سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو یکی از تجهیزات مهم در پوشش های نورگیر به شمار می آید که امروزه برای ساختمان ها و خانه های مسکونی که فضای پاسیو و حیات خلوت دارند، بسیار کاربردی می باشد. سقف های حیاط خلوت دارای انواع مختلفی هستند و می توانند در طرح ها و رنگ های مختلفی اجرا شوند. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید سقف حیاط خلوت در تهرانپارس و شرق تهران هستید می توانید با سایت پوشش ساز در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که تیم پوشش ساز به ارائه با کیفیت ترین انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی می پردازد و به تمامی مناطق تهران فروش و ارسال خواهد داشت. با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

معرفی سقف حیاط خلوت

اگر شما هم قصد دارید یک قسمت پاسیو درست کنید و یا در حیاط خود محلی را برای استراحت انتخاب کرده اید و قصد دارید آن را از آفتاب حفظ کنید، سقف حیاط خلوت یکی از تجهیزاتی است که به آن نیاز خواهید داشت.

سقف های حیاط خلوت از تجهیزاتی هستند که جزو پوشش های ساختمانی دسته بندی می شوند و می توانند در طراحی ها و انواع مختلفی ساخته شوند. این نوع از تجهیزات امروزه به خصوص در اماکن مسکونی که فضای آن بسته است، بسیار کاربرد داشته و می تواند با توجه به دکوراسیون ساختمان و حیاط شما ساخته شود.

سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

کاربرد های سقف حیاط خلوت و پاسیو

در مورد کاربرد های سقف پاسیو و حیاط خلوت باید گفت این نوع از پوشش ها می توانند بهترین فضا را برای شما مهیا کنند. مزیتی که سقف های حیاط خلوت می توانند داشته باشند، ایجاد این فضا در کمترین زمان است. شما می توانید در یک روز کاری برای 10 متر مربع از فضای حیاط خود این پوشش را اجرا کنید.

انواع پوشش های نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، غالبا برای سایبان ها، پوشش های حیاط خلوت، پوشش های گنبد ها و پارکینگ ها استفاده می شود. گلخانه ها، اماکن تجاری و صنعتی و بیمارستان ها، فضاهای باز شهری در پارک ها و … نیز می تواند برای پوشش های سقف مکان مناسبی باشد.

همچنین بخوانید!  انواع نورگیر حبابی یا نورگیر (کوپل)

شما با استفاده از این نوع پوشش سقف حیاط خلوت در تهرانپارس می توانید از فضای خالی در حیاط خود نهایت استفاده را ببرید.

انواع سقف های حیاط خلوت

در مورد انواع سقف حیاط خلوت می توان گفت این نوع از پوشش های سقف به صورت کلی در دو دسته تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

در مورد نوع اول باید گفت پوشش با ورق پلی کربنات معمولا مقاومت بالایی دارد (250 برابر مقاومت یک شیشه) که ارتجاعی بودن آن، رنگ شفاف پلی کربنات ها و مقاومت اشعه های ماورای بنفش UV می تواند از ویژگی های مهم آن باشد.

در مورد نوع دوم هم می توان گفت استفاده از فایبرگلاس در این نوع از سقف ها می تواند عایق گرما و سرما بوده و می تواند با شاسی کشی تا 85 درصد از نور ورودی به حیاط خلوت یا پاسیو را عبور دهد. این پوشش سقف نسبت به نوع اول زیباتر بوده و آب بند می باشد.

همچنین بخوانید: نورگیر سقف کشویی حیاط خلوت

سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

ویژگی های سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

در مورد ویژگی های نورگیر و سقف حیاط خلوت در تهرانپارس باید گفت این نوع از پوشش ها می توانند تنوع رنگی بالایی داشته باشند. همچنین قابل ذکر است که در کنار دو نوع سقفی که در بالا نیز به بیان آنها پرداختیم، نمونه های مدرنی از سقف حیاط خلوت نیز در بازار وجود دارند که به صورت اتوماتیک و برقی کار می کنند. در این نوع از سقف ها شما می توانید با کمک یک ریموت کنترل، سقف حیاط خلوت را کنترل کرده و آن را باز و بسته کنید.

از جمله دیگر ویژگی های سقف حیاط خلوت در تهرانپارس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • -قابلیت تهویه هوا
  • -باز و بسته شدن سقف ها
  • -پیش ساخته بودن سازه های سقف های حیات خلوت
  • -در صورت پیش ساخته بودن، نصب آسان می تواند از ویژگی های این نوع سقف ها باشد.
  • -حالت های مختلف سقف که می تواند به صورت گنبدی، مسطح، مخروطی و حبابی باشد.
همچنین بخوانید!  انواع سقف شیشه ای برای حیاط خلوت

همچنین بخوانید: سقف حیاط خلوت برقی

خرید سقف حیاط خلوت رایگان در تهرانپارس

حال که با این نوع از پوشش های نورگیر پرکاربرد در ساختمان ها و خانه های امروزی آشنا شدیم، انتخاب یک گروه مهندسی برای اجرای سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو بسیار مهم است.

گروه اجرایی سقف حیاط خلوت، علاوه بر اینکه باید بتواند در زمینه نوع سقف و ویژگی های آن آشنایی کاملی داشته باشد، باید بتواند در زمینه نصب و انتخاب بهترین نوع سقف های حیاط خلوت برای محیط زندگی شما، اطلاعات صحیح بدهد. این گروه همچنین باید الزامات مربوط به اجرای این نوع از سقف ها را رعایت کند. برخی از این الزامات عبارتند از:

در ساختمان هایی که این نوع سقف اجرا می شود، شیب دار بودن کف حیاط و ایجاد یک سیستم دفع آب های سطحی ضروری است.

در صورتی که از حیاط خلوت ها برای تامین نور آشپزخانه استفاده شود، باید مساحت آن حداقل 6 متر مربع و 2 مترمربع به ترتیب برای طول و عرض آن باشد.

و …

شما می توانید برای اجرای انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی و سقف حیاط خلوت در تهرانپارس، از خدمات تیم فنی پوشش ساز به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید برای این کار از طریق 09032004702 با کارشناسان پوشش ساز در ارتباط باشید.

سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

سوالات متداول سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

اجرای سقف حیاط خلوت در تهران درمنطفه تهرانپارس در 4و8 انجام کلیه خدمات نورگیر سقفی سقف حیاط خلوط و... به صورت رایگان انجام میشود.
یژگی های سقف حیاط خلوت در تهرانپارس باید گفت این نوع از پوشش ها می توانند تنوع رنگی بالایی داشته باشند. همچنین ، نمونه های مدرنی از سقف حیاط خلوت نیز در بازار وجود دارند که به صورت اتوماتیک و برقی کار می کنند. در این نوع از سقف ها شما می توانید با کمک یک ریموت کنترل، سقف حیاط خلوت را کنترل کرده و آن را باز و بسته کنید.
نورگیر سقفی با پوشش ورق پلی کربنات –نورگیر حبابی با پوشش سقف حبابی سقف حیاط خلوت به صورت برقی و تنبیه ریچه در این نوع نورگیر ها
5/5 (1 Review)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام