عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

نورگیرها محصولاتی با متریال های مختلف هستند که بیشتر در سازه ها به عنوان یک پوشش با درجه ایمنی متفاوت استفاده می شود. این تفاوت در ایجاد ایمنی بر مبنای تفاوت در ساختار و قیمت این محصول است. با قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بیشتر آشنا می شویم.

نورگیر حبابی فایبرگلاس

امروزه استفاده از نورگیرهای مدرن علاوه بر ایجاد ایمنی بر زیبایی سازه ها نیز افزوده است. افراد بسیاری علاقمند به استفاده از نورگیرهایی با ویژگی های منحصر به فرد در سازه های خود دارند. به همین سبب نورگیرهای حبابی توسط تولید کنندگان تولید و به بازار مصرف عرضه شد. این نورگیرها برای سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو یک گزینه بسیار ایده آل محسوب می شوند. تنوع در طرح و رنگ نورگیر سقفی بر زیبایی بصری بام سازه ها نیز افزوده است. همچنین تنوع در متریال این محصولات نیز باعث شده است تا افراد با سلایق مختلف بتوانند به خوبی محصولی منطبق با نیاز و سلیقه خود در بازار پیدا نمایند.

نورگیر حبابی از متریال های مختلفی مانند؛ ورق پلی کربنات یا فایبرگلاس تولید می شود. این ورق ها باعث مقاومت بیشتر این محصولات در برابر عوامل طبیعی می شوند. همچنین تغییر در متریال نیز باعث تغییر در قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس می شود.

همچنین بخوانید: ورق پلی کربنات

قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

قسمت های مختلف نورگیرهای حبابی

هر نورگیر حبابی از قسمت های مختلفی تشکیل می شود که این مجموعه در کل ساختار نورگیر را شکل می دهد. جنس پایه هایی که حباب ها بر روی آن قرار می گیرد از فایبرگلاس بوده و دارای مقاومت و استحکام زیادی در برابر ضربه و فرسودگی است. متریال حباب ها نیز از اکریلیک است. این متریال با قابلیت عبور نور بسیار بالا باعث می شود تا فضای سازه در طی روز از نور بسیار مطلوبی برخوردار شود. این دو قسمت نیز توسط اتصالات مخصوصی به یکدیگر متصل می شوند. تعبیه قسمت هایی به عنوان بازشونده و یا استفاده از حباب های دو جداره علاوه بر ایجاد استحکام بیشتر و عایق نمودن محیط در برابر صداهای بیرون بر قیمت نورگیر حبابی  سقف فایبرگلاس نیز تاثیر زیادی دارد.

همچنین بخوانید!  انواع سبک های معماری در دکوراسیون داخلی و خارجی

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی ضد حریق

قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

نورگیرهای حبابی از شکیل ترین و زیباترین نوع نورگیر هایی است که امروزه افراد بسیاری تمایل به نصب آن بر روی سازه های مختلف خود دارند. از این نوع نورگیرها علاوه بر سقف حیاط خلوت و یا سقف پاسیو می توان در استخرها و یا پارکینگ ها استفاده نمود. زیبایی ایجاد شده توسط این نورگیرها باعث زیبایی هر چه بیشتر سازه ها در نگاه مخاطبان می شود.

از موثرترین عواملی که بر قیمت نورگیرها تاثیر می گذارد نوع متریال مصرفی در آن است. به همین دلیل نورگیرهای فایبرگلاس نسبت به نورگیرهای دیگر با متریال های خاص از قیمت بیشتری برخوردار است. این نورگیرها همچنین دارای مقاومت و عمر طولانی تری نسبت به نورگیرهای دیگر بوده که در طولانی مدت باعث کاهش هزینه ها تا مقدار چشمگیری می شود.

متراژ نورگیرها عامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

در سازه های مختلف نورگیرها دارای متراژهای متفاوتی هستند. متراژ نورگیرها بر طبق استانداردهای شهرسازی تعیین می شوند که بسته به ابعاد سازه می تواند تا حد مشخصی تغییر نماید. اما در فضاهایی نظیر استخرها که متراژ فضا بسته به نظر مالک می تواند تا حد زیادی تغییر نماید قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس نصب شده بر روی آن نیز افزایش زیادی دارد.

تغییر قیمت با توجه به متراژ مورد نظر عاملی موثر بر قیمت نورگیر حبابی و نورگیر فایبرگلاس در زمان خرید این محصولات است به همین دلیل در زمان تهیه نورگیرهای حبابی به متراژ توجه نمایید.

همچنین بخوانید: نورگیر حبابی حیاط خلوت

قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

نوع طراحی و نحوه تولید

نورگیر حبابی به انواع مختلفی مانند؛ کمانی، مستطیل، گنبدی، مربع، هرمی و یا شکل های دیگر طراحی می شوند. بسته به نظر سفارش دهنده و تمایل ساکنان سازه ها می توان تغییر زیادی در نحوه طراحی و رنگ متریال مصرفی در نورگیرهای حبابی ایجاد نمود. این تغییرات نیز تاثیر زیادی در قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس دارد. به عنوان مثال؛ بعضی از افراد تمایل به استفاده از نورگیر حبابی با گنبدهای بزرگ دارند که باعث زیبایی بیشتر سازه آن ها می شود اما عده ای نیز تمایل به استفاده از نورگیرهای حبابی به صورت گنبدهای کوچک تر یا طراحی های کوچک تر دارند. این تغییر در طراحی و تغییر در تعداد نورگیرهای حبابی تاثیر زیادی بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس در زمان ساخت دارد. فراموش نکنید که هر چه تعداد حباب ها افزایش یابد متریال مصرفی در تولید حباب ها و متریال مصرفی برای تولید پایه های این نورگیرها افزایش می یابد که این امر باعث افزایش قیمت نورگیر می شود. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که تغییر در رنگ حباب ها باعث هیچ گونه افزایش یا کاهش قیمتی در نورگیرها نمی شود.

همچنین بخوانید!  هزینه مسقف کردن حیاط خلوت

در صورتی که آب بندی نورگیر حبابی به خوبی و توسط متخصصین صورت گیرد هیچ گونه رطوبتی از این قسمت وارد سازه نشده و تبادل دمایی نیز از این قسمت صورت نمی گیرد و در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می شود. علاوه بر آن عایق شدن سقف در برابر صدا نیز باعث می شود تا این قسمت از سازه از آرامش و راحتی بهتری برخوردار شود.

نورگیر فایبرگلاس

نورگیر های سقفی فایبر گلاس متریال محبوب با ویژگی های بسیار میتوان به ابعاد متنوع رنگ بندی گوناگون و سبک بودن اشاره کرد میتوانید برای طراحی اجرا انواع نورگیر حبابی سقف پاسیو و… استفاده کرد.

برای خرید و یا دریافت قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس می توانید از صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در اتباط باشید.

5/5 (1 Review)

2 دیدگاه برای “عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس”

  1. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر آیا اگر ما نورگیر سقفی دیجی کالا را خریداری کنیم شما زحمت نصب میکشید
    ممنون میشم اجرت و زمان اجرا را بفرمایید.

    1. nasiri گفت:

      سلام وقت بخیر خواهشمند است جهت هماهنگی با کار شناسان ما با شماره: ۰۹۰۳۲۰۰۴۷۰۲
      شما اینجا هستید: خانه » عوامل موثر بر قیمت نورگیر حبابی فایبرگلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان پوشش ساز
ارسال پیام