سقف کاذب پارکینگ حیاط

سقف کاذب پارکینگ حیاط

یکی از تجهیزاتی که امروزه مشکل کمبود فضای کافی جهت هدفی خاص را حل کرده است سقف کاذب است. سقف های کاذب حیاط و پارکینگ در گوشه ای از هر محوطه ای قابل اجرا است و مقرون به صرفه و اقتصادی است. سقف کاذب مزایای بسیاری دارد و جلوه خاصی به محیط می بخشد.

سقف کاذب چیست؟

در برخی موارد پیش می آید که قسمتی از حیاط برای مصارف مختلف مانند ایجاد پارکینگ، گلخانه و یا محیطی جهت جمع آوری و یا انبار اشیای مختلف نیازمند ایجاد سقف است. ساخت سقف های آجری و با استفاده از تیر آهن مقداری هزینه بر است و ممکن است فضای حیاط را کثیف کند. راه حل چنین مشکلاتی اجرای سقف کاذب با استفاده از نورگیر سقفی همچون نورگیر سقف حیاط خلوت که از ورقه های پلی کربنات و یا نورگیر حبابی تشکیل شده است، بهترین انتخاب است.

سقف کاذب نوعی سقف مستحکم طلق مانند است که در درون چهار چوبی از فلز قرار می گیرد و سطحی تحت عنوان سقف ایجاد می کند. سقف های کاذب ظاهری زیبا و مقاومت بالایی دارند و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند که هر شخص متناسب با فضای حیاط خود اقدام به انتخاب رنگ و یا طرح آن می کند.

همچنین بخوانید: سقف حیاط خلوت برقی

سقف کاذب پارکینگ حیاط

سقف کاذب پارکینگ

پارکینگ یکی از مهمترین قسمت های هر خانه و یا انواع مجتمع های اداری و صنعتی است که می توان به جای هزینه زیاد پارکینگ از سقف کاذب در گوشه ای از محیط ساختمان و یا مجتمع ایجاد کرد. در برخی موارد نیز به دلیل کثرت تعداد ماشین ها پارکینگ قبلی گنجایش کافی برای تمامی خودروها ندارد که در این صورت ایجاد پارکینگ ثانویه نیز الزامی است. سقف کاذب پارکینگ هم به صورت تکی و هم به صورت گروهی قابل اجرا است.

همچنین بخوانید!  پوشش انواع VOID به صورت قوسی، گنبدی و هرمی

پارکینگ گروهی برای انواع ادارات و سازمان هایی مناسب است که بافت و ساخت آنها قدیمی بوده و پارکینگ مناسبی ندارند. این پوشش ها از خودرو و یا خودرو ها در برابر عوامل محیطی و شرایط جوی مختلف محافظت می کند. سقف کاذب پارکینگ مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط جوی و فشارهای خارجی دارد.

مشاهده بیشتر: گالری سقف پارکینگ

False ceiling of the parking lot

سقف کاذب حیاط

سقف کاذب حیاط به عمل ایجاد محیطی سقف دار در گوشه ای از حیاط و یا ایجاد سقف برای حیاط خلوت اطلاق می شود. ایجاد محیطی مسقف در گوشه ای از حیاط می تواند برای اهداف مختلف به غیر از ایجاد پارکینگ باشد. سقف کاذب حیاط می تواند محیطی مناسب برای گذاشتن وسایل دست دوم در صورت نبود انبار و یا نبود فضای کافی در آن باشد.

از سقف کاذب می توان جهت ایجاد آلاچیق نیز استفاده کرد. اگر در برگزاری مهمانی های پر جمعیت خانوادگی در گوشه ای از حیاط به مشکل بر می خورید، اجرای سقف حیاط خلوت کاذب می تواند راه حل مناسب و کم هزینه ای باشد.

اجرای سقف کاذب در حیاط هدفی مانند ایجاد محیطی برای اجرای گلخانه نیز باشد چرا که سقف های کاذب که رنگ روشن تری دارند هم نور را از خود عبور می دهند و هم مانع از برخورد مستقیم نور می شوند. از سقف کاذب حیاط برای پوشاندن حیاط خلوت و سقف پاسیو، آن هم به صورت کامل نیز استفاده می شود. سقف کاذب حیاط در برابر باران، وزن برف و تگرگ بسیار مقاوم هستند.

طرح پارکینگ در حیاط

ساخت اجرای سقف  پارکینگ  حیاط در سبک های مختلف  مثل سقف پارکینگ مدرن ، سقف پارکینگ  بازشو، سقف پارکینگ  اتوماتیک و… بسته به بودجه و  نیاز شما  توسط مجموعه پوشش ساز با قیمتی مناسب  قابل اجرا است.

همچنین بخوانید: سقف کاذب حیاط خلوت شرق تهران

سقف کاذب پارکینگ حیاط

چگونگی اجرای سقف کاذب

اجرای سقف کاذب پارکینگ و حیاط نیازمند تجهیزات خاصی نیست و باعث کثیف کاری در حیاط و یا محوطه نمی شود. سقف های کاذب در درون سازه های فلزی قرار می گیرند و در محیط مورد نظر اعمال می شوند. البته قبل از اجرای سقف کاذب می بایستی چهار چوب مورد نظر در اندازه دلخواه سفارش داده شود و سپس سقف کاذب درون آن قرار گیرد. به هنگام سفارش چهار چوب، چهار چوبی جهت نصب و اتصال سقف کاذب سفارش دهید.

همچنین بخوانید!  اجرای سقف پاسیو و نورگیر در منازل چگونه انجام می شود؟

همچنین بخوانید: قیمت نصب سقف پاسیو تهران

مزایای سقف های کاذب

بهره گیری از سقف کاذب مزایای بسیاری برای شخص استفاده کننده به همراه دارد. اجرای سقفی کاذب زیاد هزینه بر نیست و با صرف هزینه کم می توان سقف کاذب شیک و زیبا اجرا کرد. پس مهمترین خصیصه سقف کاذب مقرون به صرفه بودن آن است.

سقف پاسیو و همچنین سقف پارکینگ کاذب مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط از خود نشان می دهند. شاید در نگاه اول سقف های کاذب جنسی شیشه ای و یا طلق مانند داشته باشند و نا مستحکم بنظر برسند ولی این باور غلط است چرا که سقف کاذب به دلیل وجود ترکیبات پلی کربنات در آن بسیار مستحکم است و هیچ گونه ترک خوردگی در آن ایجاد نمی شود.

این سقف ها دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نیز نمی شوند و برای سال ها می توان بدون نیاز به تعویض از آنها بهره برد. اجرای سقف کاذب زیبایی خاص و منحصر به فردی نیز به محیط می دهد.

شما می توانید برای مشاهده انواع نورگیر سقفی همچون سقف پارکینگ، سقف استخر، سقف حیاط خلوت، بارانگیر و نورگیر حبابی به گالری مربوطه مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت ها و شرایط اجرای نورگیر در سازه و ساختمان مورد نظرتان با کارشناسان پوشش ساز از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

False ceiling of the parking lot False ceiling of the parking lot
5/5 (1 Review)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام