همه چیز در مورد باران گیر طلقی

همه چیز در مورد باران گیر طلقی

بارانگیر به عنوان یک پوشش سازه ای با کیفیت و با استحکام بسیار بالا شناخته می شود. از محبوب ترین نمونه های موجود در بازار می توان به بارانگیر تلقی اشاره کرد. این نوع از بارانگیر به واسطه کیفیت بی بدیل و همچنین کارایی بی نظیر به عنوان پرفروش ترین نمونه در بازار شناخته می شود. بارانگیر تلقی در در فضاسازی استاندارد در جهت جلوگیری از ورود آب به محیط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

بارانگیر تلقی به عنوان عنصری کارآمد جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت شناخته می شود. این بارانگیر در ابعاد مختلف طراحی و در محل مورد نظر اجرا می شود. بارانگیر تلقی تلفیقی از کیفیت و کارایی است؛ زیرا این بارانگیر علاوه بر قیمت مناسب از طول عمر بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. بارانگیر تلقی در شرایط متفاوت اقلیمی کیفیت بالای خود را حفظ می کند. این بارانیگر در هر صورتی دچار افت کیفیت نمی شود. بارانگیر تلقی به عنوان یک پوشش سقفی بی نظیر و زیبا شناخته می شود. این پوشش سقفی نقطه اوج زیبایی و کیفیت را معنا می بخشد.

بارانگیر تلقی چیست؟

بارانگیر تلقی به عنوان یک سازه سقفی مستحکم شناخته می شود. بارانگیر دارای وزن بسیار کمی می باشد و تنوع طرح ها و رنگ های بارانگیر موجود در بازار بسیار زیاد است. بارانگیر تلقی در اثر تغییرات دمایی به راحتی دچار افت کیفیت نمی شود. بارانگیر تلقی به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن در هر محیطی قابل اجرا می باشد. در صورتی که برای اجرای سایر نمونه های مشابه باید وقت و هزینه بسیار زیادی را صرف کرد. این بارانگیر برای ورودی هر سازه ای نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

به کمک این بارانگیر با کمترین میزان از هزینه می توانید یک پوشش امن و زیبا در برابر رطوبت را به وجود بیاورید. بارانگیر تلقی بر اساس چارچوب های مهندسی در محل نصب می شود. همچنین طرح های مختلف بارانگیر مانع از نفوذ نور به طور ۱۰۰ درصدی نمی شوند.

همچنین بخوانید!  تاریخچه آهنگری در ایران

همچنین بخوانید: پوشش سقف استخر

انواع بارانگیر تلقی با کیفیت کدامند؟

تنوع طرح های بارانگیر تلقی موجود در بازار بسیار زیاد است. هر یک از بارانگیرهای موجود در بازارهای داخلی به لحاظ کیفیت در یک جایگاه قرار دارند. بارانگیرهای تلقی فقط به لحاظ قیمت و کارایی با یکدیگر تفاوت دارند. شما بر اساس خواسته و بودجه خود می توانید نسبت به خرید نمونه مناسب اقدام کنید. بارانگیر تلقی به عنوان یک پوشش ممتاز با قابلیت جلوگیری ۱۰۰ درصدی از رطوبت شناخته می شود. این بارانگیرها در برابر فشار و ضربه بشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد. بارانگیرهای تلقی از قدرت انعطاف پذیری بیشتری نیز برخوردار هستند. از انواع بارانگیرهای تلقی موجود در بازار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

باران گیر تراس:

یکی از بهترین نمونه های موجود در بازارهای داخلی باران گیر تراس می باشد. این بارانگیر با هر میزان از بودجه ای قابل اجرا است. باران گیر تراس از نفود رطوبت حتی در بدترین شرایط جوی نیز جلوگیری می کند. باران گیر تراس به عنوان یک نمونه با کیفیت و ممتاز شناخته می شود. باران گیر تراس به هیچ عنوان فضای داخلی محیط بالکن را اشغال نمی کند. این باران گیر به عنوان یک پوشش در قسمت سقف اجرا می شود.

سایبان باران گیر:

این محصول علاوه بر باران گیر به عنوان یک سایبان نیز شناخته می شود. سایبان باران گیر در هر اندازه، طرح و رنگی قابل اجرا است. همچنین سایبان باران گیر معمولا حالت منحنی شکلی دارد؛ تا خاصیت آب گریزی بیشتری داشته باشد. سایبان باران گیر بر اساس جدیدترین اصول مهندسی در محل اجرا می شود؛ زیرا تحت چنین شرایطی مطابق با اصول نوین مهندسی خواهد بود.

باران گیر تراس:

نحوه ساخت باران گیر پنجره چگونه است؟

نحوه ساخت انواع باران گیر پنجره بسیار راحت و آسان می باشد. نحوه ساخت باران گیر بر اساس نوع آن متغیر است. باران گیر پنجره به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم می شود و نحوه ساخت هر نمونه کاملا متفاوت و منحصر به فرد است. بر اساس ابعاد و طرح اجرایی نحوه ساخت باران گیر تراس متفاوت می باشد. برای ساخت باران گیر تراس ابتدا متریال موجود تهیه می شود. پس از تهیه متریال چارچوب اولیه جهت اجرای باران گیر ایجاد می شود.

همچنین بخوانید!  ترفند های ناب برای بلندتر نشان دادن سقف های کوتاه

ابعاد چارچوب کاملا متناسب با اندازه پنجره در نظر گرفته خواهد شد. در ایجاد چارچوب به نکات مهمی اعم از مقاومت آن دقت می شود. روند ساخت چارچوب بر اساس ثابت و یا متغیر بودن باران گیر متفاوت می باشد. پس از ایجاد چارچوب پوشش نهایی باران گیر بر اساس شرایط پنجره بر روی آن نصب می شود. معمولا این پوشش حالت منحنی شکلی دارد؛ زیرا تحت چنین شرایطی بیشتر مانع نفوذ آب خواهد شد. پس از ساخت باران گیر پنجره در محل مورد نظر توسط تیم تخصصی اجرا می شود. پنجره باران گیر ساختمان در مقابل شرایط جوی گوناگون مقاومت کافی را از خود نشان می دهد.

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی

مزایای استفاده از بارانگیر تلقی چیست؟

این بارانگیر به واسطه محبوبیت بی شماری که دارد، همیشه مورد توجه قرار گرفته است. بارانگیر تلقی سازه ای زیبا و کاملا لوکس می باشد، که زیبایی لازم را در محیط ایجاد می کند. بارانگیر تلقی به سرعت در هر محیطی قابل اجرا می باشد. این بارانگیر در هر ابعاد و سایزی قابل طراحی و اجرا است؛ بنابراین هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد. برای اجرای بارانگیر تلقی می توان از طرح های خلاقانه و جذاب کمک گرفت. بارانگیر تلقی با توجه به این که وزن بسیار پایینی دارد؛ از مقاومت لازم نیز برخوردار است. بارانگیر تلقی به راحتی دچار شکستگی نمی شود؛ زیرا جنس این بارانگیر کاملا متفاوت از سایر نمونه های موجود در بازار می باشد.

قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه از دیگر مزیت های اصلی این بارانگیر به شمار می آید. بارانگیر تلقی دارای پایه های بسیار مستحکمی است، که به راحتی در محل نصب و اجرا می شود. این بارانگیر در برابر برف و باران از مقاومت کافی برخوردار است. بارانگیر تلقی باعث عبور نور به میزان قابل توجهی می شود. این بارانگیر بر اساس بررسی های صورت گرفته قابلیت تحمل هرگونه فشار و وزن مضاعفی را دارد. بارانگیر تلقی در نمونه های مختلفی نظیر: ثابت و متحرک تولید و به بازار عرضه می شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام