سایت و یا شماره تماس ۰۹۱۲۳۳۸۹۲۶۲ در ارتباط باشید.

  3. محمد گفت:

    خوبه عکسهای جاهای مختلف برمی‌دارید میزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام